- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Hoca Nasreddin
Hoca Nasreddin Değerlendirmeler
...r
6 Gün Önce
Hızlı ve güzeldi
...ş
6 Gün Önce
Hızlı geldi güzeldi klasik döner işte
- Klasik Tavuk Döner170 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...k
2 Hafta Önce
Çok güzel di sizde deneyin
...ş
1 Ay Önce
Vaktinde geldi çok güzeldi
- Kuşbaşı Şiş600 TL
- Pepsi (2,5 L.)120 TL
...n
1 Ay Önce
Teslimat süresi iyiydi. Çocuklar severek yediler. Teşekkürler.
- Atom Döner195 TL
...n
1 Ay Önce
kolanın soğuk olması çok iyidi
...r
2 Ay Önce
uygun fiyat ve tadı güzel
- Atom Döner195 TL
...n
2 Ay Önce
Hem temiz hem cömert işletme🌸 lezzetini söylemeye gerek yok zaten.
- Atom Döner195 TL
- Şalgam Suyu (33 cl.)50 TL
...k
2 Ay Önce
gayet güzel ve sıcak geldi. kurye çok saygılıydı.
...k
3 Ay Önce
güzeldi
...A
5 Ay Önce
Her zaman beğenerek yediğimiz bir restoran. Ürünleri hep taze ve lezzetli. Kurye arkadaşlar da teslimatı daima vaktinde yapıyorlar. Teşekkürler.
- Adana Dürüm (Acı)260 TL
- Urfa Dürüm260 TL
...z
5 Ay Önce
😊
...m
9 Ay Önce
tek kelime ile harika
...ı
9 Ay Önce
Süperdi
...u
4 Ay Önce
Vallahi çok güzeldii
...n
11 Ay Önce
içinden kıkırdak çıkması dışında ve klasik dönerin çok kuru olması dışında gayet güzel
- Hatay Soslu Tavuk Döner Dürüm195 TL
...l
6 Ay Önce
kurye geç geliyor
- Kaşarlı Atom Tavuk Döner Dürüm250 TL
- Urfa Dürüm260 TL
...n
11 Ay Önce
günün en sıcak saattinde bu kadar sıcak döner gelmesi garipti ağzım yandı yiyemedim
- Atom Döner195 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Su (50 cl.)25 TL
...k
3 Ay Önce
güzeldi
...r
3 Ay Önce
Sevdiğim bir restoran umarım bozmadan devam eder kurye Ümit abiye nezaketi için teşekkürler.
...r
10 Ay Önce
çok güzeldi ellerinize sağlık
- Ciğer Şiş600 TL
...n
2 Ay Önce
Döner fena değildi de 1 saatte geldi
- Atom Döner195 TL
...ş
4 Ay Önce
adıyamanda yediğim en lezzetli yer olduğunu düşünüyorum kurye hızıda iyi fakat 150gr söylüyorum ek ücret ödüyorum ama siparişim 100gr normal gönderiliyor bunun düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum.
- Klasik Tavuk Döner170 TL
...u
4 Ay Önce
lezzet olarak iyi ürünleri eksik gönderilmiş ama anında telafi ettiler.
- Urfa Kebap600 TL
...m
6 Ay Önce
2 veriyorum çünkü tadını bayağı değiştirmişler eskiden atomu yedin mi bayağı lezzet alıyordum yağ olsun salçası olsun çıtırlı olsun şimdi o lezzet yok maalesef
...z
8 Ay Önce
Soğuk
...t
11 Ay Önce
acısız olsun dememe rağmen acılı geldi ;)
...i
3 Hafta Önce
yemegimiz gelmedi.musteri hizmetleri açmadı rezalettt mağdur olduk
...s
3 Hafta Önce
siparişim çok geç geldi bayram yoğunluğu dendi hadi eyvallah olabilir Bayram yoğunluğu ama kurye hem kabaydi hemde atom dönerlerin içi birbirinden farklıydı aynı ürünü bu kadarnasıl farklıyapabildiniz
...ı
4 Hafta Önce
Buz gibiydi buz

