rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Tostçu Servet Usta

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ÜNİVERSİTE MAH. FİRUZKÖY BULVARI BLV. MURAT APT MURAT APT NO: 59 B İÇ KAPI NO: 2 AVCILAR/ İSTANBUL
...y11.06.2026Tşkler sıcacık geldi
...n11.06.2026çok güzel çok beğendim
...z09.06.2026Çok güzeldi :) dolu dolu bir tost. Şarküterinin baharatı çok yerinde. Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.
...r18.05.2026harikaydı
...a08.05.2026Elinize saglik tostun tadı tuzu gayet güzel🤌😊
...n05.05.2026malzemesi gayet güzel ve dolu doluydu elinize sağlık
...r27.04.2026Her zaman lezzetli, ekmek tercihi ile farklı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan bir işletme
...n24.04.2026Kahvaltılarımın vazgeçilmezi oldu artık. bir de mekana gidip menemen denemenizi tavsiye ederim.
...ş20.04.2026güzeldi
...n15.04.2026keyif alarak yedim :)
...r12.04.2026İlk defa sipariş verdim cok memnun kaldım cok teşekkür ederim bol kazançlarınız olsun ustam
...n11.04.2026Müdavimiyim
...k10.04.2026Tost çok güzeldi çıtır çıtır yarım ekmek diye bekliyordum özel ekmekle gelmesi şaşırttı beni teşekkürler emeği geçenin eline sağlık
...z10.04.2026Müdavimi olduk
...g03.04.2026Ellerinize sağlık gayet güzel ve lezzetli.
...ı31.03.2026Güzel 👍( güzelinden olan yorum )
...y31.03.2026Servet Ustam ilk defa tostunuzu denedim süperdi ellerinize sağlık
...ç24.03.2026güzeldi teşekkürler
...k19.03.2026Tat lezzet herşeyi isteğinize göre yapan bi yer
...r08.03.2026Teşekkürler
...r26.02.2026tek kelimeyle bayıldım ellerinize sağlık kurye de çok saygılı ve kibardı hızlı teslimat çok teşekkür ederim bundan sonra tercihim sizsiniz
...r20.02.2026Çok lezzetli teşekkür ederim
...n18.02.2026Tostlar çok lezzetli ve bol malzemeliydi. Elinize sağlık, yakınımızda böyle bir yer olduğunu bilmek iyi oldu 👍🏻
...k18.02.2026çok iyiydi. tavsiye ediyorum
...n17.02.2026sipariş haricinde sabahları da ara sıra uğradığım ve özellikle sucuklu menemenine bayıldığım Servet abi bu işin hakkını veriyor. uygun fiyata mükemmel lezzet.
...r13.02.2026Hem lezzetli hem hızlı. Teşekkür ederim
...n12.02.2026Teşekkür çok lezzetliydi
...İ11.02.2026sizden sürekli sipariş veriyorum, çok sıcak zamanında ve lezzetli geliyor.. ama son iki siparişim çok kurumuştu malzeme azdı, yemekte zorlandım bilginiz olsun. yinede çok teşekkür ederim 🙏
...r10.02.2026Sıcak, lezzetli doyurucu
...a09.02.2026Güzelinden illede servet usta ;) 🫶
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0016:00
Saturday08:0012:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: yasemin.cucuk@hs01.kep.tr

MERSIS No: