- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Ziyafet Mangal
Ziyafet Mangal Ratings & Reviews
...y
2 days ago
Sıcak ve lezzetliydi , emeğinize sağlık,,
- Tavuk Pirzola (500 gr.)280 TL
- Kanat (500 gr.)280 TL
...y
1 month ago
Tşk ,,
- Şalgam Suyu (33 cl.)60 TL
- Kanat (500 gr.)280 TL
...ç
4 months ago
Yemek sıcaktı corba ıyıdı ikram boldu fiyatta iyi
- Not availableMercimek Çorbası
- Tavuk Pirzola (500 gr.)280 TL
...r
6 months ago
gayet güzeldi
- Not availableAyran (28,5 cl.)
- Tavuk Kanat370 TL
...m
9 months ago
çok güzeldi beğendik ama ekmeği azdı ama lezzet olarak bı sorunu yoktu teşekkürler
...n
9 months ago
🙏🏻🌺çok iyi
...R
10 months ago
Lezzeti harika favorimsiniz taşekkür ederim
- Not availableAyran (28,5 cl.)
- Izgara Tavuk Şiş (1 kg.)480 TL
...R
10 months ago
Tadı lezzeti harika 🤩
- Tavuk Kanat370 TL
- Tavuk Pirzola (1 kg.)480 TL
...m
1 year ago
Çok lezzetliydi
- Izgara Tavuk Şiş (1 kg.)480 TL
...n
4 months ago
Yorumum hiç dikkate alınmamış salata bol olsun diye rica etmiştim ama azıcık göndermişler
...z
7 months ago
normalde çok sıcak olur ama yinede güzel
...N
9 months ago
Bence yanındaki mezeler çok azzz bir adet salata geldi sadece ama eti çok lezzetliiiş
...a
11 months ago
güzeldi ama azdı
...ğ
11 months ago
Ekmek bayat paketleme içiçe
...a
9 months ago
Tam vaktinde geldi sıcak ve hızlı teslim edildi kurye kibardı
- Not availableMercimek Çorbası
- Kuzu Kuşbaşı550 TL
- Vali Kebabı650 TL
...k
3 months ago
az pişmişti
...n
4 months ago
okadar çok beğeniyordum izgaranızı ... ama bukez hayal kırıklığı yaşattınız .ben bir kilo tavuk pirzola istedim siz gidip üç parça tavuk pirzola devaminida tavuk sırt bölgesindn parça koyup getirdinz
...l
4 months ago
Hızlı ve sıcak servis , Kanat tadı iyiydi , oğlum için ekmek arası köfte istedim ama içine baktığım da sadece 3 tane köfte ortadan iki bölümmüş bol soğan 190 tl değmez
- Yaprak Kanat (1 kg.)640 TL
...ş
6 months ago
Her zaman çok memnun kalırım ama bu sefer pirzola yanmış gelmişti kıtır kıtır çiğnenmekte zorlandım oysa ki şimdiye kadar hep çok güzel pişmiş gelirdi
...n
10 months ago
Her defasında pirzola istediğim yer 3 parçadan aşağı gelmezdi yarım kilo 2 parça koymuşlar hayal kırıklığı
...n
11 months ago
biber bol olsun dedim 1 tane gelmiş
...ı
2 days ago
salata hiç beğenmedim. çünkü domatesi çürük tatı geldi.
- Şalgam Suyu (33 cl.)60 TL
- Tavuk Kanat370 TL
...n
2 months ago
Soğanlar bildiğin iki parçaya bölüp koymuş gibiydi soğan yemekten tavuğun tadını alamadık tavuktan çok soğan vardı…
- Not availableSu (50 cl.)
...n
3 months ago
hayatımda yediğim en kötü Adana
...z
7 months ago
1 yildiz bile çok aslinda. ozellikle not düştüm icinde domates salata hicbirsey olmasın alerjim var diye ekmegin icine domates fabrikasi yapmistiniz . iade de yok yemegi çöpe attım ellerinize sağlik.
...l
7 months ago
Tavuğu çok kötüydü kokuyordu rengi yeşilimsiydi ve buz gibi geldi
...z
8 months ago
Kanat diye but göndermişler ilgisizlik. Kurye iyiydi sadece
...ğ
8 months ago
iki keredir soganli istiyorum sogansiz gonderiyorlar
...m
8 months ago
ürün eksik gelmiş
...ş
8 months ago
ben adana dürüm sipariş ettim bana ise ciğer dürüm geldi. ben de ciğeri hiç sevmem. maalesef çok zor yedim :(

