- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Osmanlı Kebap
Osmanlı Kebap Değerlendirmeler
...d
2 Hafta Önce
bayılıyorumm buraya hep 5 puann :) <3
...d
2 Hafta Önce
abi 5 de 5siniz ( bizde yalan olmaz :)
...r
3 Hafta Önce
lahmacun da çorba da guzeldi, hepsi çok sıcaktı. bir tek çiğ köfte kabı yırtılmış ve dağılmış geldi, o kadar olur bazen :)
- Süzme Mercimek Çorbası150 TL
- Lahmacun190 TL
- Çiğ Köfte (10 Sıkım)220 TL
...ş
6 Ay Önce
abiiiiiii o lahmacun ne öyle yaaaaaaaaa
- Lahmacun190 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)60 TL
...ş
6 Ay Önce
karışık zayıf ama lahmacun 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 fena iyi
- Lahmacun190 TL
- Coca-Cola (1 L.)150 TL
...ş
6 Ay Önce
abi bu nasıl lahmacun
- Lahmacun190 TL
...y
9 Ay Önce
Baya lezzetli ua
- Antep Lahmacun220 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)60 TL
...u
11 Ay Önce
Bir önce ki teslimatta ki pirzolanın tadı daha iyiydi :-)
- Kuzu Pirzola1.200 TL
...u
11 Ay Önce
Verdiğimiz tüm sipariş mi harika olur <3 Buda olmamış diyebileceğimiz hiçbir şey yoktu her şey müthiş lezzetliydi, harikaydı.
- Ciğer Şiş750 TL
- Kuzu Pirzola1.200 TL
- Katmer Tatlısı300 TL
...k
4 Ay Önce
durumdeki et biraz yavan geldi. daha lezzetli olabilir. çiğ köfte yediğim en iyi çiğ koftelerden birisiydi. içli köfteyi de beğendik. ürünlerde gayet sıcak geldi. Elinize sağlık. Teşekkürler.
...y
7 Ay Önce
çorbayı poşete yan koymuşlar dökülmüş kuryenizin daha dikkatli olması gerekiyor herşey poşette ters
- Tavuk Kanat600 TL
- Antep Lahmacun220 TL
...e
1 Yıl Önce
Patlıcanlı kebap çok lezzetliydi ama yanında lavaş pide vs hiçbir şey yoktu olsa daha iyi olabilirdi
...k
3 Ay Önce
copsis sert, ciğer fena değil, tavuk şiş biraz kuru, çiğ kofteyide biraz yogursaydiniz.
- Ciğer Şiş750 TL
...r
8 Ay Önce
tavuk corbasi yerine mercimek corbasi gonderirken aradaki fiyat farkini kapatacak kucuk bi sey de gonderseydiniz
...u
1 Yıl Önce
Lahmacun garnitürü parayla mı satılır, eski köye yeni adet ,lahmacunu lezzetli fakat yanına doğranan iki minicik soğan dilimine de para alınmaz ayıptır!
- Lahmacun190 TL
...n
3 Hafta Önce
ezo gelin sipariş verdim süzme mercimek geldi,restoran eve 100mt mesafede olmasına rağmen sipariş 50 dakikada ve buz gibi geldi..Osmanlı kebap yüksek puanı hak etmeyen bir restoran
...z
7 Ay Önce
Pirzola miktarı çok çok az
...i
3 Ay Önce
Kötü,lezzetsiz ve özensiz
...n
7 Ay Önce
Ürünüm eksik geldi
...r
7 Ay Önce
Hayatımızda yediğimiz en kötü dürüm buna bu kadar puanı kim vermiş anlamadım kötünün kötüsü parama acıyorum
...I
5 Ay Önce
Tavuk kalça şiş’in ne olduğunu bilmeyen alt kademe bir işletmesiniz

