rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Beşiktaş Yöresel Ev Yemekleri

4.3 üzerinden 5 yıldız, 40000+ inceleme
Ihlamurdere Cad. No:40/A Beşiktaş (Türkali Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ş10.06.2026Bunca yıllık yemeksepeti kullanıcılığımda ilk defa bir restorana yorum yapmamı sağlayacak kadar lezzetliydi :) inegöl köftesi mükemmell
...l29.05.2026Yemekler şahane. 5 Yıldızı sonuna kadar hak ediyor. Umarım hep böyle devam ederler.
...n27.05.2026ikramlariniz da tıpkı yemekleriniz gibi çok güzeldi çok teşekkürler iyi bayramlar
...i24.05.2026İkram için teşekkür ederimm
...n05.05.2026ikram için çok teşekkür ederiz.el yapımı tatlilariniz da diğer yemekler gibi taze ve enfesti.
...m27.04.2026Gerçekten ailecek çok beğendik sipariş etmeden duramıyoruz 😂 Ellerinize sağlık
...u16.04.2026Ispanak ve pilavı çok güzeldi; sonra lahana sarmasını denedim o da harikaydı kesinlikle gerçek ev yemekleri tadını veren nadir yerlerden
...v23.03.2026Delicious and big dishes
...a03.03.20265 dk içinde geldi sanırım
...k01.03.2026Her şeyiyle muhteşem çok taze
...n24.02.2026Uzun zamandır sipariş veriyoruz; bir gün bile lezzetsiz veya sıcaklığı farklı bir sipariş gelmedi. Elinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederiz
...ı19.12.2025Dışarıdan söylediğim sarma ve dolma genelde çok kötü oluyor, ama buranın sarması ve dolması bence baya başarılıydı. Döner de gayet iyi. Fellah köfte idare ederdi.
...u13.12.2025Hem çok hızlılar hem de çok doyurucu. Tavuğu çok bol, pilav biraz az ama
...u13.12.2025Aşırı doyurucu
...u13.12.2025Çok güzel
...i05.11.2025SEBZE ÇORBASI ÇOK GÜZEL GERÇEK İTALYAN MİNESTRONE ÇORBASI
...t10.10.2025Tavuk lezzetliydi, ıspanak da evde yapılana yakındı ama biraz daha iyi olabilir.
...r19.09.2025Tavuk dönerde favorimsiniz
...s20.08.2025Kaliteli ve lezzetli çok teşekkür ederim
...n31.07.2025İkisi de çok lezzetliydi ama tuzunu biraz azaltabilirseniz sevinirim
...l04.07.2025her zamanki gibi, çok güzeldi, sıcak ve lezzetli.
...a12.06.2026Yaprak sarma dışardan yedigim en iyi sarmalardan biriydi. Kısır fazla salçalıydı, geliştirilebilir.
...r06.06.2026Rica edip not yazdığım halde dolma buz gibi geldi. Kısır lezzetli değildi.
...k06.05.2026Yemekleri başarılı bulmadım lezzetsizdi
...ı30.04.2026Sipariş ettiğim şey gelmedi, karnıbahar ve ıspanak kötüydü. İki tatlı yerine tavuk göğsü gönderdiler, kenarında küfle. Dikkatli olun.
...r26.03.2026İyiydi ama biraz fazla pişmiş ve çok kurumuştu. Onun dışında her şey iyiydi.
...s30.10.2025Fasülye buz gibi geldi yaprak sarmanın tası eskisi kadar güzel değil
...n25.10.2025İzmir köfte eh. Yaprak sarma güzel.
...n25.10.2025Tavuk kuruydu.. Vasat…
...u23.09.2025Soğuk geldi, ısıttım. Diğer lokantalarda bir porsiyonla doyuyorsanız burada 3 porsiyon söylemeniz lazım.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 3780219822200015

Satıcı Ticari Unvanı

Şaban Baş

Beşiktaş Yöresel Ev Yemekleri