- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Ekleristan
Ekleristan Ratings & Reviews
...u
3 months ago
Eklerler çok iyi sevgilim çok beğendi , ricamı kırmadığınız için çok teşekkür ederim :)
...r
5 months ago
👍👍
...ı
6 months ago
Her ekleristan şubesi taze yollamıyor ama burdan çok memnun kaldık çok taze ve güzeldi teşekkürler
...i
7 months ago
Verdiniz not benim için çok değerliydi eklerin tadı da mükemmeldi teşekkür ederiz büyük ekleristan ailesi
...u
9 months ago
ürün kalmamış ve bana ulaşamadılar, ama gayet güzel ürünler göndermişler çok teşekkür ederim
...n
9 months ago
Ürünler taze ve çok lezzetliydi
...ğ
9 months ago
taze ve çok güzel
...ş
10 months ago
güzeldi baya
...y
10 months ago
Her zamanki gibi mükemmelsiniz yakında nişanım var ikramlarımın arasında her çeşidinden gelen misafirlerime ikram edeceğim çok teşekkürler ilginiz çok güzel taptaze beni yine yanıltmadınız
...l
3 months ago
çok taze değildi
...l
3 months ago
bence 225 TL deymez bide indirimli olarak 225 TL ama teşekkür ederiz düşünceniz için
...u
2 months ago
Çilekli rulo pastanın tadı günlerdir rafta duruyormuş gibiydi. Çilekler pörsümüştü.
...l
11 months ago
Tiramisu efsane lezzetli hafif şekeri az ama lezzeti kahvesinin tadı müthiş tane çikolatasının tadı efsane dondurması da bir o kadar başarılı teşekkür ederim
...i
7 months ago
Keşke bir de taze gönderseydiniz.
...k
11 months ago
Makaron toz halinde geldi
...n
2 months ago
1 saatte geldi kurye kapıyı çalmış ama duymadığım için kapı önüne bırakmış keşke sesli vursaydı kapıya supangle çok güzeldi ama kaşık kırık geldi ıslak mendil yoktu kahve minnacıktı fiyatı büyüktü 👎
...y
4 months ago
bayat ve bozuk nasil yollayabiliyorsunuz sakin siparis vermeyin
...k
5 months ago
Çilekli mag resmen acımıştı. Bir kaşık anca alabildik.
...l
9 months ago
bayat ve bozuk nasıl gönderebiliyor sunuz hemen ücretini geri iade istiyorum
...ı
9 months ago
2 sefereir sipariş veriyorum.Her seferinde ben kapatıyordum siz siparişis verdiniz diyip farklı bir ürün göndermeye çalışılıyor.
...a
9 months ago
Ekler çok taze ama makaron bayattı çöpe attım
- Not availablePin Beyaz Şeftali (25 cl.)
- Pin Strawberry Vanilla (25 cl.)110 TL
...l
11 months ago
son kullanma tarihlerine bakarsanız çok makbule geçicek
...i
11 months ago
Beklediğim tat yoktu eklerde ama macaron süperdi
...n
11 months ago
Beyaz çikolatalı olan ekşimişti. Sevdiğim bi eklerciydi yazık oldu!
...i
11 months ago
BAYAT EKŞİ ÜRÜN GELDİ PARANIZI ÇÖPE ATMAK İSTİYORSANIZ DENEYİN
...n
11 months ago
eklerler çok bayattin ve ekleristan kutusunda göndermemisler bütün eklerler yolda dağılmış.
