- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Steak
- Restaurant Delivery
Hak Et Mangal
Hak Et Mangal Ratings & Reviews
...K
2 weeks ago
Herzaman söylediğim yer ve layıgıyla yapıyorlar. Ayrıca kurye kardeşimde çok efendi yardımsever kendilerine teşekkür ederim
...z
2 months ago
Her zamanki gibi yine çok güzel
...z
2 months ago
Yorumlara dikkat ettiğiniz için teşekkürler. Oğlum her yerden yiyemiyor. Lezzetli ve özenli
...l
2 months ago
herzamanki gibi sıcak ve lezzetli teşekkürler 💞
- Yaprak (Uç) Kanat (Garnitürlü) (1 kg.)950 TL
- Karışık Tavuk (1 kg.)700 TL
...z
4 months ago
Sipariş verdikten 25 dakika sonra teslim edildi, gerçekten çok hızlı getirdiler. Daha önce de sık sık sipariş verdiğim bir işletme. emeği geçen herkese teşekkürler...
- Tavuk Kanat (Yaprak) (1 kg.)850 TL
...k
5 months ago
Mükemmeldi sıcacık geldi lezzeti çok iyiydi ellerinize sağlık çok teşekkür ederiz
- Tavuk Kanat (Yaprak) (1 kg.)850 TL
...t
6 months ago
lezzetli
- Kasap Köfte (Garnitürlü) (500 gr.)900 TL
...n
7 months ago
enfesti herzamankigibi
- Dana Bonfile (Garnitürlü) (500 gr.)1.400 TL
- Tavuk Kanat (Yaprak) (1 kg.)850 TL
...t
8 months ago
Her zaman olduğu gibi çok lezzetliydi,ellerinize sağlık.
...ı
1 week ago
fena degildi tavuk
...r
5 months ago
özensiz ilgisiz lezzete 3 verdim
...n
1 month ago
Güzeldi sıcak geldi
...n
10 months ago
Yemekler her zaman ki gibi mükemmeldi. Fakat yemeksepeti hatası diyip sipariş düşmedi gerekçesiyle yemeğim 2 saatte geldi. Eğer öyle ise keşke bi güzellik veya şirinlik yapsalardı :)
- Karışık Tavuk (1 kg.)700 TL
...k
5 months ago
1500 tl lik sipariş veriyorum ne tuz var ne peçete ne ıslak mendil kanatlar güzeldi kırmızı et de lezzet yok denilecek kadar az servis hızlı
...r
5 months ago
sırf lavas durum yedik et tuzlu, yeşillik domates atsaydınız iyi olabilirdi
...n
1 month ago
Et çiğdi
- Ayran (30 cl.)60 TL
...n
1 month ago
Soğuk geldi
- Ayran (30 cl.)60 TL
...n
3 months ago
1 kiloluk kanat diye 425 gr kanat göndermişler adet olarakmış sadece kemik gönderdikleri 5-6 senelik müşteriydim bir daha asla sipariş vermem
...ş
5 months ago
Etler taş gibiydi kedilere vermeye bile utandığımız için çöpe attık kupkuruydu yenecek gibi değildi üzgünüm
...t
5 months ago
hayatımda yediğim en kötü yemekti soğuk geldi
...ş
7 months ago
Tadıyla ilgili problemim yok ancak karışık tavukta şiş olmaması çok ilginç. Sanırsam kiloyla satıldığı için sadece kemikli etler koyulmak istendi. Daha çok kâra geçiyorlar sanırım. Tavsiye etmiyorum.
- Lavaş (Adet)25 TL
...z
10 months ago
Sipariş soğuk geldi. Et sert ve lezzetsizdi. Gerçekten tadı tuzu olmayacak seviyede kötüydü.

