rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

The Fountain

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 72 inceleme
The Fountain Cafe, Martı sokak 16 a
...ç19.06.2026sanirim eskisehirdeki en iyi waffleciyi kesfettim
...ş27.04.2026teşekkürler 😊
...z21.04.2026kurye saolsun adam
...b12.04.2026çok bol çok güzel elinize sağlık harika ♡ ama küçük bir detay bu kinder pingui değil bu süt dilimi oluyor 😝 olsun o da güzel gayet
...ç04.04.2026çok beğendim çok güzeldi ellerinize sağlık
...k01.03.2026Mükemmell ama mekandaki porsiyon daha büyüktü sanki
...a23.02.2026Tatlı krizime çok iyi geldi gayet doyurucu ve bol çikolatalıydı gelirken biraz dağılmış ama gayet normal ellerinize sağlık
...y16.02.2026Her zaman ki gibiydi kurye arkadaşaca ayrıca teşekkürlerimi iletirseniz çok sevinirim bu yağmurda getirdi ve surat yapmasını beklerken aşırı Güler yüzlüydüü ☺️☺️☺️
...r09.02.2026asssiirrriii guzel ellerinize saglik boyutta cok iyi
...r08.02.2026The foubtain love choco waffle çok lezzetliydi tek kişi yeterlidir görsel olarak tiramisu kare yapılmış fena değildir kurye çok iyidir
...n29.12.2025KAÇINCIYA YEDİĞİMİ BİLMİYORUM HARİKA BİR TAT ÇOK LEZZETLİ PORSİYONU BÜYÜK DOYURUCU TAM İSTEDİĞİM LEZZET BUYDU 10/10 HARİKASINIZ BÖYLE DEVAM EDİN
...l25.12.2025Çok lezzetliydi 2 kişi yedik resmen dev boy elinize sağlık
...i21.12.2025Uzun zamandır yediğimiz en güzel waffle. Teşekkürler.
...l13.12.2025Çok lezzetliydi.
...m21.11.2025buranın puanı neden bu kadar az ??
...n20.11.2025kessinliklee harika bi lezzett çok beğendim tekrar söyledim tavsiye ederim aşırı tatlı sizi tıkayabilir o yüzden bi tanesi iki kişiye yetebilir
...u17.11.2025son zamanlarda yediğim en güzel waffledı brownie kinderpingui çok güzel yakışmış ellerinize sağlık
...n15.11.2025Hayatımda yediğim en güzel waffledı çikolatası enfesti ayrıca hamuru da iyi pişmiş ve çok lezzetliydi porsiyonda çok büyük servisi de her şeyi ile çok iyidi bayıldım 10/10 bir daha hep burasııı
...ç29.10.2025Hızlı gençlere tavsiye ederim.
...z28.10.2025porsiyon tabaktan taşıyor baya büyük soslar ve malzemeleride çok güzel kahvem gelmedi ama işletme hemen çözdü teşekkürler.
...u24.02.2026Lezzet olarak harika ama boyut kesinlikle çok küçük
...z23.02.2026Waffle ın tadı çok güzeldi fakat dökülmüş yolda gelirken daha iyi paketlenebilirdi 🙏🏻
...r12.02.2026kruvasanlar kuruydu sanki bayat gibi ve içlerinde krema yoktu meyvesi boldu sadece üstündeki malzeme ne ise o…bir de hafif ekşi tat aldım maalesef..Waffle da bayat bır tad vardı …pişman olduk
...l09.01.2026Tek kelimeyle harikaydı 🌸
...n28.12.2025çok beğendik ellerinize sağlık
...ç01.11.2025Gerçekten malzemesi bu kadar bol bir waffleı ilk defa yedim
...l26.04.2026tadını beğenmedim ekmekleri kötüydü sadece meyveler güzeldi onun dışındakiler kötüydü
...l01.03.2026Kruvasan çok hamurdu, meyvesi çok azdı. Pek beğenemedim
...ş21.02.2026soslar az gibiydi fotoğraftaki gibi değil
...n19.02.2026bir bardak suya 1 çuval şeker mi kattınız bu nasıl tat
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:3023:59
Saturday,Sunday00:0002:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: