rider-banner-icon
  • Steak
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Shatto Steakhouse

4.4 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Merkez Mah. İstanbul Cad. Arcadium Life Sitesi No:26/1E*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z30.04.2026her zaman ki gibi süperdi, birde fiyat biraz uygun olsa her gün yerim
...R15.04.2026Lokum burger in lezzetine diyecek yok çok çok iyiydi. Lokum et ise aşırı tuzsuzdu
...ı14.03.2026Sipariş çok başarılıydı. Ayrıca tatlı için de teşekkür ederim.
...y04.03.2026İlk kez sipariş verdim ve çok beğendim salata da sosis te şahaneydi patates de sıcacıktı hiç de yağ çekmemişti, teşekkür ederim
...u21.02.2026güzel bir deneyimdi, ikram için teşekkürler
...t15.02.2026Yemek mükemmel ötesiymiş. 10 yaşındaki oğlum bayıldı.
...i30.01.2026Tek kelime: Mükemmel
...y13.12.2025Her şey çok lezzetli ve kaliteliydi. Evde restoran keyfi oldu. Teşekkürler.
...v07.12.2025Elinize sağlık
...n20.11.2025Her zamanki gibi çok hızlı lezzetli
...v12.11.2025Kremalı ıspanak gerçekten harika!
...v04.11.2025Elinize sağlık teşekkürler !!!!
...l31.10.2025cok hizli cok lezzetli
...v28.10.2025Çok lezzetliydi teşekkür ederim
...l07.10.2025herzamanki gibi süper
...l03.10.2025hizli ve sicak geldi
...z03.08.2025Çok iyiydi elinize sağlık
...l27.06.2025cok iyiydi
...ı04.07.2025çok çok iyiydi o ayrı bi olay. ama gerçekten dana kaburgayı ben kemikli gelicek sanmıştım o biraz büyük bi hayal kırıklığı oldu benim için. çok çok güzeldi, tek başına iki kişiye yeterdi.
...M22.03.2026Fresh ingredients, but the flavors didn’t really come together,felt like something was missing.
...ı06.03.2026hep çok mükemmel, sokaya bayılıyoruz. ama lokumun dilimleri çok küçüktü bu sefer...
...l22.03.20261 saatte geldi ve buz gibiydi
...t25.12.2025Hepsi birbirinden harika menüleri olan, her zaman gittiğimiz favori et restoranımız. Bunun dışındakilerin hepsi mükemmeldi. Ama dana snitzel damak tadımıza uymadı.
...n23.08.2025Et harika , hamburger harika , hamburger ve etin patatesi sıfır. İçi boş bir patates kızartması, çok kötüydü yiyemedik bayat gibi
...m22.05.2026antrikot dinlendirilmemişti, sinirleri alınmamıştı çiğnenmedi. Leblebi steak gümüş sinirleri olan yağlı karaya benzetilen saçma sapan bir etti ne yazık ki dinlendirilmemiş olduğundan o et de yenmedi.
...i03.07.2025Lokum kötü kokuyordu ilk kez buradan siparişim beni üzdü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0023:00
Sunday12:0022:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0620058106200011

Satıcı Ticari Unvanı

Mg Et Ürünleri Turizm Ve Tic. Ltd. Şti.

Shatto Steakhouse