rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

SDWich

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
46. Sk. 51
...z22.06.2026tek kelimeyle müthiş söylenecek fazla söz yok
...n08.06.2026Gerek lezzet gerek porsiyon çok tatmin ediciydi aklımdasın bundan sonra SDWich
...r29.05.2026harija
...z29.05.2026Gayet lezzetliydi ve porsiyonu çok büyüktü. Teşekkürlerrr
...z22.05.2026Gayet güzeldi
...a21.05.2026her biri ayrı muhteşem tertemiz lezzetler iyi ki buldum sizi yolunuz açık bereketiniz daim olsun teşekkür ederim
...z19.05.2026ellerinize sağlık çok güzeldi notuma da dikkat etmişsiniz teşekkür ederim sadece farklı ekmek çeşitleri olsa daha güzel olabilir.
...ı10.05.2026Dolu dolu doyurucu beğendim
...l10.05.2026Haftada en az iki kere sipariş veriyorum çok lezzetli ve doyurucu. Ayrıca notları da dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim
...n08.05.2026Bu ara çok sık sipariş veriyoruz hepsi özenli taze bol malzeme, böyle devam lütfen
...ş04.05.2026Güzel sıcak ve porsiyonu büyüktü. Teşekkürler
...s03.05.2026özenle hazırlanmış paket ve güzel mesajımız için teşekkür ederim ❤️
...l29.04.2026Sık sık sipariş veriyorum ve gerçekten çok lezzetli. Yazdığım notlara da ayrıca dikkat ediyorlar çok teşekkür ederim ellerinize sağlık
...z26.04.2026hızlı ve lezzetliydi. paktlemelerinden işlerinde ne kadar özenli oldukları anlaşılıyor. umarım gününüz güzel geçer :)
...a22.04.2026kesinlikle lezzetli favorimsiniz
...l15.04.2026Çok lezzetli ve doyurucu bir sandwichti. Tatlı ikramları için de ayrıca teşekkür ederim.
...z14.04.2026Mükkeml bir şeydi kesinlikle tavsiye ediyorum malzemeleri çok tazeydi 👏👏👏
...l11.04.2026sıcak geldi, gayet lezzetliydi. ikram içşn
...u08.04.2026Aman diyim bozmayın , gayet iyi
...u08.04.2026Güvenipte yediğim tek tostcu
...i06.04.2026Bu kadar iyi yapamazsınız bu kadar değil yani ellerinize kollarınıza sağlık ama içecek ısınmış biraz onu ayrı paketlerseniz 4 4 lük olur Teşekür ederim
...r01.04.2026Çok beğendim ellerinize sağlık
...n31.03.2026Kocaman ve dolu dolu bir sandiviçti. Elinize sağlık:)
...n28.03.2026Çok temiz bir işletme sandviçleri mükemmel lezzetli ve ekmekleri büyük olduğu için oldukça doyurucu emeklerine sağlık :)
...u19.02.2026Porsiyonlar oldukça büyük lezzet de gayet iyiydi
...ş10.02.2026Çok doyurucuydu ve gayet sıcak geldi
...ç10.02.2026Ellerinize sağlık çok lezzetli anne tostu gibi
...u10.02.2026Ellerinize sağlık 🫶🏻
...n03.02.2026Gayet güzel temiz lezzetli
...l03.12.2025Güzeldi bir ton patates kızartması da cabası 😀
Monday09:1517:30
Tuesday09:3018:00
Wednesday09:0017:00
Thursday,Friday10:0017:00
Sunday09:4515:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sadik.dincsonmez@hs01.kep.tr

MERSIS No: