rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Pizza
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Pideci Bey

Rating 4.4 out of 5 stars, 70 reviews
Üçler Bulvarı NO:145 af
...ş5/16/2026Çok lezzetli
...t5/7/2026Çok güzeldi , elinize sağlık. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ı4/10/2026Keyifle tercih ediyoruz. Son siparişimde fazladan ürün geldi. İşletmeyi aradım ücretini ödemek istedim. Öyle şey mi olur afiyet olsun ne demek şeklinde dönüş aldım. Bu tür işletmeleri destekleyelim.
...k3/26/2026Sipariş hızlı geldi, sıcak geldi. Lahmacunlar ve yanında verdikleri salata ve soğan söğüş harikaydı. Ellerinize sağlık. Kurye bey de çok kibardı ona ve restoran sahibine ve tüm çalışanlarına teşekkür.
...n2/6/2026Lezzetli ve hızlı teslimat iş yerinde çoğunlukla buradan yemek söylüyorum 🍽️
...r1/5/2026Her zamanki gibi pidesi lahmacunu mükemmel ellerinize sağlık
...n11/27/2025yazık kurye bebek tutar gibi kucaginda getirmiş pideyi lütfen dilimlemeyin demiştim;)) kopmasin diye
...n9/29/2025her zaman sipariş verdiğim bir restoran her seferinde de aynı lezzet gerçekten kalitede ödün vermeyen tek işletme herkese çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık tek adresimiz (PİDECİBEY)
...r9/19/2025Lahmacunlar okadar güzeldi ki iyiki sipariş vererek deneme yapmışım, boyut olarak da gayet büyük doyurucu. Mekanı da görme fırsatım oldu gayet temiz güzel insanlar yapıyor. Ellerinize sağlık
...n9/17/2025Güzeldi
...r9/12/2025Güzel 5 6 defa sipariş verdim pide lahmacun yenir .
...k9/7/2025Pide güzeldi. Genç kurye hızlı ve efendiydi. Sıcak geldi. Bir sorun vardı hızla çözdüler. Teşekkürler.
...n9/8/2025Her seferinde doyurucu ve güzel paketleme. Ambalajları kendilerine özel. Başka firma ismide yazmıyor. Lahmacun buyuk ve doyurucu. Yanında tek pide tam pide çok iyi
...n9/5/2025seviyoruz
...n9/4/2025güzeldi
...r8/28/2025Her şeyiyle mükemmeldi
...u8/21/2025Yediğim en iyi lahmacun yemin ederim
...k8/20/2025notları dikkate alıp çok güzel bir şekilde gönderiyorlar. tesekkurler
...ü8/18/2025Ellerinize sağlık çok lezzetliydi on numara pide
...l8/11/2025elinize sağlık teşekkürler
...r7/30/2025Ellerinize sağlık çıtır çıtır ve sıcacıktı çok beğendim ayrıca notlarımda dikkate alınmış ☺️
...r5/2/2026Evet çoğunlukla bu işletmeden sipariş veriyorum pideleri güzel hayırlı işleriniz olsun. ama ton balıklı Pizza kötüydü içerik eksikti tombalıklı Pizza da Mısır yoktu ve içindeki ton balığı azdı
...ğ3/2/2026Pepsi istemiştik ama zero göndermişsiniz keşke bunun için arayıp bilgilendirme yapsaydınız.
...n8/12/2025tedarikçi değişmiş galiba kötü malzeme vermişler hep. maydonozlar kart sert kötüydü kuşbaşı ince küp küp olurdu sizde çok farklıydı. pideye sanki margarin sürülmüştü kötü kalite yağ kokuyordu.
...z11/15/2025Soğuktu içi de azdı domates bile koymamışsınız
...r4/5/2026Bir yıldız vermemin sebebi taş gibi yenmeyen nimetler siparişi verdikten abartmıyorum tam 1.30 saat sonra gelmesi, restoranın tutumu 0 yıldız verilse 0 verirdim. siparişteki tek iyi şey 300ml ayrandı
...i3/14/20261,5 porsiyon söyledim 1 porsiyon geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday10:3023:00
Thursday09:0023:00
Sunday12:0023:00

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

UĞUR SINIR

Pideci Bey