- Uzak Doğu
- Restoran Teslimatlı
Sgk Sepette Gastronomi Kataloğu
Sgk Sepette Gastronomi Kataloğu Değerlendirmeler
...c
1 Hafta Önce
Teşekkür ederim sıcacık ve lezizdi
...n
1 Ay Önce
müthiş çok güzel
- Spicy Roll (8 Adet)793 TL
...u
1 Ay Önce
Süper❣️
...ı
2 Ay Önce
1 yılı aşkındır buradan sipariş veriyorum gayette memnunum fakat bu son yediğim hayatımda yediğim en iyi sushiydi .bu msrka sürekli yenilik yapıp lezzetlerini hep daha iyiye götürmeyi başarıyor bence
- Not availableKarides Cipsi
...v
2 Ay Önce
Yemeğimin hazırlanması uzun sürdü, neredeyse bir saat. Otantik Asya mutfağı, büyük porsiyonlar, dengeli acılık ve kaliteli malzemeler. Aydın’da böyle yerlerin olması harika, tavsiye ederim.
- Kung Pau Tavuk747 TL
- Sake Maki (6 Adet)686 TL
- Karides Ramen796 TL
...ç
2 Ay Önce
malesef pek başarılı bulmadım. yine de ellerinize sağlık.
...p
4 Ay Önce
Hızlı teslim edildi,lezzeti iyiydi notlara dikkat ediyorlar ilgili bir işletme tekrardan sipariş veririm
- Maki Mix Set (2 Kişilik)1.845 TL
...i
4 Ay Önce
O kadar ama o kadar iyiydi ki . Ellerinize sağlık
- Lo Mein Sebzeli490 TL
...n
5 Ay Önce
Her şey tam istediğim gibiydi. Kendimi şımartmak istediğimde kesinlikle sipariş vereceğimdir bu restorandan. Sushideki tüm malzemeler taptazeydi BA-YIL-DIM.
- Not availableTeriyaki Soslu Sebzeli Noodle
...ı
6 Ay Önce
Gerçekten güzel sushi yapıyorsunuz. Notları da dikkate alıyorsunuz. Ben farketmeden havyarsız california roll söylemişim çevresi susamlıydı o şekilde sevmediğim için yemedim ona dikkat etmeliymişim.
- California Roll (8 Adet) (Havyarsız)723 TL
...n
6 Ay Önce
Lezzet 10/10 ama pek doyurucu bir seçenek değil :(
...ş
7 Ay Önce
Harikaydı elinize sağlık
...ş
7 Ay Önce
Çok iyi
...z
7 Ay Önce
İlk defa sipariş verdim, her şey çok güzeldi
- Surimi Nigiri (2 Adet)527 TL
...ş
8 Ay Önce
Çok iyiydi.
...l
9 Ay Önce
her şey çok güzeldi
- Not availableKarides Cipsi
...r
6 Gün Önce
sipariş vermeden önce yorumlara bakanlar için akşam yemeği olarak düşünmeyin beklediğinizden çok daha az geliceğinden emin olabilirsiniz benim düzenli gece atıştırmalığım
...r
7 Ay Önce
lezzwtliydi. ama siparis gec geldi bi tane de aybke ablam ben kirayim dedi 3/5 kapattik
- Spicy Roll (8 Adet)793 TL
...n
8 Ay Önce
Çok güzeldi
...M
2 Ay Önce
maalesef kesinlikle ortalama altı bir tat. sushi çok sevmeme rağmen ilk ve son söyleyişimdi memlekete dönünce yerim artık :(
...p
2 Ay Önce
pirinci güzel değildi dağılıyordu
...Ş
Dün
Müthiş derken, son zamanlarda kaliteyi bozdular... Pişmemiş, takır takır pirinclerle yapılan ürünlerde patlaklar tabi ki olur. Şekil bozukluğu bir tarafa son siparişin yarısını çöpe attım :(
...ş
2 Hafta Önce
Hepsi dokulmustu para iadesi istiyorum yemedim her yerim sos oldu ve
- Su (33 cl.)35 TL
...i
2 Hafta Önce
tazelik açısından bi sıkıntı yoktu ama sushiler dağılmıştı düzensizdi pirinci kötüydü
...m
1 Ay Önce
Cok pahalı azıcık şey. Esnafın gözü doymuyor. İçinde avakado bile yoktu
...k
8 Ay Önce
sushi falan değil bildiğin dürüm gibi. almayın. gidin bi yerde oturun yeyin

