- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Sobremesa Coffee & Dessert
Sobremesa Coffee & Dessert Değerlendirmeler
...i
3 Hafta Önce
Siparişim özenle hazırlanmış zaten çalışanları hep favorimdir özellikle Melisa hanım ellerinize sağlık
...n
1 Ay Önce
harıkaydı , ellerinize sağlık, çok beğendim
...Z
2 Ay Önce
Bir krep ne kadar iyi olabilir ki? Yani yedikçe lezzet nasıl katlanır müthiş olmuş elinize sağlık
- Spaghetti Krep420 TL
- Islak Kek190 TL
...n
3 Ay Önce
Çok hızlı ve güzel olmuş
...n
3 Ay Önce
Tatlılar leziz, çikolatası yoğun ve tadı çok güzel. Krema dengeli meyvelerse çok taze. Bu fiyatlarda mükemmel tat. Tekrar sipariş edeceğim.
- Krep Roll490 TL
...z
4 Ay Önce
Ekmek çok taze içi çok dolu ve lezzetliydi elinize sağlık …
...s
4 Ay Önce
Profiterolun çikolata sosu biraz daha fazla olabilirdi ona rağmen çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık
...l
5 Ay Önce
Antep fıstıklı profiterol harika.elinize sağlık.
- Antep Fıstıklı Profiterol410 TL
...i
5 Ay Önce
paketlenmesi, özenilmesi, çok güzeldi. tarifi ve tadı da çok güzeldi. ellerinize sağlık. kuryeye de ayrı teşekkürler.
- Sobremesa350 TL
...u
5 Ay Önce
hayatımda yediğim en güzel tatlıydı. hem de sıcak geldi. kesinlikle bir daha sipariş vereceğimm
- White Chocolate Mocha290 TL
- Beyaz Çikolatalı Brownie310 TL
...s
5 Ay Önce
Çikolata sosu kreması profiterol toplarının dışının çıtırlığı aşırı iyiydi
...u
5 Ay Önce
notuma dikkat edip laktozsuz süt kullandıkları için teşekkür ediyorum. kahvenin tadı çok güzeldi. ikram kurabiye de güzeldi.
- White Chocolate Mocha290 TL
...i
6 Ay Önce
cheesecake cok guzel ve tazeydi bi de yaninda sicacik cok lezzetli bi kurabiye hediye etmisler cok begendim
- Bask Cheesecake390 TL
...i
6 Ay Önce
çilekli mag çok güzeldi ikramınız için çok teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık
- Çilekli Mag290 TL
...n
6 Ay Önce
Kahvenin tadı çok güzel yanına kocaman cookie ikram etmişler çok teşekkür ederim Oldukça hızlı teslim edildi servisi de güzeldi hiç dökülmemiş
- Iced Irish Coffee Latte280 TL
...İ
6 Ay Önce
Soğuk sandeviçleri inanılmaz lezzetli bir de yanında kurabiye gönderiyorlar hediye kocaman bayıldımmmm nasıl güzel nasıl herkese tavsiye ederim :)
- Klasik Ezine Peynirli Soğuk Sandviç460 TL
...n
7 Ay Önce
Ekmeği çok iyiydi içine kona salam janbon v.s daha kaliteli olması gerekiyor bence bu arada kalitesiz demiyorum sadece daha özgün olmalı
...l
7 Ay Önce
Elinize sağlık ikramlar içinde ayrıca teşekkür ederim 🙏
- Waffle440 TL
...a
7 Ay Önce
çok tatlı bir mekan
- Americano250 TL
- Beyaz Çikolatalı Brownie310 TL
...n
7 Ay Önce
Profiterol beklentilerimin çok üstünde geldi. Paketlemesi çok güzeldi. İkram için çok teşekkürler, çok ince düşünülmüştü.
- Antep Fıstıklı Profiterol410 TL
...r
7 Ay Önce
Öncelikle ikram için teşekkürler.Islak kek tam kararında ve tam kıvamındaydı elinize sağlık. Çay kısmında yanıldım sağ olun demlik gibi kocaman bardakla göndermişsiniz keşke bir tane isteseymişim :)
- Islak Kek190 TL
...r
5 Ay Önce
Browniye paketin kokusu geçmiş ne yazık ki, orta kısımlar çok lezzetliydi ama yanlarda kağıt tadı vardı :(
- Latte260 TL
...n
5 Ay Önce
Profiterol görselinde Antep fıstığı var ama krep kırıklı geliyor ben o var diye söylemiştim
...r
4 Ay Önce
porsiyon çok küçüktü fiyat performans değil
...u
4 Ay Önce
kahveler güzeldi ama waffle'ın yanında kaşık göndermişsiniz ve hiç kullanışlı değildi. bu tada göre bence biraz fazla pahalıydı...
- White Chocolate Mocha290 TL
- Iced Caramel Latte300 TL
...a
4 Ay Önce
tatlılar lezzetliydi ama söylediğim magnolyanin yarısından fazlası torbaya dökülmüştü nerdeyse hepsi çöpe gitti
...k
5 Ay Önce
waffle plastik kapta geldigi için nemi ile birlikte çok yumşamış hamursuydu tavsiyem karton kap kullanmanız. biraz çıtır olsa daha güzel olurdu aşırı yumşak hamursuydu
...n
4 Ay Önce
Krep roll çok güzeldi. Tadı çok dengeli, kreması ve çikolatası çok lezzetliydi. Bir kez daha şaşırtmadı
- Krep Roll490 TL
...u
4 Ay Önce
brownie çok tuhaf kokuyordu plastik gibi ve soğuktu. eskiden aldığım zevki alamadım maalesef
...u
3 Ay Önce
ikramınız için teşekkürler ama ne kreması ne de içinin bisküvisi lotus değil bunun. çok az bi bisküvi var içinde kremanın da tadı bi değişik yiyemedim

