- Burger
- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Soft İslak Hamburger Ve Sokak Lezzetleri
Soft İslak Hamburger Ve Sokak Lezzetleri Değerlendirmeler
...l
2 Gün Önce
Ellerinize sağlık
- Soft Menü 1550 TL
...r
3 Gün Önce
Yediğim en iyi ıslak hamburgerdi kurye de çok kibardı küçük ikramınız için de çok teşekkür ederim
- Klasik Islak Hamburger162,50 TL
- Cheddarlı Islak Hamburger175 TL
- Cheddarlı Sosisli Sandviç212,50 TL
...t
1 Hafta Önce
et sevmeyen biri olarak müdavimim oldunuz o derece lezzetli notu da dikkate almissiniz cok teşekkür ederiz ellerinize sağlık
- Soft Menü 21.100 TL
...R
2 Hafta Önce
Çok iyiydi
- Tavuklu Pilav Menü250 TL
...n
2 Hafta Önce
İnanılmaz güzeldi, umarım bozmadan devam ederler
- Kaşarlı Islak Hamburger175 TL
...n
2 Hafta Önce
Çok lezzetliydi hakkını veriyorlar kurye aynı şeklide çok başarılıydı tavsiye ederim
...l
2 Hafta Önce
Çok iyiydi ellerinize sağlık
- Klasik Islak Hamburger162,50 TL
- Sütaş Ayran45 TL
...r
3 Hafta Önce
Süper lezzetli ve sıcak geldi her saatin yemeği İstanbul’da özlediğim alıştığım lezzeti burada bulmak çok hoş oldu.
- Soft Menü 21.100 TL
...k
1 Ay Önce
Bunca zaman islak hamburger yerine başka bir şey yemişiz bize gerçek islak hamburger yedirdiğiniz için teşekkür ederiz :)
- Kaşarlı Islak Hamburger175 TL
...k
1 Ay Önce
Sıcacık ve hızlı geldi baya beğendim tekrar sipariş veririm elinize sağlık
- Patatesli Sosisli Sandviç237,50 TL
...y
3 Gün Önce
İlk defa ıslak hamburger yedim.. Sıcaklık ve ıslaklık olarak çok iyiydi lakin sosta benim çok beğenemediğim bir tat vardı yada köftede ondan dolayı 1 yıldız kırdım.. Elinize sağlık
...n
1 Ay Önce
tatlıyı koymasanız çok daha ii
- Baharatlı Patates Kızartması140 TL
- Soft Menü 21.100 TL
...r
2 Hafta Önce
kötü asla diyemem, ama muhteşemdi de diyemiyorum. arada
...n
2 Hafta Önce
İlk defa sipariş verdik hamburger muhteşem ötesiydi patates çok fazla geldi biz az gelir diye tahmin ediyorduk keşke hamburger de büyük olsa kadın halimle on tane yerim elinize sağlık
...r
1 Ay Önce
Çok lezzetli ve temiz güzelce hazırlanmıştı
...l
3 Hafta Önce
hamburgerler ezilmiş ozentisiz hiç beğenmedim parama yazık

