- Ev Yemekleri
- Restoran Teslimatlı
Fıstıklık Varil Çorba
Fıstıklık Varil Çorba Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
O kadar sıcak ve güzel geldiki çok teşekkür ederim kuryede çok erken geldi 🌸
- İşkembe Çorbası510 TL
...ü
2 Ay Önce
Yemekler sıcacıktı ikramlar gayet fazlaydı sağlanan hizmet için teşekkür ediyoruz.
- Not availableŞehriyeli Tavuk Çorbası
- Çiğ Köfte180 TL
...ı
2 Ay Önce
çok güzeldi
- Varil Tandır Çorbası520 TL
...r
2 Ay Önce
Sıcacık geldi kurye hızlıydı Beyran söylemiştim yanında eşlikçileriyle birlikte yolladılar, elinize sağlık
- Beyran Çorbası510 TL
...a
2 Ay Önce
Çok iyiydi
...ı
3 Ay Önce
Lezzetli, hızlı ve sıcak geldi teşekkürler.
- Beyran Çorbası510 TL
...ı
3 Ay Önce
Çorbalarin sosu biraz beyranın sosunu andırıyor, etli olan beyrana çok benziyor, kavurmalı olan da güzeldi içinde bol et vardı. Lezzetli, hızlı ve sıcak geldi teşekkürler.
- Etli Mercimek Çorbası520 TL
- Kavurmalı Mercimek Çorbası520 TL
...t
3 Ay Önce
Bayılıyorum bu işletmenin yemeklerine harika on yıldız olsa on yıldız hak ediyor.
- Not availableKremalı Mantar Çorbası
...k
3 Hafta Önce
Sipariş çok çabuk geldi dolma sarma tam antep usulüydü güzeldi ama yapraklar iyi yıkanmamış tuzluydu patates porsiyon olarak azdı ona göre fiyatı yüksek bu yönünü beğenmedim köfte de güzeldi.
- Patates Kızartması250 TL
- Çiğ Köfte180 TL
- Dolma & Sarma Tabağı240 TL
...n
1 Ay Önce
Bir yıldızı çocuk hamburger menüsünde hamburger sosunun acı içermesinden kırdım. Onun dışındaki her şey güzel zaten güvenilir olduğu için sizi tercih ettim
...n
1 Ay Önce
doyurucu bir menü idi.
- Not availableSu (50 cl.)
...r
1 Ay Önce
Marmara köftenin kıyması çok pembeydi ve tuhaf bi kokusu vardı. Normalde çok severim bu defa biraz farklıydı
...n
1 Ay Önce
2 hamburger 1 çorba söyledik. Hamburgeri yiyenler bayıldı, harikaymış! Ama yan ürün olarak yolladıkları ikramları daha çok beklerdim.
- Varil Tandır Çorbası520 TL
- Varil Mega Burger475 TL
...k
3 Ay Önce
Tadı inanilmaz yoğun kokusuda lütfen bunu menüden kaldırın aklıma geldikçe kötü oluyorum hizmet güzel ama bu beyran beyran olalı böyle bir eziyet görmemiştir eminim tadına bakanlar anlar zaten
- Ayran (30 cl.)75 TL
...t
1 Ay Önce
Verilen paraya hiç değmez...etin mi artık sosun mu suyu dökülmüş su içinde geldi hamburger pilav niyetine kaşıkla yedim ketçap mayonez bile su içindeydi hayatımda yediğim en kötü hamburgerdi.
...u
2 Ay Önce
Fıstıklı muhallebiyi büyük boy sipariş ettiğim halde küçük boy göndermişler. Daha önce de kuru fasulye pilav menüsünde pilavı koymamışlardı. Asla tavsiye etmiyorum.

