- Home-Made Cuisine
- Kebab & Turkish
- Dessert
- Restaurant Delivery
Hanımzade
Hanımzade Ratings & Reviews
...k
1 month ago
Çok lezzetli ikram içinde teşekkür ederim :)
- Karışık Kızartma150 TL
- Tavuk Haşlama150 TL
...n
3 months ago
her zaman ki gibi muhteşem
...n
3 months ago
muhteşem
...n
3 months ago
şahane
- Kuru Fasulye150 TL
- Zeytinyağlı Yaprak Sarması (8 Adet)150 TL
...n
3 months ago
her açıdan çok çok iyi 🤩
...ç
5 months ago
Çok lezzetliydi emeğinize sağlık tam bir fiyat performans ürünü
- Tabildot350 TL
...ç
5 months ago
Hediyeleriniz için teşekkür ederim yorumlara kesinlikle bakılmamalı tereddüt ederek sipariş verdim ama beklentimi fazlasıyla karşıladı teşekkür ederim ellerinize sağlık
- Zeytinyağlı Yaprak Sarması (8 Adet)150 TL
- Kızartma İçli Köfte (Adet)110 TL
- Cevizli Soğuk Baklava160 TL
- Supangle80 TL
...ı
5 months ago
Cok lezzetliydi elinize saglik
...ç
6 months ago
Lezzetleriniz mükemmel özenle hazırladığınız için teşekkür ederim uygun fiyatlarla bu kadar leziz olmasını beklemiyordum beklentilerin çok çok üzerinde keşfedilmeye değer bir mekan
...a
6 months ago
elinize sağlık
...t
7 months ago
yemekleri aşiri lezzetli notlar dikkate alıyorlar favori restorantım çok memnunum tavsiye ederim 🥰🥰🥰
- Tabildot350 TL
- Keşkek150 TL
...ç
9 months ago
Özenle hazırlanmış olup çok lezzetliydi sıcak geldi emeğinize sağlık fiyatlarınız çok uygun devamlı sizi tercih edeceğim
- Tavuk Çorbası130 TL
- Izgara Tavuk Şiş250 TL
- Cevizli Soğuk Baklava160 TL
- Supangle80 TL
...ç
10 months ago
Özenle hazırlanmış muhteşem tat ürünleri bol bol tuttuğunuz için teşekkür ederim
- İzmir Karışık Sandviç200 TL
- Patates Kızartması150 TL
...t
6 months ago
Gayet güzeldi beğendim
- Tabildot350 TL
- Tavuk Haşlama150 TL
...n
1 year ago
Yemekler lezzetli. Fakat paketlemeyi gözden geçirmelisiniz.
- Mercimek Çorbası130 TL
- Salçalı Köfte150 TL
- Pirinç Pilavı100 TL
- Kızartma İçli Köfte (Adet)110 TL
- Patlıcan Musakka150 TL
...n
8 months ago
Keşke sütlacı da çorba gibi streç filme sarsaydınız da bütün yemeğim sütlaç olmasaydı bir de siparişim bir buçuk saat sonra gelmeseydi keşke...
- Tavuk Çorbası130 TL
- Salçalı Köfte150 TL
...n
2 days ago
şiparişim gelmedi telefonlarına bile bakmadılar yazık bir dahada sıparıs vermem hanımzadeden yazık
...z
3 weeks ago
Yok ya berbattı
...ı
4 weeks ago
maalesef ciğerler kuru ve yanmıştı yavuk şişte bitaneydi çok azıcıktı hayal kırıklığı oldu yenmedi
- Kaşarlı Tost130 TL
...a
5 months ago
Gerçekten çok kötüydü. Tavuklu çorba 150 liraydı ama resmen hazır çorba gibiydi; markette 20 liraya satılanlardan farkı yoktu. Yemekler de çok kuruydu, yiyemedim. Paraya gerçekten yazık.
...ı
8 months ago
Tavuk suyu çorbası hazır paketli çorba ile aynıydı. Gelen biber dolması dünden kalmış gibiydi rengi değişmişti.
- Su (50 cl.)35 TL
- Tavuk Haşlama150 TL
...n
5 months ago
Pilavı bir kaşık bile yemedık direk çöp insanların parasına yazık ilk ve son sıparışti…
...r
5 months ago
Hayatımda yediğim en kötü tada sahip yemeklerdendi kesinlikle tavsiye etmiyorum çorba dökülmüş haldeydi tatlı istemiştim magnolia dışında herşeye benziyordu sarma istemiştim bi ısırık alıp çöpe attım
...Y
6 months ago
Gıda sektöründe çalışıyorum.Bazen aksiyon alamıyoruz ve operasyon gecikebiliyor.Bu durumu göz önünde bulundurup bir çok negatif olaya pozitif yaklaşmaya çalıştım.Tek kelime ;REZALET (kurye dahil )
...l
8 months ago
Çok geç geldi en az bir buçuk saat geçikti, buz gibiydi hepsi , aynı zamanda parayı ödediği halde karışık kızartma siparişim eksik geldi, arayıp istesem 1 saat daha beklerdim, vazgeçtim param boşa git
...t
8 months ago
Daha kötü bir sarma yediğimi hatırlamıyorum. Keşke içini biraz olsun pişirseydiniz
...n
9 months ago
Bir daha asla.Yenebilicek gibi değildi maalesef,işletmeyi çorba sipariş verip kaşık bile yollama tenezzülünde bulunmamışlar. Lezzet sıfır.
...a
10 months ago
Kemalpaşa tatlısı söyledim, yoğurtlu biber geldi tatlı yerine. Pilav ve kurufasulyr hayatımda yediğim en kötü şeydi, sakın sipariş vermeyin.
- Ayran (20 cl.)40 TL
...a
11 months ago
Sakın sakın herhangi bir yemek siparişi vermeyin çok kötü salçalı olan yemeklerin hepsi çok tuzlu diğer mezeler vs hep çok kötü paranızı boşa verip buradan yemeyin sakın çok pişmanım
...y
11 months ago
Kuru fasülye soğuktu çorbada hem soğuk hemde ekşimiş gibiydi

