- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
...g
4 months ago
Gayet güzeldi kötü yorumlara aldanmayın ben bayağı begendim
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide Menü360 TL
...m
4 months ago
Çok lezzetliydi ve sıcak geldi
- Coca-Cola Fırsatı (4'lü Lahmacun Menü)560 TL
...n
8 months ago
teşekkürler kolay gelsin
...k
7 months ago
Lezzetli ama lahmacun boyutu çok küçük
- 2'li Lahmacun Menü330 TL
...n
5 months ago
güzeldi ama içecek yanlış gelmişti
...ş
2 weeks ago
Gelen pideler iç içe girmişti pide olduğu belli değil bir salata ıslak mendil peçete bile yoktu.
...r
1 month ago
Yediğim En Rezalet Pideydi
...ı
2 months ago
Tüm ürünler kalitesiz sadece dış kabı güzel gerisi çöp
...a
2 months ago
Hindistan sokak yemekleri daha güzeldir . Hiç beğenmedik
...f
4 months ago
Ürün beklediğim gibi değildi beğenmedim
...i
4 months ago
Pideler üst üste atılmış soğuk altı ıslanmış cıvımışmalzemeler çiğ Patatesler soğuk dünden kalma gibi bayat getiren kurye ye ayran sos vardıdediğimde bana verilen bu şikayet edin deyip bırakıp kaçması
...t
4 months ago
Yemek soğuktu tadı en azından yenilecek kadardı ayrıca benim vermiş olduğum siprişte içecekte vardı fakat içeceğim gelmedi restoranı aramaya çalıştım fakat dalga geçer gibi kullanılmayan numara koymuş
...n
4 months ago
Yemeği getiren kurye arkadaş merdivenleri çıkamayacağını söyledi, sipariş yanlış gönderildi. İlk defa denedim bu restoranttan bir daha da söylemeyeceğim
...a
4 months ago
Kötü değil çok kötü. Hem geç geldi hem soğuk hem de tadı tuzu yok. Sipariş vereceğim son yer olsanız sipariş vermem artık. İletişim numaranız bile yok ulaşamıyoruz.
...e
7 months ago
pide ve içeçek istedik, pideler soğuk içecek sıcak geldi, yeni bi akım heralde, lezzettsiz tatsız paramıza yazık oldu.kesinlikle sipariş vermeyin.
...e
7 months ago
Yorumlardaki gibi çok geç ve soğuk geliyor
...n
7 months ago
Bu kadar kötü bir hizmet görmedim. Patatesli pide sipariş ettim, hamura patates sürüp göndermişler resmen. İnsan yanına bir salata falan ekler. Ne biliyim pidenin üstüne bir kaşar vs. dokunuşu yapar.
...ş
7 months ago
Neden kola göndermezsiniz neden??
...ı
8 months ago
İnsan biraz önem verirdi siparişe . Gelen pide buz gibi olmuştu . Bari boşete falan koysaydınız kurye kolayı cebinden çıkardı verdi ilk ve son siparişim oldu
...k
10 months ago
Uygulamadaki Telefon numaranız güncel değil, Yemek 1.5 2 saat arası geldi soğuk geldi bildiğin üzerindeki yağ donmuştu. Kesinlikle tavsiye etmiyorum
...r
11 months ago
İnanılmaz geç geliyor yaklaşık 1.5 saat önce yine sipariş verdim ve hala gelmesini bekliyorum lezzetli olmaaa çekilecek gibi değil bu gecikmeleri ve iletişim hiç bi şekilde yok !!
...i
11 months ago
hayatımda bu kadar berbat bı yemek görmedim.haram olsun aldıkları ücret.kalite sıfır hizmet sıfır yazanla gelen arasında alaka yok.sakin bişey istemeyin.
...c
11 months ago
REZALETTTT !!! Lahmacun siparişi verdim kenarları yanık bir şekilde geldi ve yanında salatası yoktu.Künefe istemiştim yanında tatlıda şerbet yoktu sanki sadece ıslansin diye üzerine su serpiştirilmiş
...k
11 months ago
Kuşbaşılı pide demeye bin şahit ister ilk defa sipariş ettiğim bir yemeği yiyemedim
...k
11 months ago
2 adet pide İstedik mesafe kısa diye sanırım poşete falan koyulmamış ıslak mendil peçete tuz vs hiç birşey yoktu içecek olarak Cola İstedik sprite geldi
...r
11 months ago
Geç geldi ve pişmemişti etleri çiğdi resmen tavsiye etmiyorum
...o
1 year ago
kola yerine sofuk çay göndermeleri :/
...t
7 months ago
eğer bu yorumu gördüyseniz ben yaptım siz yapmayın kesinlikle sipariş vermeyin iki saat bekliyorsunuz ve erzurumla soğukluğu kapışır hem pahalı hem kötü yorum olsun diye bir yıldız verdim o da fazla
...i
7 months ago
Kesinlikle sipariş vermenizi tavsiye etmem. Kuşbaşılı kaşarlı pide sipariş verdik. Olduğu gibi çöpe gitti pide. Kurye hızlıydı ama yemek berbattı. Paramız boşuna gitti.

