- Tatlı
- Express Teslimat
Anteplioğlu Mehmet Usta
Anteplioğlu Mehmet Usta Değerlendirmeler
...y
2 Ay Önce
Şans eseri denk geldim iyi ki sipariş etmişim ben şerbetli baklava sevmem ama kardeşim bayılarak yedi helee soğuk baklava ayy en sevdiğim bi de halka tatlısı arayışındaydık sonunda güzel yapanı bulduk
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)750 TL
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)750 TL
- Tatlı Kuru Pasta (500 gr.)400 TL
...l
2 Ay Önce
Çok lezzetli , Taze ve hızlı geldi teşekkürler
...n
2 Ay Önce
3. Kez sipariş vericem gerçekten baklavası ve soğuk baklavası aşırı güzel ne çok şekerli ne az, tam yerinde tatları. İkramları için de ayriyetten teşekkür ederiz
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)750 TL
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)750 TL
...n
3 Ay Önce
Gayet güzeldi
...ğ
4 Ay Önce
Belirtilen sürede geldi, hepsi çok güzel ve tazeydi. Doğum günü kutlamak için mum talebim oldu 1 adet kendileri sağolsun bir kaç tane mum ve maytap göndermiş 🥺❤️
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)750 TL
- Fıstıklı Burma Kadayıf (500 gr.)750 TL
...Ç
4 Ay Önce
Çok taze sıcak çıtır çıtır geldi kesinlikle tavsiye ederim şerbeti hafif güzel 👍🏻 ikram için teşekkürler 🙏🏻
- Fıstıklı Çimdik Baklava (500 gr.)800 TL
...U
4 Ay Önce
Çok hızlı geldı tskler
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)750 TL
...u
5 Ay Önce
Hersey çok güzel ve tazeydi elinize emeğinize sağlık 🙏
...n
6 Ay Önce
tadı güzel ve tazeydi teşekkürler
- Fıstıklı Burma Kadayıf (500 gr.)750 TL
...z
7 Ay Önce
Yeniliklere açılmamız adına farklı tatlılarından ikram göndermişler hersey mükemmel lezzetliydi şekerpare ❤️
...r
7 Ay Önce
Halka tatlısı çok iyi, teşekkürler..
...t
7 Ay Önce
İkramınız içinde teşekkür ederim❤️
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)750 TL
...a
9 Ay Önce
Ben çok beğendim şöbiyet ve fıstıklı baklavasını sadece biraz şekerlenmiş sanırım beklemiş ama ellerinize sağlık
...l
5 Ay Önce
Gayet iyi
- Fıstıklı Burma Kadayıf (500 gr.)750 TL
...n
2 Ay Önce
Baklava kalmadığı için şöbiyet yollanmış. Keşke önce arayıp söylenseydi. Tadı fena değil ama şöbiyeti daha hamur gibi geldiği için tercih etmem normalde, sorsaydınız cevizli baklava bile olur derdim.
...a
5 Ay Önce
Tulumba çok kötüydü yiyemedim ama gönderdiğiniz halka tatlıdan gayet güzeldi
...ı
8 Ay Önce
kalite zayıf
...u
1 Ay Önce
Bayattı..
...z
1 Ay Önce
Bayattı. Ofisteki abilerime bi halka tatlısı ısmarlamak istedim. rezil oldum. bana kalp kırıcı sözler söylediler. ağladim
...n
4 Ay Önce
Bu kadar soğuk baklava görmedim soğuk baklava hariç herşeye benziyor içinde Antep fıstığı yerine bezelye var galiba süt desen üstündeki çikolata tuzu garip baya beklemiş üründü galiba acayip berbartı
...n
6 Ay Önce
Geç geldi
...ı
5 Ay Önce
Sipariş verdiğim ürün yoktu daha ucuzunu yolladılar fiyat farkını vermediler bir de üstüne full glikozlu çok beklemiş bir tat baskındı

