- Kahvaltı & Börek
- Mantı
- Tatlı
- Express Teslimat
İstek Börek Baklava & Mantı
İstek Börek Baklava & Mantı Değerlendirmeler
...t
1 Hafta Önce
Gerçekten ne sipariş ettiysem her şey aşırı lezzetli ellerinize sağlık
- Ayvalık Ekmeğine Kaşarlı Tost250 TL
- Ezogelin Çorbası125 TL
...a
2 Hafta Önce
Özellikle ezogelin çorbası çok güzeldi tekrar alırım kesinlikle
- Patatesli Kol Böreği (250 gr.)210 TL
- Ezogelin Çorbası125 TL
...n
1 Ay Önce
Herşey çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
- Patatesli Kol Böreği (250 gr.)210 TL
- Zeytinyağlı Tabağı (500 gr.)400 TL
...y
3 Ay Önce
Ispanaklı böreğe bayılıyorum aynı annemin yaptığı börek gibi. Pazılı börek de muhteşem.
- Not availablePazı Böreği (250 gr.)
- Ispanaklı Köy Böreği (250 gr.)210 TL
- Zeytinyağlı Tabağı (500 gr.)400 TL
...y
4 Ay Önce
Muhteşemsiniz, ne diyim sabah sabah ilaç gibi geldi :)
- Kıymalı Boşnak Mantı Böreği (250 gr.)245 TL
...y
5 Ay Önce
Yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim, hediyeniz için de. O yogurt ve sos öylesine yakışıyor ki :)
- Tepsi Pizza (Dilim)90 TL
- Kıymalı Boşnak Mantı Böreği (250 gr.)245 TL
...y
5 Ay Önce
Çok iyiydi, Allah razı olsun
- Tepsi Pizza (Dilim)90 TL
- Kıymalı Boşnak Mantı Böreği (250 gr.)245 TL
...y
5 Ay Önce
Zeytinyağlı tabağı harikaydı. Özellikle kısır ve pancar salatasına bayıldık. Börek de muhteşemdi. Metropol kartın da gelmesini dört gözle bekliyoruz.
- Kuru Köfte600 TL
- Not availablePazı Böreği (500 gr.)
- Zeytinyağlı Tabağı (500 gr.)400 TL
...u
6 Ay Önce
Kısa sürede geldi. Sıcak ve taze. Çok teşekkürler
- Sade Börek (250 gr.)175 TL
- Kıymalı Boşnak Mantı Böreği (250 gr.)245 TL
...n
9 Ay Önce
çok lezzetliydi teşekkürler
- Yarım Ekmeğe Ton Balıklı Sandviç460 TL
...y
10 Ay Önce
Çok güzeldi aynı gün ikinci siparişimiz, çok teşekkür ederiz :)
- Ispanaklı Köy Böreği (250 gr.)210 TL
- Kıymalı Boşnak Mantı Böreği (250 gr.)245 TL
...y
10 Ay Önce
Harikasınız, teşekkür ederim köy böreği çok güzel 😊
- Ispanaklı Köy Böreği (500 gr.)420 TL
...y
11 Ay Önce
Bu oizza çocukluğumu hatırlatıyor bana :) her sabah sipariş veriyorum inşallah bigüj sıcak sıcak çıktığı gibi yakalarım….
- Tepsi Pizza (Dilim)90 TL
...p
11 Ay Önce
Ispanaklı köy böreğiniz gerçekten çok iyi
- Ispanaklı Köy Böreği (250 gr.)210 TL
- Not availableEge Otlu Börek (250 gr.)
...l
2 Hafta Önce
Zeytinyağlı tabağının çok taze olduğunu düşünmüyorum. Kısır sertti, sarma bir kaç günlük gibiydi. Patates salatası zaten taze değil kesinlikle. Mercimek köftesini beğendim fakat litfen günlük yapılsın
...n
9 Ay Önce
Sosyete simidinin içinde sucuk yoktu. Kendimi aldatılmış gibi hissettim. Ayrıca tahinli kurabiye alacaklar çok küçük olduğunu bilsinler
...n
10 Ay Önce
Ispanaklı köy böreğinin hamuru çok güzel sadece biraz daha iyi yağ kullanılabilirse çok daha mükemmel olur
- Ispanaklı Köy Böreği (500 gr.)420 TL
...k
10 Ay Önce
Güzel ama peyniri azdı. Elinize sağlık
- Adana Böreği (500 gr.)490 TL
...m
11 Ay Önce
Kayseri mantisi denmez ama fena degildi. Hizli teslimat.
- Çıtır Mantı (250 gr.)445 TL
- Kayseri Mantısı (250 gr.)445 TL
- Limonlu Soda (20 cl.)50 TL
...R
8 Ay Önce
Neden gonderdiginiz siparislerde fiş göndermiyorsunuz???
...n
2 Hafta Önce
ne yoğurt ne sos vardı üzdü
...n
11 Ay Önce
Favori mekanım oldu börekleri gözlemeleri çok lezzetli böyle devam edin bozmadan
- Ispanaklı Köy Böreği (250 gr.)210 TL
- Kaşarlı Gözleme (200 gr.)280 TL
...r
8 Ay Önce
Böreklerin hamuru okdar kalın ki ekmek yiyor gibi oldum. Bana hitap etmedi açıkcası. Ama mide yanması falan yapmadı. Temizliğine titizliğine güvenirim
...ş
4 Gün Önce
İade etmek istiyorum resmen rezalet
...k
5 Ay Önce
Ispanaklı gözlemenin ıspanakları çiğ ve aşırı yağlıydı . Su böreği vasat ,havuçlu kek ise kuruydu .. yorumlara bakarak aldandım . Zaten yenmedi çöp oldu …
...n
5 Ay Önce
Pazı böreği çok kötü rahatsız etti sanırım yağı çok kötüydü
...y
9 Ay Önce
Dilimi 65 tl olan pizza kibrit kutusu büyüklüğünde, ve bütün kenar köşeleri koymuşlar :))
...n
10 Ay Önce
Kiymali paratesli koy boregi eksi oldugu icin iade etmek istiyorum
...r
10 Ay Önce
Tostun içinde kaşar yoktu iki ekmek ayrı ayrı geldi neredeyse gerçekten bir daha sipariş vermeyeceğim böyle olacaksa sucuklar ayrı kötü ve çiğ zaten

