- Çiğ Köfte
- Restoran Teslimatlı
Çiğköftem
Çiğköftem Değerlendirmeler
...n
3 Hafta Önce
kaliteliydi lezzeti yerindeydi
- Klasik Çiğ Köfte Dürüm Menü160 TL
...n
9 Ay Önce
hızlı ve güzeldi çok teşekkür ederim
...u
10 Ay Önce
Gece geç saatte istememize rağmen muhteşem hizmet verildi spariş çok çabuk geldi bayılldııkkkk çoğu çiğköfteciye rağmen efsane 😍🫶🏻
...n
3 Ay Önce
Sos gönderilmedi
- Suşi Dilim Çiğ Köfte (150 gr.)195 TL
- Şam Tatlısı (Adet)60 TL
...y
1 Hafta Önce
İstediğimiz soslar gelmedi
....
2 Ay Önce
Ben böyle sorumsuzluk görmedim sipariş 2 saat sonra ancak gele bildi arıyoruz cevap vermiyorlar geri dönüş yapılmıyor eksik ürün gönderiliyor çok kötü hizmet
...n
3 Ay Önce
Çiğköftenin yanındaki yeşillikler bozuktu
...D
4 Ay Önce
İsteşdğimzi gibi gelmedi çiğköfte dürümğn içine bırakmayın dediğimiz herşeyi bırakmıştınız ve bunu sürekli tekrarlıyorsunuz çiğköfteniz çok güzel ama ilgi alaka sıfır
...n
4 Ay Önce
seçtiğimiz ürün içeriklerine asla dikkat edilmiyor, ürün yanında gönderilmesi gereken ekler gönderilmiyor
...n
4 Ay Önce
seçtiğimiz ürün içeriklerine asla dikkat edilmiyor, ürün yanında gönderilmesi gereken ekler gönderilmiyor
...n
5 Ay Önce
sipariş yaklaşık 1.5 saat sonra geldi ve eksik geldi. sipariş yola çıkmadan iade etmek istedim geciktigi için işletmeyi defalarca aradı. ama cevap verilmedi. bir daha asla sipariş vermem
...k
7 Ay Önce
Zeytin yağlı sarma dediği resmen tarihi geçmiş bozulmuş yenilecek halde değildi berbattı
...y
7 Ay Önce
Ne 1 litre ayran geldi nede suyum . Arıyoruz cevap vermiyorlar iletişim 0 bir daha sipariş verirseniz ona göre hareket edin.
...p
2 Ay Önce
İki kere sipariş verdim ilkinde eksik ürün geldi ikinci de içeriği asla istediğim gibi değildi. İçine seçmediğim ürünler koyulmuş seçtiklerim konulmamıştı
...n
1 Ay Önce
Hiç memnun kalmadık , siparişimde 2 tane su ve soslar eklemiştik hiçbirini göndermemişsiniz birdaha istiyecegimizi asla düşünmüyorum
...e
10 Ay Önce
tadı çok kötüydü hiçbirini yiyemedim yaaa
...r
10 Ay Önce
Sipariş kotası dolsun diye tatlı söyledim ufacık şey 55 tl ve tarihi geçmişti. Doritoslu çiğköfte ise tam bir faciaydı. Cipsler bayattı. Ayran başka bir markdaydı. Bir daha sipariş vermeyeceğim.
...l
11 Ay Önce
Restoran el değiştirmiş sanırım sarmaları soğuk göndermiştiniz bu vanda kimse işini hakkıyla neden yapmıyor bilmiyorum.

