- Doner
- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Dervişhan Yaprak Döner
Dervişhan Yaprak Döner Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Eskiden yediğimiz o klasik lezzetli dönerleri anımsattı Mesafe çok yakın olmamasına rağmen sıcacık geldi Teşekkürler
- Tavuk Döner Dürüm400 TL
...r
1 month ago
Çorba gayet güzeldi, tavuk şiş fena değildi turşusu az olabilir lezzetliydi
...k
1 month ago
güzel ve lezzetli
...k
1 month ago
lezzetliydi
...a
1 month ago
Ürünler çok lezzetliydi, çok beğendim ellerinize sağlık
- Tavuk Döner Dürüm400 TL
- Ekmek Arası Tavuk Döner400 TL
...k
1 month ago
son zamanlarda yediğim en güzel tavuk döner gerçekten.Gerek ekmek arası gerekse lavaşı birbirinden enfes.O eski özel çocukluğumuzdaki lezzeti tatmak isterseniz kesinlikle tavsiye ederim.elinize sağlık
...t
1 month ago
Memnun kaldım
...t
1 month ago
Beğendim , tekrar sipariş edeceğim şimdi
- Ekmek Arası Tavuk Döner (200 gr.)800 TL
...y
2 months ago
Elinize sağlık teşekkür ederim.sossuz lavaşı yumuşak tam istedigim gibi bir dönerdi ve tazeydi.Kurye de hızlı bir şekilde getirdiği icin kendisine de teşekkür ederim.
- Tavuk Döner Dürüm400 TL
...m
9 months ago
Ekmek arası tavuk döner tamda çocukluğumuzdaki gibi tadı çok güzel 👍
...z
10 months ago
Her zaman burdan döner alıyorum. Gerçekten en güzel şekilde yapıyolar ellerine sağlık ustaların
- Ekmek Arası Tavuk Döner400 TL
...Ş
1 week ago
4 YILDIZ VERDİM ÇÜNKÜ SİPARİŞ GELDİĞİNDE ISLAK MENDİL VE PEÇETE YOKTU :((
- Pideli Tavuk Döner450 TL
- Tavuk Döner Dürüm400 TL
...z
5 months ago
Yemek güzelde eker ayran seçiyoruz markası belirsiz bi ayran geliyor
- Mega Tavuk Döner Dürüm (100 gr.)500 TL
...ı
11 months ago
1.5 pırsiyon et döner söyledim. Lezzeti iyi ama Eti çok az geldi.
...a
4 months ago
Ekmeği sostan o kadar ıslanmıştı ki hiçbir lezzeti yoktu. Ayrıca görselde tabakta görünen ürün dürüm şeklinde geldi o zaman oraya mega et dürüm döner yazın.
...i
5 months ago
etler hep parçalanmış ve yanmıştı ayrıca içinde çok fazla yağ vardı kotu kokuyordu
...r
11 months ago
Hatay usulü istesem onu seçerim sossuz döner seçtim ondan da ekşimiş domates sosu koyulmuş yiyemedim yazık günah

