- Breakfast & Börek
- Kebab & Turkish
- Manti
- Restaurant Delivery
Ana Evi Mantı & Çiğ Börek
Ana Evi Mantı & Çiğ Börek Ratings & Reviews
...r
1 week ago
her zaman muhteşem, elinize emeğinize sağlık
...y
2 weeks ago
Çok iyiii pazar günleri mizin vazgeçilmez lezzetleri:)
- Patatesli Kaşarlı Gözleme221 TL
- Çi Börek (4 Adet)351 TL
- Menemen (Tek Kişilik)230 TL
...a
2 weeks ago
Kızım yediği en güzel mantı olduğunu söyledi , gözlemeye de ben bayıldım. Sıcacık geldi ürünler, teşekkür ederiz
- Patatesli Gözleme201 TL
- Mantı351 TL
...n
2 weeks ago
hem lezzetli hemde sıcacık her sipariş veriyorum
...K
1 month ago
Anne eli değmiş gibi pişiler gayet lezzetli 1 porsiyonda 8 adet geliyor bir kişi için gayet yeterli ve doyurucu 👌 Ellerinize sağlık ..🙏
- Pişi (8 Adet)201 TL
...n
2 months ago
Hepsi sıcak geldi ve özellikle gözlemeler çok iyiydii.
- Kaşarlı Gözleme231 TL
- Patatesli Gözleme201 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
- Coca-Cola (1 L.)120 TL
- Mantı (1,5 Porsiyon)526 TL
...a
2 months ago
Hayatımda yediğim en güzel yaprak sarma. Lokum gibi cok lezzetli taze pismis sicak olarak geldi. Yorumlarda okumuştum ama inanmamıştım gercekten anne sarması olarak yapilmis. Bayildim. Tavsiye ederim.
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)525 TL
...a
2 months ago
Her zaman ki gibi lezzetli sadece erken söylemek lazım 1 saat gecikmeli geldi
- Patatesli Kaşarlı Gözleme221 TL
- Etli Beyaz Lahana Sarma (500 gr.)525 TL
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)525 TL
- Kısır (500 gr.)400 TL
- Patates Salatası (500 gr.)400 TL
- Mücver (1 kg.)900 TL
...z
3 months ago
Gayet başarılıydı
- Patatesli Gözleme201 TL
...r
5 months ago
gerçekten çok keyifli, kisirdan yedim tuzu yağı ekşisi her şey tam kıvamında. patates salatasının tadına daha bakmadım ama onunda çok iyi olduğuna eminim. ellerinize sağlık
- Patates Salatası (1 kg.)880 TL
- Kısır (1 kg.)881 TL
...K
3 months ago
Tek kelimeyle muhteşem. Ellerinize sağlık.
- Pişi (8 Adet)201 TL
- Mantı (1,5 Porsiyon)526 TL
...Ş
5 months ago
Evora ve çevresinde bence daha iyisi yok. Sadece mantısı değil gözleme ve hamurişleri de çok güzel. Hazır olmadığı çok belli gözleme elde yapılmış ve tereyağı oranı da çok iyi. Baymıyor.
- Kıymalı Kaşarlı Gözleme281 TL
- Ispanaklı Beyaz Peynirli Gözleme241 TL
...n
5 months ago
Muh-te-şem sıcacık pişi.
- Pişi (8 Adet)201 TL
...n
6 months ago
Pişisi çok güzel sıcacıkta geliyor
...K
7 months ago
Gayet güzel sıcacık geldi pişiler 8 adet boyut olarak ne küçük ne büyük ideal , lezzetli ve doyurucuydu ellerinize sağlık 👌🙏
- Patatesli Kaşarlı Gözleme221 TL
...z
7 months ago
Her şey harikaydı. Böreklerinize bayıldım. Kısır ve sarmayı daha önce de söylemiştim. Gerçekten anne evi gibi yemekler yapıyorsunuz. Ellerinize sağlık.
- Patatesli Börek (Tepsi)900 TL
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)525 TL
- Kısır (1 kg.)881 TL
...n
8 months ago
Sarmalarınız favorimiz,yalnızca bizim değil misafirlerimizin de favorisi oldu.Evde annem yapmış gibi sarma yiyebiliyorm sayenizde. Pişi,mantı,kısır,patates salatası,kabarmış mis gibi kek hepsi çok iyi
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (1 kg.)1.000 TL
...ı
8 months ago
Harikaydı efsaneudi mükemmeldi... Her zaman her ürünleri harika teşekkürler...
- Mantı (1,5 Porsiyon)526 TL
...l
9 months ago
Gözleme çok güzel sıcacık geldi ellerinize sağlık
- Ispanaklı Gözleme220 TL
...u
9 months ago
Mantı ve çi börek denedik gayet sıcak ve çabuk geldi. İşletme sahipleri çok ilgili. Teşekkürler.
...n
10 months ago
Sarma o kadar anne eli değmiş gibi, yemeği getiren abi de o kadar tatlı ki sanki ailemden yemek yiyorum gerçekten...🩷 Elinize sağlık (Nolur sarmaya zam yapmayın😭)
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)525 TL
...u
10 months ago
Pişi anne pişisi yok böyle bir tat
...n
10 months ago
her zaman ki gibi harika. ellerinize sağlık
- Patatesli Kaşarlı Gözleme221 TL
- Ispanaklı Beyaz Peynirli Gözleme241 TL
- Menemen (Tek Kişilik)250 TL
...t
3 months ago
Yoğurdun sarımsağı çok azdı hatta hiç gelmiyordu belki yanlış gönderildi bilemiyorum biraz da soğuk geldi onun harici güzeldi
- Mantı (1,5 Porsiyon)526 TL
...l
5 months ago
Mantınıza bayılıyorum ama bu sefer biraz az piştiği ve baharat eksikliğinden 1 puan kırdım. Kuryeniz de çok güler yüzlü biri, teşekkürler
- Mantı (1,5 Porsiyon)526 TL
...a
8 months ago
Yemekleri mükemmeldi ama çok geç getirdiler :(
...r
10 months ago
Teşekkürler gayet doyuruuudu
- Mantı351 TL
...e
2 months ago
Alüminyum kap kullanılmasa daha iyi olur sağlık açısından. Çiğ börekler buhardan yumuşamıştı fakat harcı tadı güzeldi.
...ı
4 months ago
manti geyet güzel ama kurye geç geldi bir de o nasıl 1.5 porsiyon? Çok az geldi bana
...i
4 months ago
sigara böreğinin içine konulan peynir cok kötü acil değişmesi sart.peynir cok yavan ve tatsız.

