rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Mayanne

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Fatih Cd. 122H
...k19.06.2026fiyatlar biraz pahalı gelmişti ama bu kaliteye normal sanırım. sipariş verdiğim her şey çok güzeldi.
...ş19.06.2026Notumu dikkate aldıkları için teşekkürler. Gayet lezzetli ve doyurucuydu
...Z16.06.2026İlk kez sipariş verdim ürünler taze ve kaliteli hediyeniz için de teşekkür ederiz.mutlaka tekrar sipariş vereceğim ürünlerinde mis gibi tereyağı tadı geliyor
...k13.06.2026Daha önce de sipariş vermiştim kurye kaynaklı iptal olmuştu sağ olsunlar ilgilendiler kendileri getirdiler. Bu siparişimden de çok memnun kaldım teşekkür ederimm
...r11.06.2026Donut efsaneydi
...r08.06.2026hayatım yediğim en güzel poğaça yiyip yiyebileceğiniz ennnn güzel ennn güzel ürünler poğaçalar simitler burada valla kaç yıl simit sarayında çalıştım hiç bu kadar güzelini yemedim teşekkürler
...ı23.05.2026kesinlikle tavsiye ederim, ellerinize saglik cok güzel bayildim resmen
...n21.05.2026Her ürününüz çok lezzetli
...r20.05.2026Tatlı notunuz ve ikramınız için teşekkür ederim
...r16.05.2026O kadar lezzetli ki… pastane poğaçası gibi değil ev poğaçası gibi kıyır kıyır. Bayıldım
...u14.05.2026Pişiler çok güzeldi tiramisu toplarına da şans verebilirsiniz baya güzell
...n09.05.2026Taze ve lezzetliydi özellikle sandviç çok güzeldi teşekkürler
...l09.05.2026Elinize sağlık o kadar güzeldi ki sıcacık annem yapmış gibiydi pişiler Allah razı olsun
...n06.05.2026ilk defa sipariş verdim inanılmaz taze ve güzel hazırlanmış yiyeceklerle karşılaştım siparişlerimi çok özenle hazırlanmış ve taptaze lezzetliydi ellerinize sağlık
...a29.04.2026Bütün ürünleriniz çok kaliteli ama pişilerinize bayılıyorum
...z23.04.2026Çok güzeldi . Sadece kuryelere kapıya bırak notlarına özellikle dikkat etmelerini rica edeceğim . Israrla zili çalıp durdu kapının fotosunu falan çekti :(
...k04.04.2026Elmalı kurabiye sipariş ettim çok lezzetli çok Güzel aynı ev kurabiyesi engelliyim çok canım çekmişti yapamayınca ama aynı ev yapımı çok doğal tadı da çok az çok güzel tam istediğim gibi ..
...i26.03.2026herzaman ki gibi gayet tadında tuzunda idi👍
...n19.03.2026Harikaydı. Sürekli sipariş veriyorum özellikle brownie sıcak geliyor gerçekten harika
...r22.02.2026Teşekkür ederiz. Her zamanki gibi güzel lezzet ve paketleme, hediye tatlarınız için de ayrıca çok naziksiniz.
...n20.02.2026Brownie gerçekten beklemediğim şekilde harikaydı. Bazlama sandviç bana uygun değildi.
...ı01.02.2026Pişinizi kurabiyelerinizi zaten seviyorduk elinize sağlık .bugün hediye kurabiyelerinizi de denemiş olduk çok beğendik teşekkür ederiz
...k22.01.2026Çıtır çıtır cok guzel mag ilk defa soyledım harıkaydı
...z16.01.2026Siparişler yanında gelen hediye için çok teşekkür ediyorum çok naziksin ve tatlısınız, ilk kez sipariş veriyor oldum çokça memnun kaldım kolay gelsin..
...n08.01.2026Gerçekten çok lezzetliydi her şey böyle bir işletmeye ihtiyaç vardı
...n25.12.2025Pişiler gayet lezzetli ve doyurucu. Kurye de çok kibar ve efendi birisi. Teşekkür ederim.
...l22.12.2025high quality
...l16.12.2025high level quality herkese tavsiye ederim lezzetli
...l16.12.2025cok tesekkur ederiz hediyeniz icin bazlama sandvuci efsane herkese tavsiye ederim high level quality
...r07.12.2025Çok güzeldi elinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday08:3022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0010187386900001