rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Steak
  • Restoran Teslimatlı

Hak Et Mangal

4.4 üzerinden 5 yıldız, 10000+ inceleme
Pazariçi Mah. Ecdat Sokak. No:7/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...K07.06.2026Herzaman söylediğim yer ve layıgıyla yapıyorlar. Ayrıca kurye kardeşimde çok efendi yardımsever kendilerine teşekkür ederim
...z15.04.2026Her zamanki gibi yine çok güzel
...z15.04.2026Yorumlara dikkat ettiğiniz için teşekkürler. Oğlum her yerden yiyemiyor. Lezzetli ve özenli
...l10.04.2026herzamanki gibi sıcak ve lezzetli teşekkürler 💞
...z03.02.2026Sipariş verdikten 25 dakika sonra teslim edildi, gerçekten çok hızlı getirdiler. Daha önce de sık sık sipariş verdiğim bir işletme. emeği geçen herkese teşekkürler...
...k11.01.2026Mükemmeldi sıcacık geldi lezzeti çok iyiydi ellerinize sağlık çok teşekkür ederiz
...t11.12.2025lezzetli
...n31.10.2025enfesti herzamankigibi
...t11.10.2025Her zaman olduğu gibi çok lezzetliydi,ellerinize sağlık.
...ı14.06.2026fena degildi tavuk
...r11.01.2026özensiz ilgisiz lezzete 3 verdim
...n22.05.2026Güzeldi sıcak geldi
...n26.08.2025Yemekler her zaman ki gibi mükemmeldi. Fakat yemeksepeti hatası diyip sipariş düşmedi gerekçesiyle yemeğim 2 saatte geldi. Eğer öyle ise keşke bi güzellik veya şirinlik yapsalardı :)
...k29.12.20251500 tl lik sipariş veriyorum ne tuz var ne peçete ne ıslak mendil kanatlar güzeldi kırmızı et de lezzet yok denilecek kadar az servis hızlı
...r28.12.2025sırf lavas durum yedik et tuzlu, yeşillik domates atsaydınız iyi olabilirdi
...n09.05.2026Et çiğdi
...n09.05.2026Soğuk geldi
...n24.03.20261 kiloluk kanat diye 425 gr kanat göndermişler adet olarakmış sadece kemik gönderdikleri 5-6 senelik müşteriydim bir daha asla sipariş vermem
...ş12.01.2026Etler taş gibiydi kedilere vermeye bile utandığımız için çöpe attık kupkuruydu yenecek gibi değildi üzgünüm
...t12.01.2026hayatımda yediğim en kötü yemekti soğuk geldi
...ş07.11.2025Tadıyla ilgili problemim yok ancak karışık tavukta şiş olmaması çok ilginç. Sanırsam kiloyla satıldığı için sadece kemikli etler koyulmak istendi. Daha çok kâra geçiyorlar sanırım. Tavsiye etmiyorum.
...z08.08.2025Sipariş soğuk geldi. Et sert ve lezzetsizdi. Gerçekten tadı tuzu olmayacak seviyede kötüydü.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4521:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: abdulhadi.cicek@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Abdulhadi Çiçek

Hak Et Mangal