- Salad
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
Aristo Sandwich & Salad Bar
Aristo Sandwich & Salad Bar Ratings & Reviews
...m
4 days ago
Bayıldım bu restoranta
...z
6 days ago
Adamlar hem temiz lezzetli kibar naif güzel insanlar hayırlı işleri olsun vesselam
...t
1 month ago
Çok iyi
...s
1 month ago
Türkiye'nin en iyisi :)
- Sokrates Sandviç525 TL
...m
1 month ago
Her zaman kaliteli ve lezzetli
...n
1 month ago
10 numara sandviç!!!
...i
2 months ago
süper
...e
2 months ago
sandviçte tek
...e
2 months ago
gayet lezzetli 👌🏻
...k
2 months ago
doyurucu ve lezzetliydi elinize sağlık
...l
2 months ago
cokk lezzetli ve notumu dikkate aldiginiz icin tesekkur ederimmm ellerinize saglik
...ş
4 months ago
Müşteri memnuniyetini ön planda tutan bu müessese daima taptaze malzemelerle mükemmel sandviçler yapıp hiç hayal kırıklığına uğratmamıştır. Tavsiye edilir.
- Aristo Sandviç535 TL
...r
3 months ago
Tadı çok güzeldi ve yanında gönderdiğiniz nutellalı ekmek için de çok teşekkür ederim
- Heredot Sandviç510 TL
...d
3 months ago
Tatlı sandwich için çok teşekkür ederim
- Kendi Sandviçini Kendin Yap400 TL
...r
4 months ago
İÇİNDEKİ MALZEMELER ÇOK SOĞUKTU EKMEK DAHA ÇITIR OLMALI YUMUŞAKTI BİR GURME OLARAK ÖNERİLERİMİ DİKKATE ALIRSANIZ MEMNUN OLURUM PUAN KIRMIYORUM LEZZET YERİNDEYDİ
- Spinoza Sandviç570 TL
...ş
4 months ago
Taze, lezzetli,doyurucu, güzel paketleme, hızlı teslimat, tavsiye ederim deneyiniz.
- Aristo Sandviç535 TL
...z
4 months ago
uzak da olsa en kaliteli en taze malzeme olduğu için sizi tercih ediyoruz çok tşk ederiz..
- Kendi Sandviçini Kendin Yap400 TL
...ş
6 months ago
Kadıköy en iyi sandviç yapan dükkanı, mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
- Aristo Sandviç535 TL
...a
7 months ago
Gayet doyurucu, lezzetli ve tazeydi. Ellerinize saglik :)
- Coca-Cola Şekersiz (33 cl.)150 TL
- Sokrates Sandviç525 TL
...r
8 months ago
Ürünün yanında gönderdiğiniz ikram için çok teşekkür ederim. Harikasınız
- Spinoza Sandviç570 TL
...n
10 months ago
Thales Sandviç aldım, tadı çok güzeldi, Minik çikolatalı ekmek ikramınız için de çok teşekkür ederim. Keşke herkes böyle nazik ve düşünceli olsa, bundan sonra sandviç adresim burası. Elinize sağlık.
- Thales Sandviç500 TL
...i
11 months ago
Sandvic denince aristodur benim icin. Cok lezzetli, ekmekleri her zaman cok taze. Notlari da mutlaka okuyorlar. Ikram ettiginiz nutellali sandvic icin de ayrica tesekkurler.
...i
11 months ago
içine göre pahalı ve içi zayıf ama kaliteli
...a
4 months ago
Güzeldi fakat beklediğim doyuruculuğu bulamadım
- Heredot Sandviç510 TL
...t
7 months ago
İçindeki domates çok kötüydü, size yakıştıramadım.
...k
2 months ago
görseller yanıltıcı, malzemeler az ve baget ekmeğinin yarısını kesmişler ekmeğin eni 4-5 cm falandı. yine de lezzet olarak güzel bence ve malzemelerin taze olduğunu düşünüyorum
...r
3 months ago
Tadı lezzetliydi ama malzemeler çok azdı ve çok ince bir sandviçti. Doymadık.
...n
4 months ago
Lezzetli ama ekmek çıtır olmalı
...a
7 months ago
Artik kadikoydeki fix sandvic yerim burasidir :) Isinizi severek yaptiginiz hem sandviclerinizin lezzetinden hem de musterinizle olan iletisiminizden belli oluyor. Ikram icin cok tesekkur ederim :)
- Pisagor Sandviç500 TL
...a
1 month ago
Kolayı gondermediniz

