rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Neşe Pasta Fırını

Express
Rating 4.8 out of 5 stars, 3000+ reviews
İnönü Caddesi, 242 A
...n6/22/2026Ekler hem çok taze hem de çok lezzetliydi. İç dolgusuna bayıldık. İkramlar için ayrıca teşekkür ederiz.
...r6/22/2026Ekler o kadar taze ve lezzetli ki,artık başka yerden almam. Yanında üzeri hafif toz şekerli,mis kokulu hediye gönderğiniz kurabiyeye bayıldım.
...i6/21/2026Her zaman olduğu gibi tazecik ürünler
...k6/21/2026profiterol güzel değildi... deneyip beğenmediğim ilk ürün oldu o yüzden yine beş veriyorum ama bir daha profiterol almam.
...z6/19/2026Evde bile bu kadar iyisini yemedim..
...U6/18/2026sicacik ve taptaze geldi,ikram icinde teşekkürler
...n6/17/2026Pastanın tadı harikaydı ayrıca paketleme çok özenliydi teşekkür ederim
...k6/17/2026Gerçekten çok taze, hafif ve lezzetliydi. Ellerinize sağlık, ikram için de çok teşekkürler
...a6/12/2026Yediğimiz en güzel meyveli pastaydı. Tazecikti, inanılmaz hafifti ve dolu doluydu. Çok memnun kaldık.
...n6/9/2026çok taze ve lezzetliydi, küçük hediyeniz içinde teşekkür ederim
...n6/7/2026Herşey Lezzetliydi ikram için teşekkürler öneririm
...a6/7/2026lor kurabiyesi enfes 🤗
...m6/3/2026İlk kez sipariş verdim yorumlara güvenerek. Çok uzun zamandır yediğim en iyi pastaydı, bayıldık..
...y6/2/2026Uzun zamandır yediğim en iyi pastaydı ellerinize sağlık. İkramlar için ayrıca teşekkürler anneannemin yaptığı kurabiyelere benziyordu🥹
...n6/1/2026harikaydı
...m5/31/2026İkramınız için tşk ederim tazedir
...ı5/30/2026Haşhaşlı Brownie Kurabiyesi çok çok güzel ve İzmir’de tek. İnşallah yorumlarımız yüzünden ileride vereceğimiz siparişlerde “ürünümüz bitmiştir” gibi bir uyarı almayız :) Selamlar, iyi bayramlar…
...N5/30/2026Yine hepsi mükemmel çok teşekkür ederim
...N5/30/2026Yıllardır aynı lezzet, atnı güven. Ellerinize sağlık
...r5/30/2026Taptaze ve çok lezzetliydi. İkram için ayrıca teşekkür ederim.
...l5/29/2026Her zamanki gibi 10/10
...r5/28/2026çok teşekkür ederim çok lezzetli pasta
...r5/25/2026lezzetli kaliteli
...Z5/25/2026Cok taze ürünleri severek alıyoruz.ikram içinde teşekkürler🙏🙏🙏
...n5/23/2026Her zaman tercih ettiğimiz lezzet.İkram için de teşekkürler.
...K5/23/2026çok lezzetli elinize sağlık... her seferinde gönderdiğiniz küçük hediyeniz için teşekkür ederiz
...l5/22/2026Çok güzel ve lezzetliydi. Elinize sağlık.
...n5/21/2026Pasta güzeldi beğendim ikram için de teşekkürler
...m5/18/2026Burayı çok severim ama Trileçe kesinlikle güzel değildi. Üzerinde yağlı bir krema vardı ve neredeyse hiç tat yoktu.
...A5/16/2026Bir öncekine göre çok yumuşaktı ama neyse ikram için teşekkürler daha fazla koyabilirsiniz:)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday08:0022:15
Sunday08:4522:00

Restaurant information

KEP Address: uzal@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0900049747800019