rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Kebab & Turkish
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Hanımzade

Rating 2.2 out of 5 stars, 500+ reviews
Fevzipaşa Mahallesi Medrese Sokak Şenay Konağı No:24/a.*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k5/16/2026Çok lezzetli ikram içinde teşekkür ederim :)
...n3/7/2026her zaman ki gibi muhteşem
...n3/7/2026muhteşem
...n3/7/2026şahane
...n3/1/2026her açıdan çok çok iyi 🤩
...ç1/23/2026Çok lezzetliydi emeğinize sağlık tam bir fiyat performans ürünü
...ç1/19/2026Hediyeleriniz için teşekkür ederim yorumlara kesinlikle bakılmamalı tereddüt ederek sipariş verdim ama beklentimi fazlasıyla karşıladı teşekkür ederim ellerinize sağlık
...ı1/7/2026Cok lezzetliydi elinize saglik
...ç12/18/2025Lezzetleriniz mükemmel özenle hazırladığınız için teşekkür ederim uygun fiyatlarla bu kadar leziz olmasını beklemiyordum beklentilerin çok çok üzerinde keşfedilmeye değer bir mekan
...a12/16/2025elinize sağlık
...t11/2/2025yemekleri aşiri lezzetli notlar dikkate alıyorlar favori restorantım çok memnunum tavsiye ederim 🥰🥰🥰
...ç9/20/2025Özenle hazırlanmış olup çok lezzetliydi sıcak geldi emeğinize sağlık fiyatlarınız çok uygun devamlı sizi tercih edeceğim
...ç8/19/2025Özenle hazırlanmış muhteşem tat ürünleri bol bol tuttuğunuz için teşekkür ederim
...t12/15/2025Gayet güzeldi beğendim
...n6/30/2025Yemekler lezzetli. Fakat paketlemeyi gözden geçirmelisiniz.
...n10/10/2025Keşke sütlacı da çorba gibi streç filme sarsaydınız da bütün yemeğim sütlaç olmasaydı bir de siparişim bir buçuk saat sonra gelmeseydi keşke...
...n6/25/2026şiparişim gelmedi telefonlarına bile bakmadılar yazık bir dahada sıparıs vermem hanımzadeden yazık
...z5/31/2026Yok ya berbattı
...ı5/29/2026maalesef ciğerler kuru ve yanmıştı yavuk şişte bitaneydi çok azıcıktı hayal kırıklığı oldu yenmedi
...a1/14/2026Gerçekten çok kötüydü. Tavuklu çorba 150 liraydı ama resmen hazır çorba gibiydi; markette 20 liraya satılanlardan farkı yoktu. Yemekler de çok kuruydu, yiyemedim. Paraya gerçekten yazık.
...ı10/30/2025Tavuk suyu çorbası hazır paketli çorba ile aynıydı. Gelen biber dolması dünden kalmış gibiydi rengi değişmişti.
...n1/12/2026Pilavı bir kaşık bile yemedık direk çöp insanların parasına yazık ilk ve son sıparışti…
...r1/6/2026Hayatımda yediğim en kötü tada sahip yemeklerdendi kesinlikle tavsiye etmiyorum çorba dökülmüş haldeydi tatlı istemiştim magnolia dışında herşeye benziyordu sarma istemiştim bi ısırık alıp çöpe attım
...Y12/8/2025Gıda sektöründe çalışıyorum.Bazen aksiyon alamıyoruz ve operasyon gecikebiliyor.Bu durumu göz önünde bulundurup bir çok negatif olaya pozitif yaklaşmaya çalıştım.Tek kelime ;REZALET (kurye dahil )
...l10/7/2025Çok geç geldi en az bir buçuk saat geçikti, buz gibiydi hepsi , aynı zamanda parayı ödediği halde karışık kızartma siparişim eksik geldi, arayıp istesem 1 saat daha beklerdim, vazgeçtim param boşa git
...t10/11/2025Daha kötü bir sarma yediğimi hatırlamıyorum. Keşke içini biraz olsun pişirseydiniz
...n9/20/2025Bir daha asla.Yenebilicek gibi değildi maalesef,işletmeyi çorba sipariş verip kaşık bile yollama tenezzülünde bulunmamışlar. Lezzet sıfır.
...a8/4/2025Kemalpaşa tatlısı söyledim, yoğurtlu biber geldi tatlı yerine. Pilav ve kurufasulyr hayatımda yediğim en kötü şeydi, sakın sipariş vermeyin.
...a7/27/2025Sakın sakın herhangi bir yemek siparişi vermeyin çok kötü salçalı olan yemeklerin hepsi çok tuzlu diğer mezeler vs hep çok kötü paranızı boşa verip buradan yemeyin sakın çok pişmanım
...y7/20/2025Kuru fasülye soğuktu çorbada hem soğuk hemde ekşimiş gibiydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: Bilgi Yok

Legal Name

ÖZLEYİŞ GÖKÇINAR

Hanımzade