rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Kahve Dünyası

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kızılay Mah. Atatürk Bulv. No:96, Z-13, Kızılay Alışveriş Merkezi, Çankaya/Ankara
...y01.06.2026İlginiz için teşekkür ederim ☺️
...r21.05.2026HHHHAAAARİKKAAAA
...i16.05.2026Kahve de çok güzeldi cookie de, sıcaklıkları da gayet OKdu. Ama kurye abi çok kibardı ve hiç dökülme falan olmamıştı kahvede falan, çok sağlam getirdi. Çok teşekkürlerr.
...a15.05.2026Eksiksiz ve sıcak geldii teşekkürler
...l10.05.2026nane limon smoothie öneririm yaz için çok ferahlatıcı
...Y05.05.2026zuper
...r23.04.2026Teşekkür ederim çok tatlılar yorumları okuyorlar iyi çalışmalar diliyorum
...ç09.04.2026çok güzeldi elinize sağlık gofrikli her ley favdır
...n25.01.2026her zamanki gibi tatlıları harika. paketleme de çok güzel fakat bir tane peçete dahi olsa koysanız harika olur.
...ş16.11.2025Diğer kahve dünyası şubelerine kıyasla bayağı özenliydi
...z04.10.2025özellikle fiyat performans profiterol süperr
...m03.08.2025Kahve istediğim gibi sıcak geldi , paketleme çok başarılıydı ,sipariş notlarıma dikkat ettiler , teşekkürler .
...m07.04.2026İstediğim pasta ellerinde yoktu yerine gönderdikleri pasta da güzel değildi, sandviçse dolu doluydu güzeldi
...ş16.10.2025Börekitas gelmedi ne yazıkki onun dışında lezzetli idi.
...n18.06.2026pasta kupkuruydu hani bi gece açıkta dolapta bırakılmış gibi bi kuruluk. kahve güzeldi ama kahvesini seviyorum buranın.
...p01.03.2026kahve güzel ama pastanın keki bayat
...k08.02.2026Füme Bagel kalmadı, peynirli göndersek olur mu diye arayıp hiç göndermiyorlar paramız çöp
...ı08.09.2025Mozaik pasta siparişi vermiştim ancak yanlış pasta gönderilmişti
...l21.04.2026Sandviç boyut olarak doyurucuydu ama 1 haftalık ekmekten yaptınız sanırım yerken dişim kırılacaktı.
....20.03.2026tatlı gönderilmedi
...a29.07.2025Kahveden çok buz vardı teşekkürler
...e01.06.2026Gofrik latte dökülmüş ve ürünü yanlış göndermişler
...n23.05.2026Ürün tarafıma dondurulmuş buzluktan çıkmış şekilde ulaştı bu şikayet konusunda da destek alamadım.
...n15.05.2026Kahvenin sıcaklığı iyiydi ancak kruvasanı ısıtmadan taş gibi göndermişler.
...r14.05.2026lezzet 0
...z11.05.2026O kadar kötüydü ki
...ç04.05.2026Rezalet kahveyi dökülmemesi için sarmaları gerekirdi veya iki tane kapak geçirmeleri gerekirdi tüm kafeler böyle yaparken siz niye böyle yapmıyorsunuz bardağın içi tamamıyla bomboş geldi
...ı20.04.2026Sandwich bayattı.
...y02.04.2026siparişin kapıya bırakılmasını söylememiştim buna rağmen kapıya bırakıldı
...l27.03.2026Kahvenin sütü aşırı fazla ve fıstık tadı hiç gelmiyor her zamankinden faklı yapılmış hiç beğenmedik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012