- Kahve
- Express Teslimat
Gloria Jean's Coffees
Gloria Jean's Coffees Değerlendirmeler
...r
3 Ay Önce
Sıcak değildi kahve
...t
3 Ay Önce
ekstra çilek şurubu ekletmiştim 40₺ ödeyerek ama koymamışlar tadını çok merak etmiştim halbuki ☹ hem param da boşa gitti öğrenciyim ama pastaya bayıldım gerçi o da donuk gelmişti
- Yaban Mersinli Pasta (250 gr.)300 TL
....
7 Ay Önce
Bayattı asla çıtır çıtır değildi üstündeki çikolatası donuktu icindede çikolata değil pastacı kreması vardı beklentinin baya altında memnun kalmadım
...n
3 Ay Önce
sıcak, lezzetli ve güzel paketlenmiş. sanırım önceden gözlük takan hanımefendi hazırlamış paketi 🙂
- Caramel Latte295 TL
...k
3 Ay Önce
Latte tam kıvamında ve yumuşak içimliydi, üç peynirli bagel ise sıcacık ve bol malzemeliydi. İkisi birlikte gerçekten çok iyi bir kombin olmuş, gayet memnun kaldım.
...z
3 Ay Önce
Sıcak ve lezzetli geldi
...N
4 Ay Önce
Siparişimi hızlı ve sıcak şekilde teslim aldım. Ayvalık Tost ve Artizan sandviç gerçekten taze hazırlanmıştı, lezzeti de gayet yerindeydi.kesinlikle tavsiye ederim.
...n
6 Ay Önce
tatlılar taze, çay sıcaktı. fakat berlinerin iç dolgusu biraz içine yayılırsa güzel olur. ortasında ki kremaya ulaşana kadar sade pudra şekerli bir ekmek yedim. ama tadı güzeldi yine de.
- Çay (Fincan)100 TL
- Çikolatalı Bite (25 gr.)85 TL
- Not availableVanilyalı Berliner (80 gr.)
...r
6 Ay Önce
Pasta güzeldi ve çok özenli paketlenmişti teşekkür ederim
- Yaban Mersinli Pasta (250 gr.)300 TL
...s
11 Ay Önce
Pipet yollamadıkları için 3 yıldız
...n
7 Ay Önce
Çok kibar bir işletme ince düşünceniz için teşekkür ederim 🙏
...r
1 Hafta Önce
Ekstra krema istedim latteye ama eklenmemiş
- Bask Cheesecake (140 gr.)300 TL
- Bask Cheesecake Sosu65 TL
...k
2 Ay Önce
Ürünler bayat
...ğ
3 Ay Önce
Kahve bardaklarınızı lütfen değiştirin
...y
4 Ay Önce
çok kötüydü
...ı
5 Ay Önce
Bayat sanırım bi tatlı keyfi yapim dedim pişman oldum
...n
5 Ay Önce
Bebegimi uyuttum bir kahve keyfim vardı onu da yanlış ürün göndererek mahvettiniz teşekkürler
...u
5 Ay Önce
Kahvenin ağzını kapatırsınız artık
...i
7 Ay Önce
Kahve mi içtik köpük mü içtik belli değil kahvede yanık tadı var söylediğimize pişman olduk paramız çöpe gitti.
...n
7 Ay Önce
İlk defa içinde buz olmayan iced latte gördüm
...z
10 Ay Önce
pipetim yoktu

