rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Express Delivery

Gourmet Atakent

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Caher Dudayev Bulvarı No:125/A
...r6/23/2026Lezzetliydi, hızlı geldi. İkram göndermeleri de ince bir davranıştı. Teşekkür ederiz.
...l6/15/2026Tüm ürünleriniz lezzetli ve taze. Özellikle ekmekler harika. Az önceki siparişimle gelen İkram için de ayrıca teşekkürler 🙏🏻
...l5/27/2026Simitler harika çıtır çıtır izmir de böle simit zor bulunur
...l5/27/2026Her siparişte ikram göndermeniz çok ince lezzetler zaten harika
...k5/8/2026Teşekkürler! Ekmekleriniz çok güzel .ikramınız için de teşekkürler
...v4/23/2026İkram için teşekkürler. Kepekli poğaçanız da çok güzeldi.
...r4/22/2026Her siparişimizde hediye gönderiyorsunuz çok teşekkür ederiz. Ayrıca ekmekleriniz çok lezzetli.
...n4/14/2026Danimarka çöreğine bayıldım. Ay çöreği zaten hep güzel . İkram olarak börek göndermişler o ayrı güzeldi. Teşekkür ederim günlük taptaze ve lezzetli ürünler için
...n4/9/2026Olay . Ay çöreği ve paskalya nefisti
...t3/30/2026Yine çok lezzetliydi
...t3/17/2026Formu tam olarak ciabatta değildi ama evde yapımı ekmek gibiydi sevdim
...t3/17/2026Ekmeklerinizi seviyorum ikramlar için teşekkürler
...k3/14/2026hersey çok lezzetli,pasta her zamanki gibi ck güzel elinize saglik
...L6/2/2026çok sevdiğim ürünlerin çok beğendiğim bir yer yine çok lezzetli ve çok güzel ürünler getirmişler ama çok geç kaldılar
...k3/21/2026gevrekler maalesef cok sertlesmis
...n3/8/2026Sipariş notunu yanlış dikkate alıyorlar. Neyi dilimle demişim neyi dilimlemişsin
...l6/7/2026Oaskalya çöreği yerine simit gönderilmiş
...n4/21/2026Her ürün efsane fakat biraz fazla pahalı
...r3/5/2026İkram hediyeniz için çok teşekkür ederim,ince bir davranış,hepsi çok taze ve lezzetli,sağolun👌🏻
...U2/7/2026Ürünler her zaman taze ve lezzetli. İkram için teşekkür ederiz. 💕
...k1/25/2026Ekmekler şahane, ikram poğaça da taptaze harikaydı. Teşekkürler.
...k1/24/2026çok teşekkürler, inanılmaz lezzetli
...z11/15/2025Gevrek hediyeniz için çok teşekkür ederiz. Ekmek ve simit çok lezzetli hayırlı, bereketli işleriniz olsun. 🙏🌹
...n11/3/2025bayıldım ve gevrek hediye göndermişler sıcacıktı mecbur diyeti de bozduk tabi teşekkürler sadece peoteinli ekmeğin içeriğini öğrenmek isterim
...k1/12/2026Avusturya Pastası harikaydı,elinize saglik,cigdemli simit her zaman ki kadar taze değildi ama güzeldi,ikramlar için teşekkürler.
...ç3/8/2026İtalyada yediğim gibi değildi. Ama fena sayılmaz. Hediye gevrek yollamışlar. Teşekkür ederim. Bir daha istermiyim. Sanmam
...O6/16/2026Bayat ekmek Gönderdiğiniz için sizi kınıyorum. Zaten Atakent'teki şubenizden hiç memnun değildim. Bu şekilde tescillemiş olduk.
...t5/2/2026Hayatımda yediğim en kötü turtaydı elmalı turta sipariş ettim ama üzümlü çıktı 700 liram çöpe gitti keşke belirtseydiniz üzümlü olduğunu
...m3/28/2026Ekmek çok tuzluydu
...i5/3/2026Yanık geldi rezalet
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday07:3019:45
Friday,Saturday07:4519:45
Sunday08:0018:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: