rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

İskender Büyük

Rating 3.1 out of 5 stars, 89 reviews
Ünalan Mah. Müjde Sok. No:59
...i5/16/2026tek kelimeyle efsane
...ğ3/1/2026sıcaktı ve hızlı geldi
...z2/24/2026superrrrrrrrr ☺️☺️
...l2/14/2026hayatımda yedıgım en guzel iskenderdı gercekten o kadar hızlı ve sıcacık geldı kı yerınde yemıs gıbıydı sosuda cok guzeldı kesınlıkle tavsiye edıyorum herkese
...n2/6/2026Her zamanki gibi lezzetli elinize sağlık fotoğrafa bakıp yazıyı okumayan ben sarma beklerken et döner sarma sipariş etmişim ama onun tadı da şahaneydi ☺️
...n2/1/2026Çok lezzetli çok güzel
...k11/22/2025iskender söyledim çok hızlı geldi sıcak ve lezzetliydi
...A11/22/2025teşekkürler.
...ş9/24/2025on numara bir yer et döneri dürümü İskender olsun çok güzel yani çok beğendim tavsiye ederim kurye de hızlı servis hızlı.
...u5/20/2026Lezzet mükemmeldi ama kıymalı sipariş vermeme rağmen kuşbaşı geldi
...n1/4/2026lezzet çok iyi ama sanki gramajları bi tık artırabilirsin ustam. 2 pideyle nile doymadım ama lezzet şöleni yaşadım.
...n6/15/2026lezzeti güzeldi sipariş geç geldi pilav üstü et dönerde menüde içeceği gelmedi
...c6/4/2026pilav üstü istedim bulgur üstü geldi o yüzden eksik veririm
...n2/13/2026bi tık geç geldi ama sorun değil
...r12/28/2025Ayranlar gelmedi. Salatadan 1 i eksikti para iadesi bekliyorum.
...k8/8/2025Kötüydü hızlı geldi ona rağmen içindeki et donmuştu aşırı tuzluydu tadı idare ederdi yani
...u6/21/2026double iskender sipariş ettim ama kesinlikle double değildi 1 porsiyonluk göndermişler restorant sahibi double diye iddalaşıyor benimle biz ilk defa iskender yemiyoz bu 1 porsiyon kimseyi kandırmayın
...z5/19/2026her zaman severek aldığım sipariş verdiğim restorant ama bu sefer gerçekten eski tadı lezzeti yoktu 🙃...
...k5/17/2026Dönerden çok altındaki ekmeği yedim
...r5/12/2026İçeceği göndermemişler
...k4/19/2026Siparişlerim çok soğuk geldi yanına kola söylediğim halde kolam gelmedi hem parasını ödedim hemde mağdur oldum kesinlikle aldıkları parayı haketmiyolar
...n4/8/2026Uşak’taki en kötü tatlı burada olabilir belki iki haftalık tatlıydı bayat tatlıyı getirmeye utanmadılar köftesi berbattı
...n12/2/2025Bir daha asla tercih etmeyeceğim işletme tavuk denen bir şey yok resmen kara kara yanmış gibi ne doydum ne de yiyebildim tamamen çöpe gitti hakkım helal değil.
...ı8/19/20250 yıldız olsa 0 verirdim pilav üstü et istedik çok kötüydü verdiğimiz paraya yazık oldu etler beyazdı bulgur pilavıydı ve aşırı yağlı tuzsuzdu o yüzden 0
...n7/21/2025Künefe diye sattıkları şey kadayıf, iskender diye yediğimiz şey de yağ havuzunun içinde yakalayıp avlayabildiğiniz kadar et parçaları, sunum yöntemi de berbat açıkçası, çiğ köftesi ve salatası güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0010:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

ismail kasım demir

İskender Büyük