- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Değerlendirmeler
...l
2 Gün Önce
rüya gibi tatlılarınız
...a
1 Hafta Önce
harikaydı, çok çok beğendik ama lütfen tekrar indirim yapınnnn...
- Ocean185 TL
- Caramel Espresso185 TL
- Purple Dragon185 TL
...t
2 Hafta Önce
notumu yazdınız mı bilmiyorum o kadar hizli gittiki shbdjdbdb hic aranmadan gittigine bile sevindim.
...k
2 Hafta Önce
Gayet güzeldi paketlemesi lezzeti sadece çok pahalı
- Meşhure385 TL
...k
3 Hafta Önce
Paketlemesiyle lezzetiyle herşey harikaydııııı ❤️
- Dildade495 TL
...ş
3 Hafta Önce
Hafif bi geç kaldı.Paketleme kaliteli.Kruvasan kocamandı porsiyon yeterli bence.Kruvasan da çikolata da lezzetliydi. Çikolata miktarı arttırılabilir. Elinize sağlık.
- Çikolatalı Kruvasan400 TL
...l
4 Hafta Önce
tatlı,,,💘🤩
...n
1 Ay Önce
teşekkür ederim
...r
1 Ay Önce
Paketleme müthiş hakikaten helal olsun. Tatlı ise efsaneydi. Elinize sağlık
- Dildade495 TL
...r
1 Ay Önce
Tatlılar efsanee. Paketleme ise Nirvana. Kaliteli hizmet.Elinize sağlık. Bayıldım.
- Memnune415 TL
...n
1 Ay Önce
sizden ne zaman sipariş versem hep nezaketli ve özenli olarak siparişi teslim alıyorum ellerinize sağlık çok teşekkür ediyorum
...k
1 Ay Önce
coook güzel çok beğendim 💐
...m
2 Ay Önce
Tatlıların çikolatası donmasın diye sıcak su konması ve üzerine bununla ilgili not yazışması çok güzel detayları, teşekkürler.
- Afife415 TL
- Mahbube415 TL
...n
2 Ay Önce
İlk defa eve sipariş verdim restoranda ki kadar memnun kaldım şık ve özenli gönderim için teşekkür ederim sadece biraz daha çilek ve muz olabilirdi...
- Dildade495 TL
...k
2 Ay Önce
çok güzel çikolata donmasın diye içine sıcak su pet şişesi koymuşlar.
- Mahbube415 TL
- Müjgan415 TL
...u
3 Ay Önce
kahve çok sıcaktı hızlı geldi ayrıca tatlı çok güzel
- Meşhure385 TL
- Americano155 TL
...z
3 Ay Önce
Çok lezzetliydi. Sadece çikolatası yanında servis edilebilir çünkü tatlının üzerinde bir kısmı donmuştu.
- Dildade495 TL
...t
3 Ay Önce
Harika bir paketleme, çok da lezzetliydi, elinize sağlık
...N
3 Ay Önce
Harikaydı 😍
- Jülide415 TL
...h
3 Ay Önce
Oldukça lezzetliydi, tavsiye ederim. Ayrıca tatlıdaki çikolata sosunu soğuk havadan korumak için tatlının yanında sıcak su göndermişler. Düşünceli hareket için teşekkür ederim.
- Memnune415 TL
....
5 Ay Önce
İlk defa denedim. Aşırı güzel bir şey. Ellerinize sağlık.
- Mix&Magic (2-3 Kişilik)1.200 TL
...k
5 Ay Önce
Çok tazeydi, restoranda yediğimden hiç farkı yok kruvasanın çıtırlığı kremanın tazeliği her şey çok güzeldi :)
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...r
5 Ay Önce
Paketleme çok iyiydi. Dildade zaten hep çok lezzetli. Bir önerim var, mümkünse daha çok çilek dilimi koyabilirsiniz, yanına güzel gidiyor.
- Dildade495 TL
- Latte165 TL
...i
5 Ay Önce
Krokanlı olan diğerlerinin yanında vasattı. Ama hepsi çok iyiydi genel olarak. Antepfıstıklı olan ayrıca şahaneydi. Mahbube sanırım
- Memnune415 TL
- Mahbube415 TL
- Letafet415 TL
...n
6 Ay Önce
tadına diyecek bir şeyimiz yok ama porsiyonlar daha büyük olabilir
- Jülide415 TL
- Müjgan415 TL
...n
6 Ay Önce
Krema harikaydı. teşekkür ederim.
...n
6 Ay Önce
Her zaman severek tükettiğim bir tatlı ama hep yerinde yemiştim eve hiç sipariş etmemiştim bu kadar akışkan bir çikolatayı hiç bir dağılma olmadan ulaştırdığınız için teşekkür ediyorum hizmet başarılı
- Dildade495 TL
...n
7 Ay Önce
Baya güzel bir tatlıydı. Çikolatalar donmasın diye sıcak su koymaları çok mantıklı.
- Memnune415 TL
...r
7 Ay Önce
icecegi doktu adam ama kotu hissettim yav yinede cok guzeldi vala
...n
7 Ay Önce
paketleme cok tatli su ikrami icin tesekkutler :)
- Mahbube415 TL

