- Kebap & Türk Mutfağı
- Tavuk
- Express Teslimat
The Golden Fry Schnitzel
The Golden Fry Schnitzel Değerlendirmeler
...ş
2 Ay Önce
Yemek gayet güzeldi. Sadece beklediğimden biraz daha küçük porsiyonlanmıştı. Melek Şef'in ellerine sağlık. :)
- Sriracha Mayo Soslu Schnitzel579,95 TL
...m
2 Ay Önce
Influenzayken tavuk suyu corba arayisimla kesfettim. Uc gundur muptelalar oldum. Temiz, ozenli ve lezzetli. Bol kazanclar.
- Tavuk Suyu Çorbası199,95 TL
- Ballı Hardallı Schnitzel579,95 TL
...k
4 Ay Önce
Lezzetli, ellerinize sağlık.
...r
6 Ay Önce
Sıcak geldi ve genel olarak beğendim ama çorbayla havuç taratoru ayrı bir beğendim ellerinize sağlık
- The Golden Fry Doyuran Menü729,95 TL
...r
8 Ay Önce
elinize saglik sicak ve lezzetli
...r
8 Ay Önce
Ne Söylediysem Çok Sıcak Ve Çok Lezzetliydi Paketlemeside Çok Güzeldi
...l
8 Ay Önce
Çok begendim ellerinize sağlık
...u
8 Ay Önce
elinize sağlık deneme amaç li siparis vermistim hem leziz hemde hızlı teslimat
...z
8 Ay Önce
mükemmeldi, elinize sağlık. Kuryeyi getiren arkadaşıma da teşekkür ederim.
...n
2 Ay Önce
fiyatı tadına göre pahalı
- Ranch Soslu Schnitzel579,95 TL
...z
6 Ay Önce
porsiyon kucuktu.
- Kızartma İçli Köfte169,95 TL
...e
6 Ay Önce
Cheddarlı seçmiştim klasik gönderilmiş onun dışında iyiydi.
...k
6 Ay Önce
Genel olarak tüm yemek beklentimden yağlıydı. Yağlı yemek seviyorsanız sizler için uygun. Sunum, servis, paketleme iyiydi.
...l
2 Hafta Önce
1buçuk saatten fazla bekledim, soğuk geldi. porsiyon çok küçük. plastik kabın içinde sıcak olarak beklemiş ve yiyecekler plastik kokuyordu. çok da yakınımda bir restoran soğuk gelmesini asla anlamadım
...m
1 Ay Önce
Allah askina neden bilmem ne zaman pismis artik sinitzelden eser kalmamis tavugu koyup menudeki urunlerden farkli gonderiyorsunuz?dunden kalan yemegi yemek istesem evde yerim. bi havuc tar. sevdim
...l
3 Hafta Önce
Satılan tavuk kesinlikle kötü değil, lezzetine puan versem 4 verirdim. Ama kesinlikle schnitzel de değil satılan şey, o yüzden 1 veriyorum. Hani Almanya'da yemesek belki kanarız. Porsiyonu da ufacık
...ç
5 Ay Önce
1 saatten fazla bekledik, gelmesi gereken 2 ana yemekren biri eksik gelmiş. gelen şinitzel ve yanında ki patates çiğ geldi. kesinlikle önermiyorum.
...k
6 Ay Önce
fiyatlar yüksek porsiyon çok az doymamıştım lezzetli deildi soğuk geldi
...e
1 Ay Önce
6-7 lokma şinitzel geldi. onu da patates kızartmasının içine saklamışlar.
...r
1 Ay Önce
Bugüne kadar yediğim en kötü yemek.

