- Express Teslimat
Mangal Dünyası
Mangal Dünyası Değerlendirmeler
...a
4 Hafta Önce
Gayet güzel çok güzel pişmiş güzel paketleme olmuş. ve çok sıcaktı. tavsiye ederim
- Tavuk Kelebek (500 gr.)395 TL
- Tavuk İncik (1 kg.)595 TL
- Tavuk Kanat (750 gr.)490 TL
...u
4 Ay Önce
teşekkür ederim
...z
8 Ay Önce
çok iyi
- Tavuk İncik (750 gr.)490 TL
...r
8 Ay Önce
Cok guzel fakat biraz tuzlu
- Tavuk İncik (500 gr.)395 TL
...r
8 Ay Önce
Cok guzel fakat biraz tuzlu
- Tavuk Kelebek (500 gr.)395 TL
...r
8 Ay Önce
ASIRI LEZZETLI
- Tavuk İncik (500 gr.)395 TL
- Pirinç Pilavı80 TL
...l
8 Ay Önce
Gayet lezzetli ve iyi pişmişti.Elinize sağlık.
- Tavuk İncik (1 kg.)595 TL
- Tavuk Kanat (1 kg.)595 TL
...ş
8 Ay Önce
Sıcacık geldi ellerinize sağlık. Getiren kuryeye de ayrıca teşekkür ederim yemeğe başka bir sıcaklık kattı :)
...z
9 Ay Önce
şahane ellerinize sağlık
- Tavuk İncik (750 gr.)490 TL
...z
9 Ay Önce
O kadar sıcak geliyor ki soğumasını beklemeden yemek mümkün değil :) lezzetinden söz etmeye gerek bile yok. elinize sağlık benim bugüne kadar yediğim en lezzetli tavuk.
- Tavuk İncik (500 gr.)395 TL
...n
9 Ay Önce
Herşey çok lezzetli ve sıcaktı👍
...r
10 Ay Önce
Hem hızlı hemde lezzetli geldi
...z
10 Ay Önce
Çok lezzetliydi.
- Tavuk Şiş355 TL
...z
10 Ay Önce
hem hızlı hem de dumanı üzerinde geldi. açık ara yediğim en lezzetli tavuktu. özenli paketleme için de ayrıca teşekkür ediyorum. ellerinize sağlık bundan sonra adres belli!
- Tavuk İncik (500 gr.)395 TL
...r
11 Ay Önce
Tek kelime ile ‘’mükemmeldi’’
...z
7 Ay Önce
harika elinize sağlık
- Tavuk İncik (750 gr.)490 TL
...r
10 Ay Önce
Buradan daha önce kanat ve tavuk şiş söyledim 2 side güzeldi ama urfayı pek yapamamışlar
...a
3 Ay Önce
1 kg kanat siparişi verdim içinden sadece 4 adet kanat çıktı diğerleri küçük but ve yarısı pişerken yanmış
...k
5 Ay Önce
500 gr yazıyor ama yalan
...r
6 Ay Önce
Siparişim eksik geldi
...n
7 Ay Önce
kuzu siste etten cok yag vardı ustelik tuaf bi koku vardı yiyemedik
...n
11 Ay Önce
350 gr yazan tavuk bir parça incik bir parça şiş olarak gelmiş 200 gr bile etmez, onun haricinde lezzet kötü değil
...l
8 Ay Önce
Peçete yok ıslak mendil yok çatal bıçak tuz yok. Yağlı yağlı tavuğu elle yedirdiler ofiste. Teşekkürler kalitesizliğinize. Şaşırtmadı Türk esnafı. Ayrıca 500 gram hayatta gelmez iki oarça küçük incik
...k
6 Ay Önce
kurye 50 sefer aradı hastanede olmamıza rağmen 500 gr sipariş ettik 2 adet koymuşlar ne diyeyim başka son sipariş oldu

