- Kahvaltı & Börek
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Nacaroğlu Baklava
Nacaroğlu Baklava Değerlendirmeler
...ı
1 Ay Önce
Her zaman çok güzel
...ş
2 Ay Önce
Uzun zamandır böyle taze güzel baklava yememiştim ellerinize sağlık
...R
2 Ay Önce
Baklavalar çok taze, çok lezzetli. Dondurma bizi çocukluğumuza götürdü. Yıllardır böylesini yememiştik. Elinize sağlık
- Sade Kesme Maraş Dondurması (500 gr.)565 TL
- Not availableHavuç Dilim Baklava (250 gr.)
- Şöbiyet (250 gr.)690 TL
- Fıstıklı Kuru Baklava (250 gr.)660 TL
...u
7 Ay Önce
Her zaman hızlı, özenli, taze ve lezzetli. Arkadaşlarımızı ziyarete giderken tatlıyı biz götürüyoruz, asla mahcup olmadık ve herkes çok beğeniyor. Çok teşekkür ederiz.
- Cevizli Burma Kadayıf (500 gr.)580 TL
- Fıstıklı Kıvrım (Burma) Baklava (500 gr.)830 TL
...ş
7 Ay Önce
Hep buradan eve sipariş ediyor sıcacık gelmiyor elbette ama hiç soğuk da gelmedi gayet iyi, lezzetine zaten diyecek bir şey yok…
- Yarı Fıstıkzade Yarı Billuriye (2 Kişilik)960 TL
...u
1 Ay Önce
Güzeldi, teşekkür ederiz
...n
10 Ay Önce
Bir antepli olarak kadayıfı çok beğendim lezzetliydi hızlı geldi sıcaktı sadece kare katmerin kaymağı bir tık fazla olabilirdi onun dışında çok güzel
- Antep Katmeri600 TL
- Simit Katmer600 TL
...k
7 Ay Önce
Bir Maraşlı olarak söyleyeceğim billuriye başarılı Ankara standartlarından yüksek, dışardan sipariş vermiyodum sıcak da geldi. Hayırlı kazançlar
...p
7 Ay Önce
Künefe sıcak geliyor oldukça lezzetli
- Peynirli Künefe (4 Kişilik)1.620 TL
...K
8 Ay Önce
Cok güzel
- Antep Katmeri600 TL
- Not availableKakaolu Maraş Dondurması (500 gr.)
...r
10 Ay Önce
Ürünler gerçekten leziz ve memnun kaldık sepet gönderim ücreti keşke daha düşük olsa sürekli söylesek.
...R
1 Yıl Önce
İkisi de harikaydı ,sıcacık geldi ,bundan sonra buradan alırım
- Yarı Fıstıkzade Yarı Billuriye (2 Kişilik)960 TL
- Peynirli Künefe (2 Kişilik)820 TL
...n
10 Ay Önce
fiyatı biraz daha uygun olabilir lezzetli
- Yarı Fıstıkzade Yarı Billuriye (2 Kişilik)960 TL
...n
3 Ay Önce
Fıstıklı burma kadayıfı yapan usta da bir problem galiba…yorumlara bakarak sipariş verdim… ne tatlı ne şerbet ne yağı ne kokusu. Direk çöp!
...e
11 Ay Önce
çok ılık geldi. Bu havada bu ılıklığı nasıl başardınız? Peyni sertleşmişti içinde zor yedik.
...r
9 Ay Önce
Bayat

