- Döner
- Restaurant Delivery
Merkez Gece Dönercisi
Merkez Gece Dönercisi Ratings & Reviews
...l
1 week ago
çok ilgili restoran
- Tavuk Döner Dürüm220 TL
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner189 TL
- Çamlıca Gazozu (25 cl.)45 TL
...m
6 months ago
kuryeden kaynaklı ürünler soğuk geldi. lezzeti gayet iyiydi herzamanki gibi.
...z
6 months ago
işte döner ya ama patates vardı o da olmasa muazzaamm gerçek bi döner sonunda
- Doyuran 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner249 TL
...p
8 months ago
Süper.
- Doyuran Tavuk Döner Dürüm249 TL
- Patates Kızartması (Büyük Boy)130 TL
...p
8 months ago
Favorim.
- Doyuran Tam Ekmek Arası Tavuk Döner299 TL
- Ayran (30 cl.)45 TL
...p
9 months ago
Güzeldi teşekkürler.
- Doyuran Tavuk Döner Dürüm249 TL
...ı
9 months ago
bu sporu yapıyorlar helal olsun
...r
1 week ago
Turşu ve tuz yoktu
...l
4 months ago
Hem Çok geç hemde buz gibi geldi
...r
4 months ago
Hem ekmek arası döner hemde patatesler buz gibiydi. Maalesef güzel değildi.
...ş
4 months ago
Hiç güzel değil Di lavaşı sertti döneri lezzetsizdi.
...z
5 months ago
yemek ler buz gibi geldi
....
8 months ago
menü söyledik ama tuz yok, peçete yok, ketçap ve mayonez yok,kutu kola yerine şişe kola yemek soğukk,,nimete saygımız geri göndermedik..
...z
9 months ago
Görsel le alakasi yok tadı lezzeti berbatti acı biber yoktu
...u
4 months ago
Ekmek arası içinde ketçap yok mayonez yok dönerler sanırım iki günlüktü taş gibi bayat yanında tuz yok ıslak mendil yok servis sıfır bide acı biber koymuşlar sayıyla 3 adet bir daha almam asla
...a
5 months ago
ilk defa bi dönerin bile bu kadar kötüsünü gördüm. bitiremedim
...N
5 months ago
hayatımda yediğim en kötü tavuk dönerdi. Soğuk,kupkuru,ekmekleri yumuşak.
...a
8 months ago
Kurye Döneri Kütahyayı Gezdirip Geliyor Dışarıdan Daha Soğuk
...k
10 months ago
merhaba defalarca yazmama rağmen ketçap mayonez koyuyorsunuz neden acaba dün gene yazdım olması. ketçap mayonez diye gene öyle geldi attım direk çöpe yazık günah bı okuyon notu
...v
11 months ago
Hayatimin en kotu durumunu yiyecegimi hic dusunmezdim , aslnda gece sipariş verdim ondandir dicen gece donercisi ekmek bayatti
...r
1 year ago
Altı üstü bir dönerin 1 saatte gelmesi bir yana ilk iki ısırdığımda çıkan kıkırdaklar hüsrana uğrattı. Neyse ki işletme sahibi kibar biriydi ve beni anladı. Umarım ustaları ile konuşmuştur.

