- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Ren Chocolatier
Ren Chocolatier Değerlendirmeler
...k
1 Ay Önce
En sevdiğim mekan… sipariş verir vermez onaylanıp en hızlı şekilde gönderiliyor içeceklerde harika💖
- Iced Filtre Kahve (30 cl.)260 TL
...n
1 Ay Önce
Çok iyi
...r
1 Ay Önce
brownie Sıcak dondurma erimeden geldi harikaydı teşekkürler 🌸
...m
2 Ay Önce
Başarılı
- Ren Brownie485 TL
...r
4 Ay Önce
Harika bir deneyim kusursuz hizmet ve kalite
- Ren Brownie485 TL
...r
4 Ay Önce
MUKEMMRL
...n
4 Ay Önce
Yediğim en iyi profiterol
...i
5 Ay Önce
Çook güzeldi.
...i
6 Ay Önce
her zaman ki gibi ellerine sağılık
...ş
7 Ay Önce
Yediğim en güzel profiterol diyebilirim çok taze porsiyonu da gayet ideal kesinlikle tekrar tekrar sipariş vereceğim
...r
8 Ay Önce
iki saniyede falan geldi gercekten sasırdık taze güzeldi porsiyon biraz kuculmus ama sorun drgil
- Profiterol465 TL
...ç
8 Ay Önce
Başarılı
...İ
8 Ay Önce
Müüükeeeemmmmeeeelllll
...y
8 Ay Önce
tek geçerim aşırı güzeldi
...K
8 Ay Önce
Jestiniz için çok ama çok teşekkür ederim.
...İ
9 Ay Önce
Tavsiye ederim herşey çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık.
- Brownie Pasta485 TL
- Ren Bask Cheesecake465 TL
...i
9 Ay Önce
4 top profiterol geliyor ama dolu dolu kremalı ve çikolatalı. tadı çok güzel
- Profiterol465 TL
...r
9 Ay Önce
Her ürünlerine aşığım
- Ren Bask Cheesecake465 TL
...r
9 Ay Önce
Bağımlı olduk
- Profiterol465 TL
...ğ
11 Ay Önce
Açıkcası sipariş verirken bu kadar güzel bir tatlı geleceğini bilmiyorduk. Sunum kabı,çikolata ve ürünlerdeki kalite ile 5 yıldızı haketti. Tebrikler 👏👏👏
...İ
11 Ay Önce
Mükemmel lezzet 😍
- Profiterol465 TL
- Brownie Pasta485 TL
...K
11 Ay Önce
Bana profiterol sevdiren efsane yer
...i
1 Yıl Önce
Harika
- Profiterol465 TL
...t
1 Yıl Önce
Sipariş vaktinde ve bozulmadan geldi. Profiterolde 4 adet profiterol vardı 2 dilimde çilek, meyvesi taze ve büyüktü profiterol hamuru ise hafif yumuşaktı çikolatası iç baymaran şekilde kaliteliydi.
- Profiterol465 TL
- Ren Brownie485 TL
...u
4 Ay Önce
San sebastian porsiyonu küçüktü.
...K
9 Ay Önce
tadı efsane ama porsiyonlamada kesinlikle bir sıkıntı var. bazen dolu dolu geliyor bazen de yok denecek kadar az. tamamen paketi hazırlayan kişinin insiyatifine kalmış.
...m
1 Hafta Önce
Tadı, teslim hızı her şey güzel de neden 950tl ödediğim 2 tatlıya çileğin çeyreğini dilimlediniz
...r
8 Ay Önce
Çikolatası çok azdı
...a
10 Ay Önce
Profiterol içindeki krema da Belçika çikolatası da çok güzeldi. 4 tane profiterol var.
- Profiterol465 TL
...n
1 Ay Önce
Siparişte detaylara dikkat edilmediği için puan kırdım.
- Ren Cup485 TL
- Profiterol690 TL

