- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Sultan Pide
Sultan Pide Ratings & Reviews
...n
3 weeks ago
12 Yıldır buradan lahmacun, pide sipariş ediyorum, güvenilir işletme, bugün ki lahmacun en iyisiydi diyebilirim.Puanını dikkate almayın derim daha fazlasını hak ediyor.
...n
3 months ago
bekledigimden erken geldi ama guzel her zaman siparis veriyorum sadece bu aralar mazleme az gibi
...ı
6 months ago
çok güzeldi
- Karışık Pide360 TL
...u
7 months ago
Çok lezzetli çok güzel olmuş son derece çok güzeldi sıcak geldi ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık çok teşekkür ederim
- Kavurmalı Kaşarlı Pide375 TL
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
...u
7 months ago
Çok güzeldi çok lezzetliydi harikaydı sıcak geldi ellerine emeğine yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum
- Sucuklu Kaşarlı Pide340 TL
...a
8 months ago
Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık
- Sultan Menü1.300 TL
- Sucuklu Kaşarlı Pide340 TL
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide375 TL
- Kavurmalı Pide375 TL
...n
11 months ago
Aydınlıdan yaylaya iyi bir hızda geldi. Mantar güveç ve lahmacun salatası geliştirilebilir. Güveç yanındaki lavaş çok iyiydi. Lahmacun harcı farklı ama lezzetli. Burayı mutlaka deneyin derim.
- Lahmacun135 TL
- Kaşarlı Lahmacun145 TL
- Fındık Lahmacun65 TL
- Mantar Güveç150 TL
...z
7 months ago
lahmacun çok güzeldi fakat 1,5 porsiyon kavurmalı kaşarlı pide çok az malzemeli ve küçüktü :( diğer pideleri çok güzel onları hala tavsiye ederim :)
- Lahmacun135 TL
...r
1 month ago
fena değil fiyatına göre ortalama
...n
5 months ago
içi az
...T
5 months ago
Özensizdi iç malzemesi azdı hamur olmuş vaziyetteyd 2 yıldız fazlası değil
...y
9 months ago
Coca cola Zero söyledim ama normal coca cola geldi
...ı
11 months ago
Fırın sütlaç fırınlanmamış üzerinde sert kabuk bekliyoruz FIRIN DİYİNCE alüminyum kasede geliyor bilginize. pide aşırı tuzlu gereksiz bi tuz. En güzel şey kolaydı o kadar diyim teşekkürler!
- Coca-Cola (33 cl.)85 TL
...n
1 week ago
Bu kadar kötü nasıl yapılıyor anlamak mümkün değil, bırak lezzeti malzeme yok denecek kadar azdı sadece hamur yedik
...z
2 weeks ago
eskiden cok ğüzeldi lahmacunlar sütlaş hiç iyi degil daha önçeki siparişler cok ğüzeldi sütlaş cok kötü
...k
2 weeks ago
merximek söyledim yayla çorbası geldi yakın diye sipariş ettim hazırlabnması 25 dk gecikti. pideyi belediyenin taziye yemeği için hazırlanan tuzla belediyesi kutusunda yolladılar. maşaallah
...h
2 weeks ago
1.5 porsiyon kuşbaşı kasar pide söyledim yemin ederim içerisinde 20gr et yok hakkım haram olsun
...a
2 months ago
üzerinde neredeyse hic kaşar peyniri yoktu alti okadar inceydiki kup kuruydu yiyemedik
...y
2 months ago
pide ezilerek gelmis keske fotograf koyabilsem de gorseniz
...n
3 months ago
Bozdu artık maalesef kayış gibi ne tad var ne tuz
...t
4 months ago
kuşbaşısız kaşarlı biberli pide
...k
4 months ago
Lahmacunun yanında hiçbir şey yollamamışsınız boş lahmacun yedim bir tane sipariş verdim diye mi böyle bir muamele gördüm anlamadım bir daha da sipariş etmem zaten
...u
9 months ago
Fotoğraftakiyle alakası yok kavurmalar çok kokuyordu yiyemeden attım
...I
9 months ago
Verilen paraya yazık özellikle nota yazdım bol malzemeli olsun diye buna rağmen resmen kaşarı gösterip çekmişler dilimlerin neredeyse hepsi bomboştu mantarda kaşar yoktu çiğdi ya ne diyin haram be
...z
11 months ago
kesinlikle tavsiye etmiyorum. 1 buçuk kavurma kaşarlı söyledim 1 geldi ve kaşar sadece selam vermiş pideye

