- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Kahramanmaraş Pide & Kebap
Kahramanmaraş Pide & Kebap Ratings & Reviews
...n
1 month ago
Çok sıcak ve lezzetliydii ellerine sağlık yapanların ayrıca kuryemiz de çok kibardı teşekkür ederiz
- Urfa Kebap (2 Şiş) (180 gr.)370 TL
- Tavuk Şiş (2 Şiş)370 TL
...E
1 month ago
lezzetli hızlı teslimat teşekkürler
- Lahmacun110 TL
...k
1 month ago
Adamlar parayı hak etmişler
- Lahmacun110 TL
...r
2 months ago
guzeldi
- Lahmacun110 TL
...r
4 months ago
lahmacun tadı güzeldi çabuk geldi sıcacıktı ama servis eksikti peçete ıslak mendil tuz bunlar yoktu dikkat edilmesini tavsiye ediyorum.
- Lahmacun110 TL
...Z
4 months ago
Hız, Lezzet her şey 10 numara
...N
7 months ago
çok güzeldi her zamanki gibi ..
- Kıymalı Pide (Kapalı)360 TL
...n
7 months ago
dürümler çok lezzetli ve çok iyiydi bulançak ta en yemek ti elinize sağlık
- Kuzu Ciğer Şiş Dürüm (180 gr.)340 TL
- Et Şiş Dürüm (180 gr.)340 TL
...m
9 months ago
zirve bir lezzet ellerinize sağlık
- Maraş Dürüm (180 gr.)340 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...n
9 months ago
Her zaman yemek söylediğimiz yer. Zamanında getiriyorlar hiç problem yaşamadım. Tad açısından güzel. Ama restoranda masaların üzeri cam olmalı çünkü tahtanın verniği erimiş insanın koluna yapılıyor.
- Lahmacun110 TL
- Tavuk Şiş Dürüm (2 Şiş) (250 gr.)340 TL
...l
9 months ago
Her zamanki gibi üst kalite, sıcak ve lezzetli.
- Karışık Izgara575 TL
...z
10 months ago
Her zaman lezzet olarak on numara geçen siparişim yanlış gelmişti ilettiğim an da düzelttiler ilgi alaka anlayış için teşekkürler kuryeler de aynı kibarlıkta
- Lahmacun110 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...n
11 months ago
Paketi hızlı lezzet güzel
...r
4 months ago
Bu restoran gerçekten bı şansı hak ediyor, yaptıkları herşey aşırı derece lezzetli. Sadece fiyatları biraz kabarık gibi geldi, fiyat harici herşey mükemmel👌🏻
- Adana Dürüm (2 Şiş) (180 gr.)340 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...U
10 months ago
Çoğu zaman sipariş verdiğimiz bir işletme kendisi, tadı da güzel ama 12 tane lahmacun söylememize rağmen sadece 1 paket sebze yollamışlar kimseye yetmedi
...r
4 months ago
Paket servis hızlıydı, ürünler sıcak ve lezzetliydi. Paketleme özenliydi. Gönül rahatlığıyla sipariş verilebilir. 10/10
- Adana Kebap (2 Şiş) (180 gr.)370 TL
...a
11 months ago
Biraz daha pişseydi daha iyi olurdu
...E
11 months ago
hem hızlı hemde lezzetli... bulancakta böyle lahmacun yapan bi işletmenin olması sevindirici...
- Lahmacun110 TL
...ğ
5 months ago
1-Çiğ köfteye marul koymanızı tavsiye ediyorum 2- Kolonyalı mendil koymanızı ve poşette yemek yollamamanızı tavsiye ediyorum 3-Bulgur pilavı koymaktan vazgeçmenizi tavsiye ediyorum .Gerisi güzel. Teş
- Sarma Beyti (2 Şiş) (180 gr.)410 TL
- Yoğurtlu Adana Kebap (2 Şiş) (180 gr.)410 TL
...l
10 months ago
Eti böğründe sipariş ettim, fena değildi, ama bayat pide göndermeleri kabul edilemez. El kadar pidede tasarruf sağlayacaklar, yazık!
...n
1 month ago
rezalet pide söyledim yanık pide gonderdiler
...t
1 month ago
kaşık ıslak mendil tuz benzeri şeyleri koymuyorlar getirmiyorlar fiyatlar da çok pahalı ekstra indirimde hiçbir şekilde alamıyorum
...a
3 months ago
17.44 de söylediğimiz yemek saat 7 de geldi iftar saatinde gelmeyecekse getirme süresini değiştirin. Kuryeye neden geç geldiğini sorduğumuzda üstten bir tavırla yoğunluktan dedi saygısızlık.
...u
4 months ago
Tat olarak sorun yok ama yemeğin üzerinde beyaz püskül fırça gibi bişey vardı bir sürü rahatsız ediciydi onu ne için kullanıyorsanız kullanmayın lütfen..
...z
3 months ago
icine kesinlikle domates koymayin dedigim halde basmislar icine domatesi bu yildiz ders olsun umarim bir dakine musteri notlarini okursunuz.
...k
4 months ago
Ürünler kurye tarafından özensiz getirildiği söylendi söylediğim ürünlerin hepsi bir birine karışmiş
...n
5 months ago
o etti ekmek diye satıgınız lahmacun gerçi lahmacuna da ayıp olur etli ekmek diye sipariş verdik resmen melemen gibi geldi bi de 300 küsür lira para verdik diğer ürünlerinize dicek lafım yok çok ğüzel
...n
10 months ago
Doyurucu değil
...r
11 months ago
Kaç kez söyledik dilimleyip öyle gönderin diye ya ikiye bölüp gönderiyorlar, pide sıcak olabilir sen dilimle mesuliyeti bana ait. sonuç olarak ben yiyecegim hamur da olsa ben yiyecegim. Hep aynı.

