rider-banner-icon
  • Döner
  • Tantuni
  • Express Delivery

Özkan Tantuni

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 100+ reviews
Turgut Reis Mah. İstiklal Cad. No :2
...n6/11/2026Çok iyi, ekmeği çok daha az olsa daha iyi olurdu
...y6/9/2026Malzemesi boldu yine teşekkürler Özkan tantuni
...y5/7/2026İçi çok boldu gayet iyiydi 10 üzerinden 10
...N2/17/2026Dürümler tam istediğimiz gibi yapılmıştı. Sıcacıktı.Restorantta yediğimiz sıcaklıktaydı. Bifteği de bol boldu. Hakkını vermişler. Kalitesini bozmadı. Kurye ise bir banka çalışanı kadar kibardı☺️
...k1/21/2026Çok lezzetliydi.
...u11/23/2025harika sıcacık geliyor. ellerinize sağlık
...u11/20/2025Özkan bu işi yapıyor mersinde
...r10/9/2025Çok lezzetliydi ve hızlıca teslim edildi, ayrıca hem kurye hem mağazada telefonda görüşen personel çok kibar ve yardımseverdi, teşekkür ediyorum.
...r9/9/2025mükemmel
...k8/16/2025Çabuk geldi.
...r8/4/2025gayet güzeldi teşekkür ederim. basarılarınızın devamını dilerim.
...p6/5/2026hızlı ve eksiksiz getirildi ,lezzeti de güzel
...k2/14/2026Biftek tantuni çok güzeldi ama tavuk tantunilerin özellikle eti çok kuruydu.
...k6/4/2026somun ekmek istediğim halde ekmek ıslak gibi geldi ve tantuni ekmek parçalandı,ayrıca tuzsuz yapıyorsunuz tuz paketi koymuyorsunuz soğanı çok fazla gereksiz doldurmuştunuz keyifli değildi açıkçası
...a1/23/2026Yoğurtlu tantuninin üstündeki sos baya azdı yani yağ diye fısıldamışsınız sanki ama tat güzeldi beğendik
...k8/18/2025notları dikkate alın lütfen
...n7/20/2025her zaman döneri buradan söylerim ama bu sefer biraz kuruydu ve domatesler büyük kesilmişti pek beğenemedim
...r6/28/2025Gelen ekmekler bayattı.
...N6/21/2026sipariş gec geldi biraz
...k6/12/2026üzgünüm ama cok yağlı ve kötüydü
...z7/2/2025Naneler simsiyah olmuştu biraz yağlıydı.
...N6/13/2026Ben kola istedim geri dönülmeden bana şalgam gönderilmiş
...n6/12/2026Yedigimiz en kötü tantuni de yiyemedik direkt çöpe attık et ne olduğu belli değil
...z4/15/2026et ve altındaki pide çok kuruydu.. hâlâ midemiz ağrıyor
...ı3/29/2026Ayranlar gelmedi siparişte eksik geşdi
...s3/26/2026Kola istemiştim Şalgam getirdiler işinizi düzgün yapın iyi günler..
...k3/11/2026Tadı kötüydü asla orda yediğim eski tantuniler gibi değildi. Yemedim attım. Koku ve kötü tat vardı yoğurt biraz bastırıyordu ama farkedilmeyecek gibi değildi.
...e3/4/2026döner eti çok yağlıydı löp löp yağ doluydu kötüydü
...r12/26/2025İçinde sadece domates olsun demiştim ama herşey eklenmiş.
...ı10/10/2025fiş istiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:15

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: