rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekleristan

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Çınar Cd. 23/A
...u28.03.2026Eklerler çok iyi sevgilim çok beğendi , ricamı kırmadığınız için çok teşekkür ederim :)
...r12.01.2026👍👍
...ı23.12.2025Her ekleristan şubesi taze yollamıyor ama burdan çok memnun kaldık çok taze ve güzeldi teşekkürler
...i14.11.2025Verdiniz not benim için çok değerliydi eklerin tadı da mükemmeldi teşekkür ederiz büyük ekleristan ailesi
...u22.09.2025ürün kalmamış ve bana ulaşamadılar, ama gayet güzel ürünler göndermişler çok teşekkür ederim
...n07.09.2025Ürünler taze ve çok lezzetliydi
...ğ05.09.2025taze ve çok güzel
...ş14.08.2025güzeldi baya
...y07.08.2025Her zamanki gibi mükemmelsiniz yakında nişanım var ikramlarımın arasında her çeşidinden gelen misafirlerime ikram edeceğim çok teşekkürler ilginiz çok güzel taptaze beni yine yanıltmadınız
...l08.03.2026çok taze değildi
...l01.03.2026bence 225 TL deymez bide indirimli olarak 225 TL ama teşekkür ederiz düşünceniz için
...u10.04.2026Çilekli rulo pastanın tadı günlerdir rafta duruyormuş gibiydi. Çilekler pörsümüştü.
...l12.07.2025Tiramisu efsane lezzetli hafif şekeri az ama lezzeti kahvesinin tadı müthiş tane çikolatasının tadı efsane dondurması da bir o kadar başarılı teşekkür ederim
...i14.11.2025Keşke bir de taze gönderseydiniz.
...k28.07.2025Makaron toz halinde geldi
...n12.04.20261 saatte geldi kurye kapıyı çalmış ama duymadığım için kapı önüne bırakmış keşke sesli vursaydı kapıya supangle çok güzeldi ama kaşık kırık geldi ıslak mendil yoktu kahve minnacıktı fiyatı büyüktü 👎
...y05.02.2026bayat ve bozuk nasil yollayabiliyorsunuz sakin siparis vermeyin
...k30.12.2025Çilekli mag resmen acımıştı. Bir kaşık anca alabildik.
...l25.09.2025bayat ve bozuk nasıl gönderebiliyor sunuz hemen ücretini geri iade istiyorum
...ı22.09.20252 sefereir sipariş veriyorum.Her seferinde ben kapatıyordum siz siparişis verdiniz diyip farklı bir ürün göndermeye çalışılıyor.
...a17.09.2025Ekler çok taze ama makaron bayattı çöpe attım
...l30.07.2025son kullanma tarihlerine bakarsanız çok makbule geçicek
...i29.07.2025Beklediğim tat yoktu eklerde ama macaron süperdi
...n29.07.2025Beyaz çikolatalı olan ekşimişti. Sevdiğim bi eklerciydi yazık oldu!
...i27.07.2025BAYAT EKŞİ ÜRÜN GELDİ PARANIZI ÇÖPE ATMAK İSTİYORSANIZ DENEYİN
...n21.07.2025eklerler çok bayattin ve ekleristan kutusunda göndermemisler bütün eklerler yolda dağılmış.
Monday,Tuesday,Wednesday00:0003:00
Monday,Tuesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59
Wednesday11:0023:59
Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0007:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: