- Dondurma
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Vardarlı Dondurma
Vardarlı Dondurma Değerlendirmeler
...a
4 Hafta Önce
Külahın ücretli olması dışında cok iyi
...i
1 Ay Önce
Yazı getirdiiiiiiiiikkkk
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...y
3 Ay Önce
Tuzlu karamel ve fıstıklı favorimiz
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...r
5 Ay Önce
Naneli çikolatalı dondurmasına bayildim
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...i
5 Ay Önce
Her zaman en iyisisiniz.
...n
9 Ay Önce
Lezzet harika iletişim harika teşekkür ederim
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
- Kağıt Helva80 TL
...k
9 Ay Önce
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
- Dondurma (500 gr.)900 TL
- Kağıt Helva80 TL
...k
9 Ay Önce
Şahane
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...t
10 Ay Önce
çok çabuk geldi. Dondurmalar çok lezzetli. Limonun aroması biraz azdı.
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...e
10 Ay Önce
Her zamanki gibi lezzetli
- Dondurma (1 kg.)1.800 TL
...s
10 Ay Önce
mükemmel
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...n
10 Ay Önce
Çok güzel. Elinize sağlık. Fiyat görece yüksek.
...i
10 Ay Önce
Fevkalade.. çok çok iyi. Deneyin..
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...i
10 Ay Önce
Çok lezzetli
- Dondurma (500 gr.)900 TL
- Kağıt Helva80 TL
...z
11 Ay Önce
Mükemmel bir dondurmacı külahları da harika elinize sağlık
- Dondurma (1 kg.)1.800 TL
- Kağıt Helva80 TL
...i
11 Ay Önce
Fiyat pahalı evet ama dondurma çok güzel. Hepsi birbirinden lezzetli. Teşekkürler
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...z
1 Yıl Önce
Mükemmel bir dondurmacı elinize sağlık
- Dondurma (1 kg.)1.800 TL
...i
9 Ay Önce
Biz severek yiyoruz dondurmasını
...r
9 Ay Önce
👍👍👍👍
- Dondurma (500 gr.)900 TL
...n
10 Ay Önce
sos fıstık unutulmuş
...y
10 Ay Önce
Erimeye başlamıştı
...n
11 Ay Önce
gayet güzel
...z
1 Yıl Önce
dondurmalarin tadı birbirine girmişti naneyle oreo limon yanyana mesala ,aynı kapta ekşi tatli diye ayrılarak konulsa güzel olurdu naneli caremel yedim onun disinda lezzet çok güzel paketlemede iyi
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...y
1 Ay Önce
Dondurmayı basit bir plastikte erimiş olarak göndermenize hiç anlam veremedim strafor kabımız yok mu?
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...ç
2 Ay Önce
Dondurma çok lezzetli fakat paketleme kötü. Yalıtımlı taşıma kabı ile getirilmediği için dondurmalar geldiğinde hafif erimişlerdi. Kağıda sarılarak getirilen külahlardan biri de çatlamıştı.
...k
4 Ay Önce
tek kelime ile mükemmel
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...e
2 Hafta Önce
Dondurma güzeldi ama istediğim çikolata sosu gelmedi
...i
10 Ay Önce
Keşke fiyatlar daha uygun olsa ama çok iyi dondurma
- Dondurma (750 gr.)1.350 TL
...n
4 Ay Önce
bitter çok bozmuş. yıllar önce gerçekten bitterdi.
...z
3 Gün Önce
Yerin de yediğimiz dondurmayla alakası yok çok şaşkınım o kadar para verdim. İnsan soğuk buzla gönderir dondurma erimiş, Nutellalı dondurma alakası yok kakao tozuyla yapılmış adeta…

