rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Çapa Waffle

KAPALI
TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Üniversite Cad., No:63*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a20.06.2026Güzeldi ama porsiyon küçük geldi
...k18.06.2026çok iyidi
...t11.06.2026İstediğim gibiydi
...z22.05.2026Bu fiyata bu kadar iyi waffle beklemiyordum şahsen. Tadı da çok güzel. Bir waffledan alınabilecek maksimum verimi aldım. Elinize sağlık, teşekkürler.
...u21.05.2026o kadar güzeldi kii tam istediğim gibi bol çikolatalı olmuştu notu ciddiye almalarına sevindim
...k27.01.2026Gayet lezzetli 👌
...y10.10.2025ellerinize sağlık çok güzeldi.
...ğ10.09.2025kuryeniz gerçekten çok nazik bir insan hayır duamı aldı sağolsun lezzet süper yıllardır bozmayan çapa waffle lezzeti her şey 10/10 tavsiye ederim
...x26.06.2026Kuryeye ayrıca teşekkürler iyiydi
...l21.03.2026aşırı tatlıydı
...ş15.01.2026Waffle hamuru çok küçüktü
...N13.01.2026Teslimat süresi ortalama2 katı aşıldı.
...e13.03.2026cok guzel olmus
...m09.04.2026çevreme önerdiğim tek wafflecim 🤤🫠❤️‍🔥
...r28.03.2026En az 50 kere sipariş vermişimdir hepsinde de tam istediğim gibi geldi harika elinize sağlık 😆
...Y18.03.2026yıllardır gittiğim tek wafflecı.. o kadar iyi ki mükemmel kelimesi az kalır notlara dikkat ediyolar porsiyonlar çok yeterli hatta fazla bile süper
...ü18.03.2026çok güzeldi çok beğendim ellerinize sağlık bütün malzemeler taptaze ve tertemizdi
...r01.02.2026Çok güzeldi ama biz yediğimizde aşırı şekerli geldi tabi bu kişiden kişiye değişir ellerinizden sağlık çok güzeldi
...l24.08.2025Bence eskiden çok daha iyiydi. Yıllar sonra tekrar sipariş verdim eski tadı alamadım.
...N24.02.2026Her gün sipariş veriyorum nerdeyse çok güzel elinize sağlık 😊
...k15.02.2026Harika çok lezzetli
...x10.02.2026mükemmeldi
...n09.01.2026Harika ellerinize saglik
...z07.01.2026Ürün içeriği karışmadan teslim edildi,teşekkürler
...l29.12.2025Sipariş çok hızlı geldi kurye çok kibardı teşekkür ederim
...l07.12.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi çookk beğendimm
...r21.11.2025her zaman tek tercihim
...n14.11.2025Çok fazla söze gerek yok her zaman çok güzel ve hep burdan yiyorum
...k11.11.2025Çok tatlı göndermişler. Teşekkürler 🙏
...z09.11.2025çok güzeldi ellerinize sağlık bence herkes denemeli
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: burhan.gazen@hs01.kep.tr

MERSIS No: