rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Gamze'li Ev Yemekleri

4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İbrahim Efe Sk. 8 Halit usta karşısı
...ç31.03.2026Hepsi güzeldi pilav için de teşekkür ederim
...n25.03.2026Bu lokantanın sahibi bir işletme nasıl çok iyi yönetilir net biliyor. Allah yolunu açık etsin
...l11.02.2026İkram tatlıda çok güzeldi teşekkürler elinize sağlık 👏
...N07.02.2026ilk defa tavsiye üzerine sipariş verdik.tavuk sote porsiyon olarak bol ve lezzetliydi.mercimek çorbası kıvamında lezzeti yerindeydi.makarna salatası iyiydi.ama pilav çok az konulmuştu.şaşırdım inanın.
...l05.02.2026Lezzetli yemekler. Gönderdiğiniz tatlı enfesti teşekkür👍
...L30.01.2026Emeklerinize sağlık
...l30.01.2026Çok teşekkür ediyorum. Evde yemek yapmayı bıraktım sayenizde elinize sağlık 🙏
...n23.01.2026Ellerinize sağlık. pilav söylememiştim ya yanlışlıkla geldi yada ikram ettiniz. teşekkür ederim.
...t18.01.2026ellerinize sağlik
...t27.12.2025yemekler yine istediğim gibi mükemmeldi yanında gönderilen tatlı yada teşekkürler ❤️
...r26.12.2025Yemeğin lezzeti çok güzeldi. İkram tatlı için teşekkürler :)
...z25.12.2025yemekler çok lezzetliydi
...t23.12.2025taze ve sıcacık. ellerinize sağlik😊
...ç20.12.2025Teşekkürler elinize sağlık çok lezzetliydi
...n15.12.2025Ereğli ye geldim geleli bu uygulama dan 5 yad6kez sipariş verdim ilk defa değerlendirdiğim işletme burası galiba yemekleri çok güzel gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.işltme sah.başrlrdilerim
...n06.11.2025Lezzetleriniz için ellerinize emeklerinize sağlık
...t05.12.2025sıcack tertemiz ev yemeğimi. ellerinize sağlık
...n04.12.2025Nefis lezzerleriniz ve ikramlarınız için teşekkürler
...t10.10.2025elinize emeğinize sağlık. 😊
...n07.10.2025Emeğinize ellerinize sağlık
...z06.10.2025Hepsni Çok begendim , ellerinize sağlık özellikle bulgur pilavı çok lezzetliydi , ağlayan pasta hafif ve güzeldii bu arada yanındada salata göndermişsiniz siparişim olmadan çok teşekkürler
...r24.09.2025Harika yemekler, güler yüzlü çalışanları ile mükemmel bir yer. on yıldız olsa on yıldız versem :)
...r24.09.2025Sürekli sipariş verdiğim veya gidip yediğim bir işletme. Güler yüzlü çalışanları, yemeklerin lezzetleri harika. Hicran ablanın eli bollugu da cabası. çiçek gibi işletme ♥️
...n22.09.2025Herzaman olduğu gibi taze,lezzerli,doyurucu ve hızlıydı ellerinize emeğinize sağlık.
...r11.09.2025hamileyim her yerden yiyemiyorum ablamızın hem eli çok lezzetli hem tertemiz bol kazançlar
...i09.09.2025Beklentimin üstünde çok lezzetli yemekler kesinlikle tavsiye ederim.
...l04.09.2025Ev yapımı tadında çok beğendik (özellikle mercimek köftesini) teşekkürler elinize sağlık
...t27.08.2025çok nefis yemekler ellerine sağlık ❤️
...k22.08.2025Bir nohutun bukadar lezzetli olacağını düşünmemiştim. Ellerinize sağlıkk.
...t21.08.2025ellerinize sağlık.
Monday23:3023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Hicran Bayrak

Gamze'li Ev Yemekleri