- Döner
- Restoran Teslimatlı
Merkez Gece Dönercisi
Merkez Gece Dönercisi Değerlendirmeler
...l
1 Hafta Önce
çok ilgili restoran
- Tavuk Döner Dürüm220 TL
- Yarım Ekmek Arası Tavuk Döner189 TL
- Çamlıca Gazozu (25 cl.)45 TL
...m
6 Ay Önce
kuryeden kaynaklı ürünler soğuk geldi. lezzeti gayet iyiydi herzamanki gibi.
...z
6 Ay Önce
işte döner ya ama patates vardı o da olmasa muazzaamm gerçek bi döner sonunda
- Doyuran 3/4 Ekmek Arası Tavuk Döner249 TL
...p
8 Ay Önce
Süper.
- Doyuran Tavuk Döner Dürüm249 TL
- Patates Kızartması (Büyük Boy)130 TL
...p
8 Ay Önce
Favorim.
- Doyuran Tam Ekmek Arası Tavuk Döner299 TL
- Ayran (30 cl.)45 TL
...p
9 Ay Önce
Güzeldi teşekkürler.
- Doyuran Tavuk Döner Dürüm249 TL
...ı
9 Ay Önce
bu sporu yapıyorlar helal olsun
...r
1 Hafta Önce
Turşu ve tuz yoktu
...l
4 Ay Önce
Hem Çok geç hemde buz gibi geldi
...r
4 Ay Önce
Hem ekmek arası döner hemde patatesler buz gibiydi. Maalesef güzel değildi.
...ş
4 Ay Önce
Hiç güzel değil Di lavaşı sertti döneri lezzetsizdi.
...z
5 Ay Önce
yemek ler buz gibi geldi
....
8 Ay Önce
menü söyledik ama tuz yok, peçete yok, ketçap ve mayonez yok,kutu kola yerine şişe kola yemek soğukk,,nimete saygımız geri göndermedik..
...z
9 Ay Önce
Görsel le alakasi yok tadı lezzeti berbatti acı biber yoktu
...u
4 Ay Önce
Ekmek arası içinde ketçap yok mayonez yok dönerler sanırım iki günlüktü taş gibi bayat yanında tuz yok ıslak mendil yok servis sıfır bide acı biber koymuşlar sayıyla 3 adet bir daha almam asla
...a
5 Ay Önce
ilk defa bi dönerin bile bu kadar kötüsünü gördüm. bitiremedim
...N
5 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü tavuk dönerdi. Soğuk,kupkuru,ekmekleri yumuşak.
...a
8 Ay Önce
Kurye Döneri Kütahyayı Gezdirip Geliyor Dışarıdan Daha Soğuk
...k
10 Ay Önce
merhaba defalarca yazmama rağmen ketçap mayonez koyuyorsunuz neden acaba dün gene yazdım olması. ketçap mayonez diye gene öyle geldi attım direk çöpe yazık günah bı okuyon notu
...v
11 Ay Önce
Hayatimin en kotu durumunu yiyecegimi hic dusunmezdim , aslnda gece sipariş verdim ondandir dicen gece donercisi ekmek bayatti
...r
1 Yıl Önce
Altı üstü bir dönerin 1 saatte gelmesi bir yana ilk iki ısırdığımda çıkan kıkırdaklar hüsrana uğrattı. Neyse ki işletme sahibi kibar biriydi ve beni anladı. Umarım ustaları ile konuşmuştur.

