- Breakfast & Börek
- Restaurant Delivery
Bülent Börekçilik
Bülent Börekçilik Ratings & Reviews
...k
4 days ago
Lezzet mükemmel ve mesafe uzak olmasına rağmen 10dk da falan geldi. Notlara da dikkat ediyorlar, ellerine sağlık 👌
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
...ı
1 month ago
Çok geçerli favori restaurantlarıma ekledim
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Kıymalı Bülent Börek Menü 1 ( 1 Kişilik)355 TL
...c
2 months ago
Bu kadar mükemmel olmayın lütfen:) yoksa diyetisyenim kızacak 😁 ellerinize emeğinize sağlık 🤲
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Bülent Börek Ispanaklı (250 gr.)224 TL
...z
2 months ago
İlginiz ve emeğiniz için teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (750 gr.)672 TL
...l
3 months ago
mükemmelsiniz.
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
- Ispanaklı Bülent Börek Menü 1 (1 Kişilik)340 TL
...ç
4 months ago
Çok ilgili bi işletme, olağan bi gecikme için arayıp nazikçe bilgilendirme sağladılar, börekler de paketleme de servis de iyiydi, ellerine emeklerine sağlık herkesin
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
- Bülent Börek Kıymalı Kol Böreği (500 gr.)448 TL
...s
6 months ago
Bir kere sipariş ettinmi sürekli edesin geliyor
...s
7 months ago
Devamlı yiceğim bir börek gerçekten kurye çok hızlı geliyor sıcak sıcak geldı
- Bülent Börek Peynirli (500 gr.)448 TL
...s
7 months ago
Alın aldırın artık alıştım bağımşısı oldum diyebilirim kurye çok hızlıydı lezzet konusunda tereddütte kalmayın alun deneyin pişman olmazsınız
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
...n
7 months ago
tat gayet güzel sıcak geldi servis hızlı tekrar dan teşekkürler
- Bülent Börek Peynirli (250 gr.)224 TL
...s
7 months ago
Ya çok lezzetliydi tereddütsüz sipariş verebilirsiniz
...ç
9 months ago
Peynirli Böreğin lezzeti çok güzel her hafta söylüyoruz. Yanındaki söğüşle birlikte tam kahvaltı konsepti oluyor
...n
10 months ago
Çok güzeldi ellerinize sağlık
...ç
1 month ago
Lezzet güzel ama kuryeleriniz bir sıkıntı
...i
6 months ago
eksik malzeme gönderildi limonata gönderilmedi
...r
9 months ago
siparişte söğüş tabağı yazıyordu resimlerde de salatalık zeytin falan görünüyordu.. böreğin yaninda sagolsunlar 6 adet turşu göndermişler...kutusu sunumu herşeyi gerçekten çok güzel ama söğüş yok..