rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Restaurant Delivery

Gazi Ustam

Rating 3.5 out of 5 stars, 1000+ reviews
Muratlı Cad. No:39/b*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n4/26/2026geç kalmasından başka bir sorun yoktu
...k4/19/2026Gayet başarılı
...n3/31/2026Kurye çok hızlıydı yemek te mükemmel
...n3/13/2026ürün güzeldi fakat farklı bir ürün gelmişti
...n3/5/2026Fiyat kalite , kurye tam zamanlı
...t2/11/2026Siparişteki özel isteklere yardımcı olunuyor. Yemek lezzetli ve sıcaktı.
...l1/23/2026Olumsuz yorum yazanları asla anlamıyorum. Hele ki çiğ vs diyenleri. Tavuk tamamen pişmesi gereken bir üründür doğru ama kurutup canını çıkarmadan. Ve burası tavuğu müthiş yapıyor. Elinize sağlık!:)
...l1/23/2026Tavuk dışında ürününü denemedim ama tavuğu gerçekten müthiş. Olumsuz yorumlar ya kasti olabilir ya da damak tadıyla ilgili sorunları olabilir:) emeğinize sağlık:)
...t1/18/2026Teslimat hızlıydı ve yemek de sıcaktı👍
...u1/17/2026anlatmay gerek 2 gündür üst üste sipariş verdim tek kelime ile harika özellikle tavuk şişin bağımlısı olduk hiç düşünmeden deneyin tadına bayılacaksınız.ellerinize sağlık ustam 👏
...T11/12/2025güzelll
...u11/7/2025çok güzeldi.
...ş10/16/2025Fena değil:) o kadar inceydi ki dürüm tutanacak dalı yoktu dik duramadı hiç :)
...i8/8/2025lezzetki ve sıcaktı
...s3/27/2026karısık aldim hem 1 kg hemde küçük olandan 450 gr sıcakti ekmeği gayet yeterliydi sadce karışık almama rağmen 1 tane bile kanat çıkmadı kanat yazmasina ragmen o tuhaf buna dikkat edilirse iyi olur
...t3/27/2026Oldukça lezzetliydi. Baharatı yerinde ve ve lokum gibi pişmişti. Fakat gelme süresi çok uzun sürdü. Geç teslim edilmesine rağmen sıcaktı.
...n1/16/2026porsiyon küçük ancak lezzet iyi, kurye ayrıca değerlendirmek istedim güler yüzlü fakat paketi teslim ettikten sonra çıkarken talihsiz kaza geçirmiş ona üzüldüm umarım ciddi bir durumu yoktur geçmiş ol
...n11/8/2025vali kebabı sòyledim içindekiler çok azdı valiye göre yeterli değil çeşit. tat olarak lezzetliydi sıcak geldi hızlı teslimat
...R7/16/2025Fena değildi. Beğendim
...t1/10/2026Eti lezzetliydi fakat boyutu çok küçüktü ve içinde neredeyse hiç malzeme yoktu.
...y11/4/2025lahmacunlar güzeldi bonfile fena değildi
...n10/1/2025Lavas ekmegi daha iyi olabilir.
...r9/25/2025tadi hic guxel degildi
...ı6/28/2025lahmacun ustası lazım
...n9/26/2025Ricam üzerine kibarlık edip çift lavaş gönderdiğiniz için teşekkür ederim.
...l4/5/2026Fiyat lezzet orantısı iyi ama 1saat 10 dakika sürdü gelmesi ve soğuktu restoranı aradığımda çarşıda bu arada restoran 100.yıl mah uzakmış o yüzden geç oluyormuş ve konuşma tarzı pek hoş da değildi
...ğ3/5/2026Tekrar pişirmek zorunda kaldım resmen pişmeden göndermişler.
...r4/17/2026ne malzeme var ne de istenen tatlı yazık
...n4/13/2026BUZ GİBİ ÖZENSİZ HİZMET ASLA ÖNERMEM
...r4/8/2026Bu kadar dürüm yedim ben böyle bir dürüm görmedim lavaşı sarıp gönderseydiniz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Davut Gazi Dölek

Gazi Ustam