rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Tantuni
  • Restoran Teslimatlı

Şırdancı Semo ST Salaş Tantuni

4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Orhan Dengiz Bul. No : 33/B
...a21.06.2026Baya iyi elinize sağlık sadece ekmek bayattı
...a21.06.2026Ekmekte bir tık arıza vardı ama tadı inanılmadı ekmek düzelir elbet
...z19.06.2026paket çok hızli geldi yemekler sıcak leziz ve doyurucuydu
...i19.06.2026gayet güzel ve doyurucuydu
...i19.06.2026çok lezzetli ve temiz
...ç15.06.2026ustanın eline sağlık güzel ve lezzetliydi
...ç10.06.2026gayet güzel lezzetliydi kurye siparişi çok hızlı getirdi ellerinize sağlık
...i07.06.2026mükemmel 20 dk da sipariş teslim edlidi lezzet 10 numara
...a30.05.2026gayet başarılı
...n11.04.2026dükkanda harika sirdanlarini yiyorduk. eve yoğurtlu tantuni söyledik çok lezzetli ve sıcaktı.
...A03.02.2026şırdan harikaydı turşuya bayıldım, elinize sağlık.
...A22.01.2026söğüş harikaydı şırdan biraz fazla pişmişti
...n14.01.2026Baya uzun süredir sipariş veriyorum tavsiye ederim tantunisi 10 numara uşakta şırdan yemek için ideal yer
...r06.01.2026mukemmelsiniz
...k16.12.2025sipariş vermeye korktum ama şırdan güzeldi
...k29.11.2025Bence Deneyin tavsiye ederim malzemesi boldu lezzetli ve doyurucuydu Ellerinize sağlık.
...k23.11.2025Bence Deneyin Çok Lezzetliydi.
...k21.11.2025Lezzetliydi
...k18.11.2025güzeldi
...a14.11.2025Şırdanın yanına naneli ayranı çok yakıştırdım ayrıca ilave limon ile turşunuzda çok lezzetliydi hayırlı işleriniz olsun
...k11.11.2025şırdan güzel ama herkes yiyemeyebilir
...k07.11.2025mumbar güzeldi tantuni biraz soğuk geldi
...k02.11.2025Sögüş Efsaneydi.
...k30.10.2025sögüş çok iyiydi ama şırdan bana göre değilmiş elinize sağlık hizmetinizi begendim
...k28.10.2025Ben sipariş verdim Çok memnun Kaldım Gayet Sıcak Ve güzel Paketlenmişti Tavsiye ederim.
...n15.10.2025dürüm çok güzeldi çok memnun kaldım öneririm
...n21.11.2025Kelle söğüşte kelle etinden çok soğan domates vardı kıyma gibiydi ilk defa böyle söğüş yedim şırdan harici kötü…
...n22.06.2026sipariş 1 buçuk saat te geldiği için pişman olduğum bir sipariş oldu
...n28.05.2026Ben hayatımda bu kadar kötü şırdan yemedim şırdan patlamış ve buz gibi geldi pirinçler hem diri hem de bi tarafı lapa gibiydi paranızın hakkını verin yoksa çok ilerlemezsiniz
...r05.12.2025kelle sögüş de kelle yoktu evet :) salatadan ibaretti ve acidan yenmiyordu cok gec geldi keske gelmeseydi..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday11:3023:59
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: semih.tekin.4@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Semih Tekin

Şırdancı Semo ST Salaş Tantuni