- Dünya Mutfağı
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Buongiorno İtalyan Sandviç
Buongiorno İtalyan Sandviç Değerlendirmeler
...r
2 Gün Önce
Gerçekten boyundan beklenmeyen bir doyuruculuk ve lezzet. Kurabiyenin de çikolatalısı yokmuş ama diğeri de gayet güzel ve sıcaktı. Tatlı notunuz için ayrıca teşekkür ediyorum.
- Toskana Sandviç (Grande)495 TL
- Chocalate Bella Chips Cookie (3 Adet)200 TL
...n
3 Hafta Önce
Lezzetli ellerinize sağlık ama fiyatına göre küçük
- Napoli Sandviç (Medio)425 TL
...ı
4 Ay Önce
Bitmesin istedik ama her güzel şey gibi bu da bitti, inanılmaz lezzetliydi. Teşekkür
...i
1 Hafta Önce
lezzetli ama peynir miktarı can sıkıcı
...N
2 Ay Önce
İçerisindeki et sanki az gibi geldi ancak lezzeti fena değildi. İç malzemeleri çok tazeydi ancak ekmek biraz sertti
...k
2 Ay Önce
napoli denedim, lezizdi ama biraz fazla tuzluydu. americano harika. tekrar sipariş verip daha fazla deneyeceğim mutlaka. cookie için de teşekkürler, inanılmaz lezzetliydi!
- Napoli Sandviç (Grande)545 TL
- Ice Americano170 TL
...i
2 Ay Önce
içindeki etten hoşlanmadım. yani tuhaf bir tadı vardı. kalanı ise güzeldi.
...ş
2 Ay Önce
lezzetine diyecek bir şeyim yok çok güzel ama ekmek bu sefer çok sertti taş gibi umarım tek seferlik bir sorundur
...r
3 Ay Önce
sandviç genel olarak lezzetliydi. porsiyon olarak doyurucu değil diyebilirim. teslimatın çok geç yapılması ve rokadan çıkan taş/kum benzeri bir şey yüzünden bir puan kırdım.
...r
3 Ay Önce
Sandviç ve kahve güzeldi. Kahvenin bir kısmı dökülmüştü, dikkat edilirse daha iyi olur.
- Latte170 TL
- Parma Sandviç (Medio)425 TL
...a
4 Ay Önce
Ekmeğin boyutu ilk görünce küçük gözüktü ama doyuruculuğu güzel . Patates kızartması daha güzel olabilir
- Americano160 TL
- Parma Menü575 TL
...r
6 Ay Önce
Ekmeği çok güzel ama sandaviç daha güzel olabilirdi
- Toskana Sandviç (Medio)395 TL
...T
1 Hafta Önce
Siparişim yanlış geldiği için bir tık mutsuz oldum ve cookies ler maalesef taze değildi arada yanlışlıklar olabilir keyifle siapriş verdiğim bir yer...
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)95 TL
...ı
2 Ay Önce
Füme antrikot koyulmamıştı. Bu sebeple düşük puan veriyorum. Lezzeti, malzeme kalitesi gayet iyiydi. Fakat malzeme eksikliği büyük bir sorun bence. Müşteri temsilcisine bağlanadığım için puana yansıdı
- Americano160 TL
...y
3 Ay Önce
Lezzet geliştirilmeli.
...T
4 Ay Önce
Lezzet iyi fakat ekmek kesinlikle geliştirilmeli porsiyon diğer yerlere göre küçük ve fiyat daha yüksek. içine koydukları sosları beğendim
...r
5 Ay Önce
Çok geç geldi ve sandwiç oldukça küçüktü. Patates çok tuzluydu. Bana göre değil. Yine de elinize sağlık
- Parma Menü575 TL
...u
2 Ay Önce
O kadar lezzetli ve doluydu ki soslar zaten beni mest etti. Fiyat evet yüksek ama kesinlikle değer
- Parma Sandviç (Grande)545 TL
...r
2 Hafta Önce
her zaman olduğu gibi çok iyi
- Napoli Sandviç (Medio)425 TL
...c
4 Hafta Önce
Çok lezzetliydi ürünler taze belli ki özenle seçilmiş teşekkür ediyorum ellerinize sağlık
...u
1 Ay Önce
Tatlı ve tuzlu karışımlardan hoşlanıyorsanız kesinlikle bir şans vermelisiniz, bayıldım..
- Toskana Sandviç (Grande)495 TL
...n
1 Ay Önce
Lezzetliydi
- Specialita Buongiorno595 TL
...n
2 Ay Önce
çok lezzetliydi ellerinize sağlık. kahve de müthiş
- Toskana Sandviç (Medio)395 TL
- Ice Latte180 TL
...k
2 Ay Önce
Çokk güzell çok doyurucu elinize emeğine sağlıkl favori yerimm
- Parma Sandviç (Grande)545 TL
...i
1 Ay Önce
sabah kahvaltısı yerine de harika gidiyor... ekmek nefisti..sos oranları mükemmel eleştirecek hiçbir şey yok... teşekkür ederim
...K
3 Ay Önce
ilk defa denedigim bir isletme ve lezzet. gercekten ozenle hazirlanmisti ellerinize saglik. fakat fiyat konusunda biraz daha indirebilirsiniz
...T
1 Ay Önce
hani yerken illaki herkes damak zevkine göre şunu der ye şu da olsaydı daha da efsane olurdu bu sefer diyemedim her şey her lokma olması gerektiği gibi ikiye kesilmiş ekmek kolay yenilmesi ...
- Napoli Sandviç (Grande)545 TL
...u
2 Ay Önce
Her şeyiyle harika bir sandviçti ellerinize sağlık 🙏🏻
- Genoa Sandviç (Medio)425 TL
...l
2 Ay Önce
Müükemmmmeeelll
- Napoli Sandviç (Grande)545 TL
- Napoli Menü575 TL
...l
8 Ay Önce
gayet güzeldi, lütfen fiyatları arttırmayın ama

