rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Döner Ağacı Merter

4.1 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Haldun Taner Sk. 1-a
...r22.06.2026Döneri fazlasıyla iyi.
...ç21.06.2026artık müdavimi olduk. fiyatı biraz fazla ama tadı güzel.
...i20.06.2026İkram icin tesekkurler, memnun kaldik
...ç16.06.2026hayatımda hiç bu kadar markalamaya önem veren + lezzetli et döneri yemedim. emeklerinize sağlık lütfen kaliteyi bozmayın. müdavim olduk artık poşetlerinizi biriktiriyorum :)
...n11.06.2026Bir kez memnun kalmamıştım 2. Şansı verdik bir süre sonra ve iyi ki vermişiz. Her şey çok güzeldi.
...r08.06.2026Mükemmel gerçekten et yiyorsunuz sipariş notlarınada dikkat ediliyor tavsiye ederim
...n13.05.2026Hiç bozmayın
...e08.05.2026Ellerinize sağlık böyle bi lezzet yok ikram bile ayrı bi güzel
...z30.04.2026Uzun süredir yediğim en güzel döner incecik kesim ve sıcak bi şekilde geldi ellerinize sağlık favori dönercimsiniz artık.
...r30.04.2026İNCE KESİM YAPRAK DÖNER SÖYLEMİŞTİM YEDİGİM VE TARİF ETTİGİM GİBİ GELDİ ÇOK LEZZETTİ USTALARA TEŞEKKÜR EDERİM
...z30.04.2026Tam istediğim gibi geldi sulu sulu etin tadı çok güzeldi.teşekkür ederim tatlı ikramınız içinde ayrıca teşekkür ederim
...r30.04.2026İKRAM TATLI VE SALATALAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM PİŞKİN DÖNER SÖYLEMİŞTİM HERŞEY İSTEDİGİMİZ GİBİ GELDİ RESTORANDA YEDİĞİMİZLE AYNI TEŞEKKÜR EDERİZ
...z29.04.2026Çok beğendim
...e28.04.2026Dönerinizi çok beğendim ilk defa yedim tatlı ikramınız için çok teşekkürler döner yaprak ve ince kesim geldi çok teşekkürler ustaların eline koluna sağlık
...a07.04.2026döneri iyidi yiğidi öldür hakkını ver aslinda yanına pişmis sogan koysalar süper olur
...k09.02.2026Döner uzak bir mesafeden gelmesine rağmen beklediğimden çabuk ve sıcak bir şekilde geldi,lezzeti de gayet iyiydi.Kurye kardeşimiz güler yüzlü ve çok kibar bir gençti,kendisine çok teşekkür ederim.
...ğ01.02.2026Müthiş
...l28.01.2026Gayet güzeldi paketleme,lezzet vs ikram için de teşekkürler.
...ğ19.01.2026Harika
...l03.01.2026gayet leziz ve doyurucu.
...r15.12.2025Her zaman en iyisi
...k14.12.2025kısa sürede teslim edildi. Eti lezzetli.
...r07.12.2025Son zamanlarda yediğim en lezzetli ve kaliteli döner ve iskenderdi.Zamanında eksiksiz teslim edildi .Fiyatını sonuna kadar hakediyor.
...n07.12.2025Hep çok iyi. Tek eleştirim tatlıyı koyduğunuz alüminyum kabı kullanmayın.
...ş06.11.2025şaşmaz
...a02.11.2025vallahi şimdi hakkını yiyemem iyidi üstelik ben normal döner söyledim pilav üstü göndermişler jest yapıp yanında tatlı ikramı göndermişler güzel de paketlemişler ürünleri döner de güzeldi ve sıcakdı
...n27.10.2025Tadı harika paketleme müthiş. Döner o kadar sıcaktı ki ilk ağzıma attığımda yandım. Her siparişte mutlaka tatlı gönderiyorlar çok lezzetli teşekkürler.
...ş07.10.2025Çok başarılı
...n04.10.2025Yufkanız da çok güzel
...r01.10.2025Güzel yemekti.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: pasavul@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0723098272500001

Satıcı Ticari Unvanı

PAŞAVUL GIDA İNSAAT OTOMOTIV SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Döner Ağacı Merter