- Ice Cream
- Express Delivery
Bravo Dondurma
Bravo Dondurma Ratings & Reviews
...n
8 months ago
Çok beğendim
...n
10 months ago
Muhteşem.
- Bravo N'ice Cream L (600 gr.)1.250 TL
...n
10 months ago
Hepsi çok lezzetli özellikle bal badem ve çikolatalı olanlar ayrıca külah gönderdiğiniz için de çok teşekkür ederim
...l
10 months ago
Eksik ürün koydunuz bari iade edeydiniz bir daha asla 👎
...r
10 months ago
Hızlı geldi teşekkürler
...k
10 months ago
Her zaman Mükemmel ❤️
- Bitter Çikolatalı Dondurma520 TL
- Cookies Dondurma520 TL
...y
11 months ago
Alisa harici kusursuzdu. Deneyelim dedik ama öksürük şurubu aromalı dondurma yapmışlar, evlerden ırak. Seveni vardır muhtemelen ki menüde yer alıyor.
- Bravo Dondurma (1 kg.)2.000 TL
...k
11 months ago
Mükemmel ötesi ..
- Belçika Çikolatalı Dondurma520 TL
...n
11 months ago
Talebimi dikkate alıp külah Gönderdiğiniz için teşekkür ederim
...n
11 months ago
Dondurmalar efsane
- Bravo N'ice Cream L (600 gr.)1.250 TL
...n
11 months ago
Çok iyiiiiiiiii
- Kağıt Helva75 TL
- Bravo N'ice Cream L (600 gr.)1.250 TL
...n
11 months ago
Muhteşemdi bayıldık.
- Kağıt Helva75 TL
- Bravo N'ice Cream L (600 gr.)1.250 TL
...r
11 months ago
zaten bir numara
...y
11 months ago
Ah yılların Bravo'su. Nefise Hanım'ın ve merhum eşi Durmuş Bey'in emeği. İyi ki varsınız.
- Kağıt Helva75 TL
- Bravo N'ice Cream L (600 gr.)1.250 TL
...l
1 year ago
Tartışmasız nefasette bir dondurma yedik, teşekkürlerrrrr :)
- Bitter Çikolatalı Dondurma520 TL
- Sade Dondurma520 TL
- Antep Fıstıklı Dondurma520 TL
- Çilekli Dondurma520 TL
...u
10 months ago
Bölgedeki en kaliteli dondurmayı yapan mekan fakat fiyat olarak abartılı bu konuda düzenleme yapmaları gerekiyor.
...n
11 months ago
Fiyat ürüne göre yüksek. Avrupa kalitesinden uzaklaşmış
...a
1 month ago
Çok pahalı ama çok lezzetli. 1kg dondurmaya 3 kornet koymaları da çok komik. 2bin tl den fazla para verdim bu kadar az kornet vermeleri çok ayıp
- Bal Bademli Dondurma520 TL
- Alisa520 TL
- Çilekli Dondurma520 TL
- Mandalinalı Dondurma520 TL
...l
10 months ago
Dondurma hazır birşey 1 saatte gelmesi icin bir sebep olmamalı
...c
11 months ago
siyah kornet ve külah istemiştim, konmamış, ayrıca kağıt helva teslim edilmedi, gelene kadar da dondurmalar gevsemiş tekrar dondurmam gerekti.. ama dondurmalar lezzetli.. yine de 6 top dondurma 800 tl
...k
2 days ago
tam fiyat ödememize rağmen eksik ürün gönderidi
...l
2 weeks ago
Merhabalar, her zaman severek soyluyorum ama nedense kulah koymaya useniyorlar.
...r
1 month ago
600 gram sipariş verdiğim dondurma diğer dondurmalar gibi 250 gram geldi. 2 adet kağır helva gelmedi ve düzelme/iade talebim reddedildi. Güvenli bir sipariş süreci değildir.
- Bal Bademli Dondurma520 TL
- Antep Fıstıklı Dondurma520 TL
- Cherry Mania Dondurma520 TL
...l
3 months ago
piyasanın üstünde para talep edip dondurmaya yanına külah bile koymamak gerçekten başarılı .
...L
4 months ago
Bu ne 2 top dondurmaya mı bu kadar para verdim kullah bile yok bu ne ya şaka mı bu
...u
6 months ago
487,5 TL’ye 2 top dondurma göndermişler. Bütün korumalı köpükle felan tartmışlar herhalde de, bundan bir kere söyleyen bir daha söylemez. Boşuna uğraşmayın paket servisle.
...n
11 months ago
Yanlış seçimlerim geldi haberde vermediniz
...m
11 months ago
yoğurtlu dondurma söyleme sebebim üstünde olan vişne dostu fakat yok koymamışlar keşke hamile olan birine bunu yapmasaydiniz
...n
1 year ago
40 dakkada geldi. Ya bir de en üst düzeyden yani 30 TL bahşiş veriyorum.

