- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Ekleristan
Ekleristan Değerlendirmeler
...u
3 Ay Önce
Eklerler çok iyi sevgilim çok beğendi , ricamı kırmadığınız için çok teşekkür ederim :)
...r
5 Ay Önce
👍👍
...ı
6 Ay Önce
Her ekleristan şubesi taze yollamıyor ama burdan çok memnun kaldık çok taze ve güzeldi teşekkürler
...i
7 Ay Önce
Verdiniz not benim için çok değerliydi eklerin tadı da mükemmeldi teşekkür ederiz büyük ekleristan ailesi
...u
9 Ay Önce
ürün kalmamış ve bana ulaşamadılar, ama gayet güzel ürünler göndermişler çok teşekkür ederim
...n
9 Ay Önce
Ürünler taze ve çok lezzetliydi
...ğ
9 Ay Önce
taze ve çok güzel
...ş
10 Ay Önce
güzeldi baya
...y
10 Ay Önce
Her zamanki gibi mükemmelsiniz yakında nişanım var ikramlarımın arasında her çeşidinden gelen misafirlerime ikram edeceğim çok teşekkürler ilginiz çok güzel taptaze beni yine yanıltmadınız
...l
3 Ay Önce
çok taze değildi
...l
3 Ay Önce
bence 225 TL deymez bide indirimli olarak 225 TL ama teşekkür ederiz düşünceniz için
...u
2 Ay Önce
Çilekli rulo pastanın tadı günlerdir rafta duruyormuş gibiydi. Çilekler pörsümüştü.
...l
11 Ay Önce
Tiramisu efsane lezzetli hafif şekeri az ama lezzeti kahvesinin tadı müthiş tane çikolatasının tadı efsane dondurması da bir o kadar başarılı teşekkür ederim
...i
7 Ay Önce
Keşke bir de taze gönderseydiniz.
...k
11 Ay Önce
Makaron toz halinde geldi
...n
2 Ay Önce
1 saatte geldi kurye kapıyı çalmış ama duymadığım için kapı önüne bırakmış keşke sesli vursaydı kapıya supangle çok güzeldi ama kaşık kırık geldi ıslak mendil yoktu kahve minnacıktı fiyatı büyüktü 👎
...y
4 Ay Önce
bayat ve bozuk nasil yollayabiliyorsunuz sakin siparis vermeyin
...k
5 Ay Önce
Çilekli mag resmen acımıştı. Bir kaşık anca alabildik.
...l
9 Ay Önce
bayat ve bozuk nasıl gönderebiliyor sunuz hemen ücretini geri iade istiyorum
...ı
9 Ay Önce
2 sefereir sipariş veriyorum.Her seferinde ben kapatıyordum siz siparişis verdiniz diyip farklı bir ürün göndermeye çalışılıyor.
...a
9 Ay Önce
Ekler çok taze ama makaron bayattı çöpe attım
- Not availablePin Beyaz Şeftali (25 cl.)
- Pin Strawberry Vanilla (25 cl.)110 TL
...l
11 Ay Önce
son kullanma tarihlerine bakarsanız çok makbule geçicek
...i
11 Ay Önce
Beklediğim tat yoktu eklerde ama macaron süperdi
...n
11 Ay Önce
Beyaz çikolatalı olan ekşimişti. Sevdiğim bi eklerciydi yazık oldu!
...i
11 Ay Önce
BAYAT EKŞİ ÜRÜN GELDİ PARANIZI ÇÖPE ATMAK İSTİYORSANIZ DENEYİN
...n
11 Ay Önce
eklerler çok bayattin ve ekleristan kutusunda göndermemisler bütün eklerler yolda dağılmış.

