rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Kebab & Turkish
  • Manti
  • Restaurant Delivery

Ana Evi Mantı & Çiğ Börek

Rating 4.8 out of 5 stars, 5000+ reviews
aydintepe mh necmettin erbakan cd evora sitesi E-ticari k.2 dukkan:17*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r6/11/2026her zaman muhteşem, elinize emeğinize sağlık
...y6/6/2026Çok iyiii pazar günleri mizin vazgeçilmez lezzetleri:)
...a6/5/2026Kızım yediği en güzel mantı olduğunu söyledi , gözlemeye de ben bayıldım. Sıcacık geldi ürünler, teşekkür ederiz
...n6/4/2026hem lezzetli hemde sıcacık her sipariş veriyorum
...K4/30/2026Anne eli değmiş gibi pişiler gayet lezzetli 1 porsiyonda 8 adet geliyor bir kişi için gayet yeterli ve doyurucu 👌 Ellerinize sağlık ..🙏
...n4/18/2026Hepsi sıcak geldi ve özellikle gözlemeler çok iyiydii.
...a4/6/2026Hayatımda yediğim en güzel yaprak sarma. Lokum gibi cok lezzetli taze pismis sicak olarak geldi. Yorumlarda okumuştum ama inanmamıştım gercekten anne sarması olarak yapilmis. Bayildim. Tavsiye ederim.
...a4/5/2026Her zaman ki gibi lezzetli sadece erken söylemek lazım 1 saat gecikmeli geldi
...z3/8/2026Gayet başarılıydı
...r1/21/2026gerçekten çok keyifli, kisirdan yedim tuzu yağı ekşisi her şey tam kıvamında. patates salatasının tadına daha bakmadım ama onunda çok iyi olduğuna eminim. ellerinize sağlık
...K2/27/2026Tek kelimeyle muhteşem. Ellerinize sağlık.
...Ş1/10/2026Evora ve çevresinde bence daha iyisi yok. Sadece mantısı değil gözleme ve hamurişleri de çok güzel. Hazır olmadığı çok belli gözleme elde yapılmış ve tereyağı oranı da çok iyi. Baymıyor.
...n1/13/2026Muh-te-şem sıcacık pişi.
...n12/5/2025Pişisi çok güzel sıcacıkta geliyor
...K11/16/2025Gayet güzel sıcacık geldi pişiler 8 adet boyut olarak ne küçük ne büyük ideal , lezzetli ve doyurucuydu ellerinize sağlık 👌🙏
...z11/6/2025Her şey harikaydı. Böreklerinize bayıldım. Kısır ve sarmayı daha önce de söylemiştim. Gerçekten anne evi gibi yemekler yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık.
...n10/22/2025Sarmalarınız favorimiz,yalnızca bizim değil misafirlerimizin de favorisi oldu.Evde annem yapmış gibi sarma yiyebiliyorm sayenizde. Pişi,mantı,kısır,patates salatası,kabarmış mis gibi kek hepsi çok iyi
...ı10/9/2025Harikaydı efsaneudi mükemmeldi... Her zaman her ürünleri harika teşekkürler...
...l9/20/2025Gözleme çok güzel sıcacık geldi ellerinize sağlık
...u9/13/2025Mantı ve çi börek denedik gayet sıcak ve çabuk geldi. İşletme sahipleri çok ilgili. Teşekkürler.
...n8/19/2025Sarma o kadar anne eli değmiş gibi, yemeği getiren abi de o kadar tatlı ki sanki ailemden yemek yiyorum gerçekten...🩷 Elinize sağlık (Nolur sarmaya zam yapmayın😭)
...u8/18/2025Pişi anne pişisi yok böyle bir tat
...n8/16/2025her zaman ki gibi harika. ellerinize sağlık
...t3/10/2026Yoğurdun sarımsağı çok azdı hatta hiç gelmiyordu belki yanlış gönderildi bilemiyorum biraz da soğuk geldi onun harici güzeldi
...l12/30/2025Mantınıza bayılıyorum ama bu sefer biraz az piştiği ve baharat eksikliğinden 1 puan kırdım. Kuryeniz de çok güler yüzlü biri, teşekkürler
...a10/23/2025Yemekleri mükemmeldi ama çok geç getirdiler :(
...r8/11/2025Teşekkürler gayet doyuruuudu
...e4/9/2026Alüminyum kap kullanılmasa daha iyi olur sağlık açısından. Çiğ börekler buhardan yumuşamıştı fakat harcı tadı güzeldi.
...ı2/18/2026manti geyet güzel ama kurye geç geldi bir de o nasıl 1.5 porsiyon? Çok az geldi bana
...i2/6/2026sigara böreğinin içine konulan peynir cok kötü acil değişmesi sart.peynir cok yavan ve tatsız.
Monday10:0023:59
Tuesday08:4523:45
Wednesday,Friday,Sunday09:3023:59
Thursday09:0023:59
Saturday09:4523:45

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

İREM ÖZDİLKURAL VE HATİCE SARIOK ORTAKLIĞI

Ana Evi Mantı & Çiğ Börek